coinex
راهنمای خرید تکراتو

پوکو X6 فایوجی تاییدیه TDRA امارات را پیش از عرضه رسمی دریافت کرد

پوکو X6 فایوجی به تازگی در مرجع صدور گواهی TDRA امارات متحده عربی ظاهر شده است. این مسئله نشان می‌دهد که این گوشی به زودی و در آینده نزدیک در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید عملکرد سری پوکو ایکس در چند سال گذشته چندان جالب نبوده و این سری جذابیت خاصی در بازار گوشی‌های هوشمند نداشته است. در سال 2023 گوشی پوکو X5 پرو با چیپست اسنپدراگون 778G و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی یک محصول خوب از این سری بود اما باز هم مدل پایه یعنی X5 5G با تراشه اسنپدراگون 695 جای تعریفی نداشت. با این حال انتظار می‌رود که امسال شاهد تغییر چشمگیری در عملکرد این سری باشیم و دو گوشی رده پایین این خانواده را با سیستم سخت افزار قدرتمند دریافت کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات پوکو X6 فایوجی

اگرچه هنوز زمان عرضه سری POCO X6 رسما معرفی نشده، اما ظاهر شدن نسخه فایوجی این سری در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلف، نشان‌دهنده نزدیک بودن این واقعه است.

آخرین گواهی دریافت شده توسط پوکو X6 فایوجی تاییدیه TDRA امارات متحده عربی با شماره مدل 23122PCD1G است. به گفته افشاگر معروفی به نام Kacper Skrzypek، این گوشی با این شماره مدل، نسخه ریبرند شده‌ای از گوشی ردمی نوت 13 پرو چینی خواهد بود. البته این افشاگر مدعی شده که در پوکو X6 فایوجی به جای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی از سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B40 استفاده خواهد شد.

پوکو X6 فایوجی

با این حال انتظار می‌رود که سایر مشخصات کاملا مشابه Redmi Note 13 Pro باشد. بر این مبنا این گوشی دارای یک صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی آمولد با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و محافظ گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ خواهد بود.

به احتمال زیاد POCO X6 5G در بخش سخت‌افزار به پردازنده اسنپدراگون 7s نسل دو کوالکام مجهز خواهد شد و در بخش نرم‌افزار از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده خواهد کرد. پیش بینی می‌شود که منبع تغذیه این گوشی یک باتری بزرگ 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی باشد.

پوکو X6 فایوجی
ردمی نوت 13 پرو

تنظیمات دوربین نیز به احتمال زیاد از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل بشود. احتمالا این گوشی از موتور خطی محور X، وای فای دو بانده، NFC، بلوتوث 5.3 و شبکه اتصالی 5G برخوردار خواهد بود.

در پایان بهتر است این نکته را خاطرنشان کنیم که تمام این مشخصات احتمالی هستند و هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده است. حتی امکان دارد که برند پوکو برای کاهش قیمت این گوشی، علاوه بر دوربین اصلی، مشخصات دیگری را نیز تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پوکو X6 فایوجی و مشخصات احتمالی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر