coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات دوربین سری ریلمی 12 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شد

شرکت ریلمی امروز در طی یک بیانیه رسمی از مشخصات دوربین سری ریلمی 12 پرو پرده برداشت. این سری در دو مدل پرو و پرو پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید ریلمی به زودی و در همین ماه سری Realme 12 Pro خود را در بازارهای مختلف عرضه خواهد کرد. یکی از بارزترین و قابل توجه‌ترین ویژگی‌های این سری، دوربین تله فوتو در ریلمی 12 پرو و دوربین تله فوتو پریسکوپ در ریلمی 12 پرو پلاس است. اکنون این شرکت در یک بیانیه رسمی کلیه مشخصات دوربین این سری را اعلام کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین سری ریلمی 12 پرو

طبق گفته‌های شرکت سازنده، گوشی Realme 12 Pro Plus به دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B مجهز خواهد شد. دوربین مذکور زوم اپتیکال 3 برابر، زوم دقیق تا 6 برابر (0.6 برابر، 1 برابر، 2 برابر و 3 برابر) و زوم دیجیتال 120 برابر را ارائه خواهد داد.

سری ریلمی 12 پرو

در سری ریلمی 12 Pro از دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 (با لرزش‌گیر OIS و فاصله کانونی 24 میلی‌متر) به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد شد. گزارش‌های دیگر نیز نشان می‌دهند که هر دو گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس‌های فوق عریض برخوردار خواهند بود. همچنین گفته می‌شود که این سری از حالت پرتره 3 برابری با فاصله کانونی 71 میلی‌متر پشتیبانی خواهد کرد.

با اینکه ریلمی 12 Pro+ دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی خواهد بود، برادر آن یعنی ریلمی 12 Pro به یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر مجهز خواهد شد. طبق آنچه که در لیست TENAA ظاهر شده، دوربین سلفی در مدل پرو 16 مگاپیکسل و در مدل پرو پلاس 32 مگاپیکسل خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که ریلمی 12 پرو و 12 پرو پلاس به ترتیب به پردازنده‌های اسنپدراگون 6 نسل 1 و اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام مجهز شوند. هر دو گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهند بود و انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی (مدل پرو) و 100 واتی (مدل پرو پلاس) تامین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین سری ریلمی 12 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر