coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش پیکاپ KMC T8 آذر 1402 ؛ شرایط فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 [+شرایط و قیمت]

کرمان موتور، طرح فروش پیکاپ KMC T8 آذر 1402 را آغاز کرد. در جدیدترین شرایط فروش پیکاپ KMC T8 آمده است که این خودرو به صورت نقدی و اقساطی به فروش خواهد رسید.

طرح فروش پیکاپ KMC T8 آذر 1402 توسط کرمان موتور از امروز آغاز شده است. کرمان موتور که پرفروش‌ترین پیکاپ ساخت داخل را در اختیار دارد، در شرایط فروش اقساطی KMC T8 اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند اقساط 4 ساله را برای خرید خودرو انتخاب کنند. قیمت پیکاپ KMC T8 طبق بخشنامه فروش کرمان موتور، 1 میلیاردو 650 میلیون تومان تعیین شده است. در ادامه یا جزئیات فروش اقساطی پیکاپ کرمان موتور با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش اقساطی تیگارد X35 آذر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش پیکاپ KMC T8 آذر 1402 آغاز شد

کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش خود پیکاپ پرطرفدار KMC T8 2000 را با شرایط اقساطی حداکثر 4 ساله به فروش خواهد رساند. متقاضیان باید بدانند که قیمت مصوب این خودرو 1 میلیاردو 650 میلیون تومان تعیین شده و متقاضیان پس از ثبت‌نام می‌توانند خودرو خود را 45 روز دیگر تحویل بگیرند.

طرح فروش پیکاپ KMC T8 آذر 1402 آغاز شد

پیکاپ KMC T8 با 4 رتگ اصلی عرضه خواهد شد. این 4 رنگ‌ عبارتنداز:

  1. مشکی میکا
  2. سفید
  3. آبی زنگاری
  4. قرمز

کرمان موتور اقساط متنوعی را برای این طرح فروش درنظر گرفته است. دوره بازپرداخت شامل اقساط 12، 18، 24، 36 و 48 ماهه است که هرکدام شرایط و مبالغ پیش‌پرداخت متفاوتی دارند.

ضمناً ثبت‌نام در طرح فروش جدید کرمان موتور فقط به صورت حضوری در نمایندگی‌های مجاز فروش خواهد بود.

طرح فروش پیکاپ KMC T8 آذر 1402 آغاز شد

اقساط به صورت هرسه ماه یک فقره چک است که تاریخ اولین چک نیز 25 اسفند 1402 خواهد بود.

مطابق تمامی طرح‌های فروش اقساطی خودرو در کشور، کرمان موتور تا اتمام آخرین مبلغ قسط سند خودرو را در رهن خود نگه می‌دارد. این یعنی مشتری در این مدت نمی‌تواند خودرو را به فروش برساند. همچنین خودرو می‌بایست دارای بیمه بدنه باشد. به همین علت هزینه بیمه بدنه در صورت حساب اصلی محاسبه شده است.

تمامی هزینه‌های جانبی اعم از شماره‌گذاری، عوارض، مالیات و غیره نیز طبق مصوبه سال 1402 است و اگر تغییری در آنها ایجاد شود، هزینه با نرخ روز در فاکتور لحاظ می‌شود.

مشخصات فنی KMC T8

پیکاپ KMC T8 در بحث مشخصات فنی از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ بهره می‌برد که توانایی تولید 174 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این موتور دارای آلایندگی استاندارد یورو 5 است و مصرف سوخت بسیار کمی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش جدید پیکاپ KMC T8 چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر