coinex
راهنمای خرید تکراتو

پوکو M6 پرو (POCO M6 Pro 5G) رسما در هند معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

برند محبوب پوکو به عنوان زیرمجموعه شیائومی امروز از جدیدترین عضو یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‌های خود یعنی پوکو M6 پرو رونمایی کرد.

پوکو امروز از جدیدترین گوشی سری ام خود یعنی POCO M6 Pro 5G رونمایی کرد. این محصول به عنوان جانشین پوکو M4 پرو معرفی شده و به نظر خبری از پوکو M5 پرو نخواهد بود. گفتنی است که پوکو M6 Pro 5G شباهت غیرقابل کتمانی با ردمی نوت 12 آر دارد که چندی پیش معرفی شد و به نظر می‌رسد محصول جدید پوکو درواقع نسخه ریبرند شده همان گوشی است.

بیشتر بخوانید: مقایسه ردمی نوت 12 با پوکو ایکس 5 پرو ؛ مقایسه نسل جدید میان‌رده‌های شیائومی

مشخصات فنی پوکو M6 پرو

پوکو M6 پرو 5G با پردازنده نسبتا جدید و جالب توجه اسنپدراگون 4 تسل 2 و در دو نسخه با ترکیب 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. البته این گوشی که به طور پیشفروش با اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 عرضه می‌شود، از یک درگاه اختصاصی میکرو اس دی برای ارتقای ظرفیت حافظه داخلی تا 1 ترابایت نیز برخوردار است. همچنین زیربرند محبوب شیائومی برای جدیدترین گوشی اقتصادی خود وعده دو سال آپدیت بزرگ نرم‌افزاری و سه سال بروزرسانی امنیتی داده است.

نمایشگر گوشی پوکو ام 6 پرو فایوجی، یک نمایشگر 6.79 اینچی از نوع LCD با رفرش ریت 90 هرتز، حداکثر روشنایی 550 نیت و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی است که به گفته پوکو با محافظ صفحه گوریلا گلس (بدون اشاره دقیق به نوع آن) حفاظت می‌شود.

حفره جای‌گیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی پوکو ام 6 پرو فایوجی در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. در پنل پشتی که از جنس شیشه است نیز دو دوربین شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی جای گرفته‌اند.

نکته جالب‌توجه اینکه با وجود اینکه باتری 5000 میلی‌آمپری دستگاه از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند، داخل جعبه یک آداپتور 22.5 واتی قرار داده شده است!

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، فرستنده اینفرارد، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و سنسور اثرانگشت روی فریم اشاره کرد. این دستگاه همچنین از استاندارد IP53 پشتیبانی می‌کند.

در مجموع همانطور که از مقایسه این گوشی با ردمی نوت 12R مشخص می‌شود، این دو گوشی یک محصول با طراحی‌های نسبتا متفاوت هستند.

پوکو ام 6 پرو فایوجی که در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می‌شود برای نسخه 4/64 گیگابایتی 135 دلار و برای نسخه 6/128 گیگابایتی 160 دلار قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی پوکو M6 پرو 5G چیست؟ آیا خرید این گوشی را با توجه به تغییرات نه‌چندان قابل توجه مشخصات آن، منطقی می‌دانید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena و gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر