coinex
راهنمای خرید تکراتو

یوتوب، اسپاتیفای و نتفلیکس برنامه اختصاصی برای اپل ویژن پرو نخواهند داشت

اخیرا بلومبرگ گزارشی ارائه کرده که در آن نشان می‌دهد برنامه یوتیوب روی اپل ویژن پرو آینده کار نخواهد کرد.  طبق این گزارش دو رسانه‌ی اسپاتیفای و نتفلیکس نیز هیچ برنامه‌ای برای اجرا در هدست واقعیت افزوده در دستور کار خود ندارند.

علاوه بر این عنوان شده که هیچ یک از این سرویس‌ها برنامه اختصاصی visionOS را راه‌اندازی نمی‌کنند و برنامه‌های iPad  آنها نیز برای هدست واقعیت مجازی 3500 دلاری فعال نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: مشخصات کامل ویژن پرو اپل رسماً اعلام شد؛ مراحل تولید هدست ویژن پرو [+ویدئو]

البته ارائه این خدمات همچنان از طریق مرورگر آن قابل دسترسی است؛ با اینحال بدیهی است که اجرای این برنامه به این شکل تجربه‌ی متفاوتی از نمونه‌ی اصلی خواهد داشت.

اپل ویژن پرو در حالی پیش‌سفارش خود را از 2 فوریه آغاز خواهد کرد که YouTube یک برنامه اختصاصی برای Meta Quest  ارائه کرده و Spotify  نیز هرگز برنامه‌ای برای توسعه برای هیچ هدست واقعیت مجازی‌ای در دستور کار خود ندارد.

از دیگر برنامه‌هایی که در ویژن پرو در دسترس نخواهند بود شامل فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ می‌شوند. هر چند متا هنوز این اخبار را تائید نکرده و ممکن است در آینده برنامه‌ای برای توسعه‌ی آنها دشته‌ باشد اما اخبار منتشر شده حکایت از آن دارند که فعلا خبری از برنامه‌های متا در اپل ویژن پرو نیست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اینکه یوتوب، اسپاتیفای و نتفلیکس در اپل ویژن توسعه نیافته‌اند چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر