coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمایشگر آیفون 16 پرو بزرگتر از آیفون‌های نسل قبلی خواهد بود

یکی از منابع معتبر مدعی شده که اپل برای نمایشگر آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از پنل بزرگتری استفاده می‌کند. در این گوشی‌ها احتمالا از نمایشگر‌های 6.3 و 6.9 اینچی استفاده خواهد شد.

بد نیست بدانید که گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس به‌ترتیب از نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی برخوردار هستند. این افزایش در اندازه نمایشگر به این معنی‌است که ابعاد کلی دستگاه هم بیشتر می‌شود. هر دو مدل پرو در سری آیفون‌های 2024، بلندتر و پهن‌تر از مدل‌های نسل قبلی خواهند بود؛ اما ضخامت آنها بیشتر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2024

این تغییر اندازه، از چند ویژگی احتمالی خبر می‌دهد. فرم فاکتور بزرگ به اپل اجازه می‌دهد که گوشی‌هایش را به باتری بزرگتری مجهز کند. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که قطعا مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. افزایش اندازه نمایشگر آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس همچنین می‌تواند به معنای بهینه‌تر شدن نمایشگر و چندین آپگرید سخت‌افزاری باشد.

نمایشگر آیفون 16 پرو

شایعات حاکی از آن هستند که فقط مدل‌های پرو به نمایشگرهای بزرگتر مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود که آیفون 16 و آیفون 16 پلاس با همان نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی مدل قبلی به بازار بیایند. ‌برخی گزارش‌ها مدعی شده‌اند که اپل در آیفون استاندارد و پلاس سال 2025، از نمایشگر‌های بزرگتر 6.27 و 6.85 اینچ استفاده می‌کند. این یعنی نسبت تصویر تمام مدل‌ها به 19.6:9 می‌رسد.

در نظر داشته باشید که این اخبار فقط در حد شایعه هستند و ممکن است همه‌چی در آینده تغییر کند. احتمال می‌رود که سری آیفون 16 در سپتامبر 2024 (شهریور 1403) رسما معرفی شوند؛ بنابراین تا آن زمان، قطعا اخبار بیشتری منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره بزرگتر شدن نمایشگر مدل‌های پرو آیفون 16 چیست؟ آیا بزرگتر شدن نمایشگر می‌تواند به بهبود تجربه کاربری کمک کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دیگه گوشی نیست تبلت هست
    هرچیزی باید سر جای خودش باشه

    پاسخ