coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای رسمی ریلمی 12 پرو منتشر شد [+ رنگبندی]

گوشی‌های هوشمند سری Realme 12 در سپتامبر 2023 رونمایی شدند و پس از آن شایعاتی درباره‌ی عرضه آن در پایان ژانویه منتشر شد؛ حالا رندرهای رسمی ریلمی 12 پرو منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارند.

در تصاویری که DCS از ریلمی 12 پرو فاش کرده، یک صفحه نمایش خمیده با حداقل حاشیه و یک سوراخ پانچ در مرکز جلوقابل رویت است. پنل پشتی مجهز به یک ماژول دوربین دایره‌ای بوده که از چهار بریدگی و یک فلاش LED تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: تصاویری از طراحی ریلمی 12 پرو و 12 پرو پلاس در پلتفرم TENAA منتشر شد

انتظار می‌رود ریلمی 12 پرو در سه رنگ مشکی، نارنجی و سفید عرضه شود. نکته قابل توجه، گزینه‌های نارنجی و سفید است که بی‌شباهت به سری ریلمی 11 نیست که نشان می‌دهد این شرکت روکش چرم گیاهی را در محصول جدیدش نیز تکرار کرده است؛ در حالی‌که نوع مشکلی این محصول از پوششی شیشه‌ای مانند بهره می‌برد.

رندرهای رسمی ریلمی 12 پرو
رندرهای رسمی ریلمی 12 پرو

طراحی در رندرها با طرحی که لیست TENAA چند روز پیش فاش کرده بود مطابقت دارد. تا جایی که به مشخصات مربوط می شود، ریلمی 12 پرو پلاس ( Realme 12 Pro Plus ) از چیپست کوالکوم اسنپدراگون 6 نسل 1 (Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1)  استفاده می‌کند که در گوشی‌های هوشمند مانند Vivo Y100i Power، iQOO Z8x و آنر X50 وجود دارد. این دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED FHD+ 120 هرتزی با دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود.

گفته می‌شود که در قسمت پشتی دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است که با یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی همراه شده است که انتظار می‌رود قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری را داشته باشد. گواهی TENAA نشان می دهد که سری Realme 12 Pro با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در چین عرضه شود . همچنین این گوشی مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی رندرهای رسمی ریلمی 12 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر