coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندرهای آیفون SE 4 منتشر شد

رندرهای آیفون SE 4 همزمان با شایعات جدید شرکت اپل درباره تلاش برای ساخت این گوشی منتشر شد. این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی از iPhone SE 4 منتشر نکرده و تنها چیزی که در دست داریم رندرهایی است که به تازگی فاش شده‌اند.

اپل حین آمادگی برای ایجاد تغییرات در آیفون 16 بر تغییرات آیفون SE 4 نیز کار خواهد کرد. این شرکت امیدوار است با ایجاد این تغییرات، نسخه‌ کاربردی و مقرون‌به‌صرفۀ این مدل را روانه بازار کند.

شایعه شده که طراحی آیفون SE 4 نسبت به نسخۀ قبلی این مدل کاملا جدید است و صفحه نمایش آن شبیه به سری آیفون‌های پرچمدار ساخته می‌شود. دکمۀ هوم نیز در طراحی جدید حذف شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای آیفون SE 4 شبیه به آیفون 14 هستند

رندرهای iPhone SE 4 که AppleTrack با همکاری حساب کاربری concept_central به اشتراک گذاشته، شباهت بسیاری به آیفون 14 دارند. این دستگاه یک ناچ بزرگ برای تکنولوژی Face ID دارد و به USB Type-C نیز مجهز است. آخرین رندرهای iPhone SE 4 این ویژگی‌های جدید را نشان می‌دهند.

رندرهای آیفون SE 4

با نگاه به این رندرها می‌‌بینید که جلوی iPhone SE 4 کاملا شبیه به iPhone 14، لبه‌های تخت و گوشه‌های گرد دارد. در این مدل از صفحه نمایش OLED 6.1 اینچی استفاده شده است. هنوز مشخص نیست این مدل از تکنولوژی ProMotion 120 هرتز پشتیبانی می‌کند یا خیر. با اینکه اپل دیگر از ناچ برای قرار دادن Face ID در آیفون‌های جدید استفاده نمی‌کند، اما احتمالا این تکنولوژی همچنان در مدل‌های SE استفاده می‌شود؛ چرا که این طراحی به مقرون‌به‌صرفه بودن مدل SE کمک می‌کند.

رندرهای آیفون SE 4

در صفحۀ پشتی این گوشی تنها یک سنسور دوربین دیده می‌شود. آیفون SE 4 احتمالا به یک دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.. ویژگی مهم دیگری که در رندرهای آیفون SE 4 دیده می‌شود، استفاده از پورت USB Type-C در پایین دستگاه است که این ویژگی را در آیفون 15 نیز دیده‌ایم. طبق شایعات، iPhone SE 4 تا اواخر سال 2024 یا اوایل 2025 عرضه می‌شود.

اگر قصد خرید یک آیفون مقرون‌به‌صرفه را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا زمان معرفی آیفون SE 4 منتظر بمانید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر