coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر واقعی آیفون 15 پیش از رونمایی فاش شد

تصاویر واقعی آیفون 15 که البته از ماکت‌های آن به ثبت رسیده، نمایانگر طراحی جدیدترین گوشی اپل از زوایای مختلف و در رنگ‌های متنوع است.

شب گذشته اپل به‌طور تأیید کرد که 21 شهریور مراسم جدیدی برگزار خواهد کرد. تمرکز اصلی این مراسم بدون‌ تردید بر روی آیفون 15 خواهد بود؛ نسل جدید آیفون که از چهار عضو تشکیل شده، جهت رقابت با بهترین‌ها پا به بازار خواهد گذاشت. بنابراین در تاریخ 21 شهریور ساعت 20:30 به وقت ایران باید در انتظار کنفرانس هیجان‌انگیز اپل باشیم.

بیشتر بخوانید: کاهش چشمگیر حاشیه نمایشگر آیفون 15 در مقایسه با آیفون 14 [+عکس]

انتشار تصاویر واقعی آیفون 15

درحالی‌که چیزی تا برگزاری رویداد اپل باقی نمانده، تصاویر واقعی آیفون 15 در شبکه‌ اجتماعی ایکس (توییتر سابق) افشاء شده است. در این تصاویر تنها ماکت مدل استاندارد قابل مشاهده بوده که در پنل پشتی دارای دو دوربین است. مدل‌های پرو مانند نسل‌های پیشین به سه دوربین مجهز می‌شوند.

تصاویر واقعی آیفون 15

در تصاویر منتشر شده از آیفون 15، اسلایدر میوت خودنمایی می‌کند. این اسلایدر در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نیز دیده خواهد شد، اما در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دکمه‌ اکشن جایگزین آن خواهد بود. دکمه‌ اکشن به‌نظر کاربردهای متنوع‌تری ارائه خواهد کرد. همچنین هر چهار گوشی جدید اپل از درگاه USB-C برخوردار خواهند بود.

تصاویر واقعی آیفون 15

طبق شایعات اپل در آیفون 15 و 15 پلاس از پردازنده‌ی A16 و در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس از پردازنده A17 بهره‌برداری خواهد کرد. احتمالاً پردازنده A17 نخستین پردازنده‌ سه نانومتری دنیا لقب می‌گیرد و تأثیر مستقیمی بر افزایش قیمت آیفون نسل جدید می‌گذارد. فریم تیتانیومی یکی دیگر از علل رشد احتمالی قیمت موبایل آیفون 15 پرو و پرو مکس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصاویر واقعی آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر