coinex
راهنمای خرید تکراتو

اجاق گاز هوشمند شیائومی معرفی شد [+عکس و قیمت]

اجاق گاز هوشمند شیائومی رونمایی شد. شیائومی در ساخت لوازم خانگی هوشمند به پختگی کامل رسیده و در همین راستا، از یک یک اجاق هوشمند با ویژگی‌های خاص رونمایی کرده است.

اجاق گاز هوشمند شیائومی با ویژگی‌های درخور توجه معرفی شد. این اجاق گاز هوشمند که Mijia P1 نام دارد همراه با یک فر بخارپز و یک هود هوشمند متحرک رونمایی شده است که خیال کاربران را از ارائه بهترین تجربه آشپزی راحت می‌‌کند. از ویژگی‌های این اجاق گاز می‌توان به امکان سرخ کردن غذا بدون اضافه کردن روغن و قیمت استثنایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: یخچال هوشمند شیائومی با قیمت اقتصادی و قابلیت‌های پیشرفته معرفی شد [+عکس]

اجاق گاز هوشمند شیائومی معرفی شد

آل این وان جدید شیائومی در دسته‌ لوازم خانگی، ترکیبی از اجاق گاز، فر بخارپز و هود متحرک هوشمند تحت عنوان Mijia Smart Steam Baking Integrated Stove P1 یا به‌طور خلاصه Mijia P1 شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ اجاق هوشمند میجیا P1، هود متحرک خودکار آن است. طبق ادعای سازنده، این طراحی عملکرد هود را بهبود می‌بخشد و پخت‌وپز را راحت‌تر می‌کند. هود هوشمند آن نیز ظرفیت مکش ۲۲ متر مکعب در دقیقه با فشار باد ۹۰۰ پاسکال را دارد.

اجاق گاز شیائومی دارای دستگیره‌های کنترل مغناطیسی هوشمند است. علاوه‌براین، یک موتور DC با فرکانس متغیر دارد که عملکردی بی‌صدا با نویزی کمی در سطح ۵۳ دسی‌بل ارائه می‌دهد. این ویژگی‌، میجیا P1 را به‌ گزینه‌ مناسبی برای خانواده‌هایی که نسبت‌ به سروصدا حساس هستند، تبدیل می‌کند.

اجاق گاز هوشمند شیائومی معرفی شد

برای کنترل دقیق پخت و پز، این اجاق دارای یک سنسور هوشمند دما و یک دریچه‌ کنترل‌کننده‌ گاز است. با نصب اپلیکیشن Mi Home روی گوشی، کاربران به مجموعه‌ای شامل ۵۰ دستور آشپزی هوشمند دسترسی دارند. این دستورها مقدار شعله و دمای مناسب برای انواع ظروف را تنظیم می‌کنند تا پخت‌وپز آسان‌تر شود.

Mijia P1 یک فر بخارپز بزرگ با ظرفیت ۷۰ لیتر هم دارد که به بخارساز ۲۰۰۰ واتی بیرونی، لوله‌ پخت چندجهته و فن فوق سریع برای پخت یکنواخت مجهز شده است. علاوه‌براین، جت بخار مستقیم دوگانه‌ آن، عملکرد فر را بهتر می‌کند.

این اجاق همچنین قابلیت حرارت‌دهی با چرخش هوای داغ در سرعت ۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارد که امکان سرخ کردن بدون روغن را فراهم می‌کند و می‌تواند بازه‌ دمایی ۱۸۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد را ایجاد کند.

قیمت اجاق گاز و بخارپز ترکیبی هوشمند شیائومی ۱۲۷۴ دلار (۹۲۹۹ یوآن) اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اجاق گاز هوشمند شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تاحالابرای سیسمونی گیت وخانواده اش خریداری ازپیش کردند

    پاسخ