coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی پرچمدار ایسوس ذن‌فون 10 هم اندروید 14 را دریافت می‌کند

گوشی پرچمدار ایسوس ذن‌فون 10 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 و صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز در بهار سال 2023 رونمایی شد.

این گوشی با ابعاد نمایشگر ۵٫۹۲ اینچی ذن‌فون ۱۰، به عنوان یکی از کم‌حجم‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های هوشمند سال 2023 شناخته شده است. از نظر اغلب کاربران، ایسوس توانسته با این مدل پرچمدار، یکی از گوشی‌های کارآمد این سال را ارائه کند و در لیست بهترین گوشی‌های کوچک و کاربرپسند سال جاری جای گیرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت سری گلکسی S24 سامسونگ اعلام شد؛ کاهش قیمت برای شکست اپل!

اندروید 14 برای گوشی پرچمدار ایسوس ذن‌فون 10

ایسوس گزارش کرده که گوشی هوشمند ذن‌فون 10 ، که با سیستم عامل اندروید 13 به بازار عرضه شده بود، حالا از اندروید 14 بهره خواهد برد. به گفته شرکت، این به‌روزرسانی جدید برای تمامی دارندگان گوشی‌های ذن‌فون 10 در سراسر جهان منتشر خواهد شد؛ با این حال، ممکن است در برخی مناطق به دلیل عوامل مختلفی، این به‌روزرسانی با کمی تأخیر به دسترس کاربران برسد.

کاربرانی که از گوشی ذن‌فون 10 حالا استفاده می کنند، قادرند تا در سیستم عامل اندروید 14، ویجت ساعت را به سلیقه خود در صفحه قفل شخصی‌سازی کرده و مصرف باتری را برای هر برنامه به دقت کنترل نمایند. در چارچوب به‌روزرسانی اندروید 14 برای گوشی ذن‌فون 10 ، ایسوس نه تنها امکانات جدید و جذابی به ویژگی‌های سیستم افزوده شده، بلکه در حوزه امنیتی نیز دستاوردهای چشمگیری به دست آورده و مجوزهای امنیتی بخش عکس‌ها و فیلم‌ها را بهبود بخشیده است.

اگر از گوشی هوشمند ذن‌فون ۱۰ استفاده می‌کنید و با مشکلاتی همچون قطع اتصال هدفون بلوتوث و در تماس‌های تلفنی با اکوی صدا روبرو شده‌اید، جای نگرانی نیست؛ زیرا کمپانی ایسوس در نسخه اندروید 14 به رفع این نوع مشکلات و بهبود باگ‌ها پرداخته است.

قیمت گوشی ذن‌فون 10 تقریباً 610 دلار است که این موضوع باعث می‌شود تا گوشی پرچمدار ایسوس نسبت به دیگر رقبا از جمله گوشی‌های سامسونگ و آیفون مقرون به صرفه تر باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر