coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

پس از اتمام فصل اول مجموعه گاندو، فصل دوم این سریال اکشن و امنیتی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال گاندو 2 می‌پردازیم.

سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری، نخستین بار در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه سیما پخش شد و در ۱۵ تیر ۹۸ به پایان رسید. با توجه به استقبال گسترده از این مجموعه، فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نیز ساخته شد و در نوروز و تابستان ۱۴۰۰ از شبکه سه تلویزیون روی آنتن رفت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های اکشن، امنیتی و اجتماعی هستید، می‌توانید سریال گاندو را از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید که پخش آن از دوشنبه، 16 مرداد آغاز شده است. در ادامه، ساعت پخش سریال گاندو 2 ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال بعد از آزادی از شبکه تماشا

ساعت پخش سریال بیگانه ای با من است از شبکه تماشا

ساعت پخش سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال گاندو 2 هر شب ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 06:00 صبح و 14:00 روز بعد که زمان تکرار سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال گاندو 2

فصل دوم سریال «گاندو» به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در 37 قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شد. فصل دوم این سریال به دلیل ژانر سیاسی که داشت، با اعتراض برخی از مسئولان دولت متوقف شد و ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ روی آنتن رفت.

سریال گاندو یکی از مجموعه‌های پر بازیگر تلویزیون است. در این سریال، بازیگران مشهور بسیاری از جمله داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، آزیتا ترکاشوند و شهرزاد کمال‌زاده به نقش‌آفرینی پرداختند.

خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، شهرام قائدی، بیاینا محمودی، حسن میرباقری، فرناز زوفا، جواد طاهری، محمد مختاری، شاهد احمدلو، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، مصطفی سلطانی، بهمن دان، امیرحسین ابراهیمی، حمید متفی، پیام دهکردی، مهدی عبادتی، سارا منجزی، سام نوری و حسن اسدی، از دیگر بازیگران مجموعه جذاب گاندو 2 هستند.

خلاصه داستان سریال گاندو 2

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه اکشن معمایی اجتماعی می‌رویم. این سریال به بررسی اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزارت امور خارجه ایران و گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای می‌پردازد و به موضوعاتی چون نوسانات نرخ ارز با دخالت سفارت انگلیس و برخی مدیران احتمالاً سابق بانک مرکزی اشاره می‌کند.

ساعت پخش سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم
زمان تکرار سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم

سریال «گاندو» یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن برپایه مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران نوشته شده است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌هایی دارد. در سریال پربیننده‌ی گاندو، اسامی تمامی افراد و اشخاص حقیقی عوض شده‌ است.

کارگردان سریال گاندو 2

جواد افشار در 26 دی ماه سال 1367 در قم به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه صدا و سیماست. افشار فعالیت هنری خود را با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و حالا از کارگردانان موفق‌ترین سریال‌های تلویزیون است. وی در دوران دانشجویی چند فیلم کوتاه ساخت؛ از جمله فیلم کوتاه زنبورک که در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی خوش درخشید.

 زمان تکرار سریال گاندو 2 از شبکه آی فیلم

جواد افشار در سال ۱۳۷۶ با فیلم بلند داستانی خود که پایی برای پرواز نام داشت، وارد سینما شد و سه سال بعد نخستین سریالش را با عنوان غروب بی پایان ساخت. پول کثیف، جابر بن حیان، لبه آتش، کیمیا، برادر، روزهای زیبا، آنام و گاندو از سریال‌های پرمخاطب جواد افشار هستند.

جواد افشار در دهه 70 ازدواج کرد و دو فرزند به نام‌های ناهید و علی دارد. علی افشار در چند اثر پدرش از جمله سریال گاندو به ایفای نقش پرداخته است.

جواد افشار: «برای خود من کارگردانی سریال گاندو تجربه‌ای جدید بود و این جنس کار در سینما و تلویزیون هم کم کار شده است. خوشبختانه تجربه خیلی خوبی بود و جسارتی را به من و همکارانم داد که به موضوعات این چنینی بپردازیم. همچنین نوعی خط شکنی صورت گرفت و بعد از این اثر، تعدادی کار در این ژانر در سینما و تلویزیون ساخته و ارائه شدند.»

سایر عوامل سریال گاندو

  • کارگردان: جواد افشار
  • تهیه‌کننده: مجتبی امینی
  • مجری طرح و مدیرتولید: مصطفی سلطانی
  • نویسنده: آرش قادری
  • مدیرتصویربرداری: فرشادگل سفیدی
  • مدیر صدابرداری: هادی افشار
  • مدیر برنامه‌ریزی: آرش سجادی
  • دستیار اول کارگردان‌: داود باقری
  • طراح صحنه: حسین مجد
  • طراح لباس: الهام شعبانی
  • طراح گریم: شهرزاد عقیقی
  • مدیر تدارکات: سید مقصود میرهاشمی
  • تدوین: حامد محسن پور
  • دستیاردوم کارگردان: افشین عمران
  • منشی صحنه: سمانه واعظی
  • برنامه‌ریز: عارفه رشیدی
  • عکاس: محسن جسور

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال گاندو 2 نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، آزیتا ترکاشوند، شهرزاد کمال‌زاده، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، شهرام قائدی، بیاینا محمودی، حسن میرباقری، فرناز زوفا، جواد طاهری، محمد مختاری، شاهد احمدلو، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، مصطفی سلطانی، بهمن دان، امیرحسین ابراهیمی، حمید متفی، پیام دهکردی، مهدی عبادتی، سارا منجزی، سام نوری و حسن اسدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال گاندو 2 چند قسمتی است؟

این سریال در 37 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی جواد افشار ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال گاندو 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چرا امشب بخش نشده!

    پاسخ