coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کامل ویوو ایکس فولد 3 پیش از رونمایی لو رفت

روز گذشته، منبع اطلاعاتی معروف، Digital Chat Station مشخصات کامل ویوو ایکس فولد 3 را در وبیو به اشتراک گذاشت. از این گوشی تاشو ویوو چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

طبق گفته‌ی Digital Chat Station، ویوو ایکس فولد 3 نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو در این صنعت خواهد بود. در گزارشات قبلی وزن این دستگاه بین 220 گرم تا 230 گرم اعلام شده است. اما از دیگر مشخصات فنی Vivo X Fold 3 چه چیزهایی می‌دانیم؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کامل ویوو ایکس فولد 3

با توجه به مشخصات کامل ویوو ایکس فولد 3 که لو رفته، این گوشی دارای صفحه نمایش خارجی 6.53 اینچی با رزولوشن 2748 در 1172 پیکسل و فناوری LTPO است. این صفحه نمایش توسط یک لایه از شیشه‌ی کریستال سرامیک پوشیده خواهد شد.

صفحه نمایش داخلی این دستگاه تاشو از نوع Samsung AMOLED E7 بوده که با رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل و فناوری LTPO، تا 3,000 نیت روشنایی، و یک پوشش شیشه‌ای UTG ارائه می‌شود.

مشخصات کامل ویوو ایکس فولد 3 پیش از رونمایی لو رفت

مشخص نیست که این گوشی در زیر هر دو صفحه نمایش، از اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک استفاده کرده و یا سنسور اثرانگشت آن در کنار قرار گرفته است.

گفته شده قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود ولی جزئیات رم و حافظه داخلی این دستگاه فاش نشده است.

یک منبع اطلاعاتی دیگر گفته احتمالاً ویوو X Fold 3 از یک باتری 5,600mAh یا 5,700mAh استفاده خواهد کرد که از شارژ 80 واتی پشتیبانی می‌کند و البته خبری از شارژ بی‌سیم نخواهد بود.

Vivo X Fold 3 یک دوربین 32 مگاپیکسلی در بیرون و یک دوربین 32 مگاپیکسلی دیگر در داخل خواهد داشت. ستاپ دوربین عقب دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OV50H با OIS، یک لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسل و یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسل خواهد بود که انتظار می‌رود تا زوم دیجیتالی 40 برابری را پشتیبانی کند.

طبق آخرین افشاگری‌ها، احتمالا سری ویوو ایکس فولد 3 در هفته آخر ماه مارس رونمایی شوند. احتمالا به همراه این گوشی‌های تاشو، ویوو از تبلت Vivo Pad 3 Pro رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر