coinex
راهنمای خرید تکراتو

شایعات گلکسی S24 همچنان ادامه دارد؛ جزئیات بیشتر از تراشه اسنپدراگون منتشر شد

شایعات گلکسی S24 تمامی ندارد! اخیرا از رنگ بندی خانواده گلکسی S24 گرفته تا زمان رونمایی گلکسی S24 افشا شده است. چندی پیش نیز جزئیات بیشتری از تراشه انحصاری اسنپدراگون پرچم‌داران بعدی سامسونگ لو رفت.

طبق گزارشات قبلی، گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 Plus و گلکسی S24 Ultra به نسخه‌ای پیشرفته‌ از اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شوند و از قدرت بالایی در پردازش گیمینگ بهره‌مند می‌شوند. حال طبق گزارش جدید مدیرعامل کوالکام، به نظر این شایعات حقیقت دارد.

آخرین افشاگری‌ها حاکی از این هستند که گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ به صورت جهانی با چیپست Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد شد، در حالی که مدل‌های S24 و S24+ در برخی مناطق با پردازنده Exynos 2400 عرضه می‌شوند. ما قبلاً در Geekbench نسخه اولترا را با هسته CPU اصلی با سرعت 3.3 گیگاهرتز دیده بودیم، اما اکنون نسخه‌ای جدید در بنچمارک قرار گرفته است و فرکانسی بالاتر را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شایعات گلکسی S24 ؛ جزئیات بیشتر از تراشه اسنپدراگون منتشر شد

مدل SM-S928U با سرعت 3.4 گیگاهرتز برای هسته اصلی ظاهر شده است. بقیه مشخصات همانند قبل بودند؛ یک هسته سه‌گانه با سرعت 3.15 گیگاهرتز، دو هسته با سرعت 2.96 گیگاهرتز و دو هسته با سرعت 2.27 گیگاهرتز.

شایعات گلکسی S24 همچنان ادامه دارد؛ جزئیات بیشتر از تراشه اسنپدراگون منتشر شد

در جدیدترین اطلاعات افشا شده، دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و اندروید 14 است. گلکسی اس 24 اولترا احتمالاً با رابط کاربری One UI 6.1 عرضه خواهد شد. در مقایسه با بنچمارک قبلی، نتایج کمتری می‌بینیم، اما تفاوت بسیار اندک است و نباید بیش از حد به نتایج واحدهای بتا اهمیت دهیم.

نکته جالب این است که نسخه معمولی چیپست Snapdragon 8 Gen 3 جدید، دارای هسته اصلی با سرعت 3.2 گیگاهرتز کلاک است. بنابراین تراشه انحصاری کوالکام برای سامسونگ ممکن است یک تقویت 100 مگاهرتزی اضافی دریافت کند. احتمالا سرعت GPU هم افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شایعات گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر