coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی گوشی‌های اوپو؛ بررسی محبوب‌ترین مدل‌ها!

اوپو (OPPO) یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند است که به دلیل فناوری‌های نوآورانه و طراحی زیبای محصولاتش شهرت دارد.

اوپو با تعهد به افزایش کیفیت عکس‌های موبایلی به‌صورت مداوم ویژگی‌هایی مثل «دوربین‌‎های پیشرفته‌تر، سنسورهای با رزولوشن بالاتر، سیستم لرزگیر تصویر پیشرفته و استفاده از هوش مصنوعی برای عکاسی» را در محصولات جدیدش ارائه می‌کند.

محصولات مختلف این برند با توجه به ویژگی‌های خاص‌شان فروش و محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارند.

به بهانه شروع واردات گسترده محصولات برند اوپو به بازار ایران در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ها و بهترین مدل‌های گوشی اوپو را بیشتر بررسی کنیم.

ویژگی مدل‌های مختلف گوشی اوپو چیست؟

مدل‌های مختلف گوشی اوپو به خاطر ویژگی‌های خاصی موردتوجه قرار می‌گیرند. این ویژگی‌ها که باعث برتری محصولات این برند نسبت به سایر رقبا می‌شود به شرح زیر هستند:

  • دوربین‌های پیشرفته با قابلیت ثبت عکس باکیفیت
  • کیفیت ساخت عالی و استفاده از بهترین متریال
  • طراحی زیبا، ظریف، براق و ارگونومیک
  • نمایشگرهای بسیار باکیفیت و با وضوح بالا
  • عملکرد عالی پردازنده
  • باتری با ظرفیت بالا و طول عمر زیاد
  • بهره‌مندی از رابط کاربری اختصاصی ColorOS
  • استفاده از شارژر با فناوری فوق‌سریع

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های گوشی اوپو

گوشی‌های اوپو در انواع مختلف با ویژگی‌های خاص تولید و عرضه می‌شوند تا پاسخگوی نیازهای خاص مصرف‌کنندگان باشند.

این مدل‌ها در سری‌های اِی (A)، رنو (Reno)، فایند ایکس (Find X) و فایند اِن (Find N) عرضه می‌شوند. در ادامه مروری کوتاه بر محبوب‌ترین مدل‌های گوشی اوپو که در ایران در دسترس هستند، خواهیم داشت.

گوشی اوپو فایند N3 فیلیپ (OPPO Find N3 Flip)

گوشی فایند N3 فیلیپ اوپو در دسته گوشی‌های تاشو قرار می‌گیرد و رقیب گوشی گلکسی زد فیلیپ 5 در بازار بین‌المللی است.

این گوشی دارای نمایشگر اصلی 6.8 اینچی LTPO و نمایشگر بیرونی 3.26 اینچی است. اوپو این گوشی را برای «یک میلیون بار» باز و بسته شدن تست کرده است و از این بابت در نوع خود بی‌رقیب است!

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9200، باتری 4300 میلی‌آمپری، شارژ سیمی 44 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی اشاره کرد.

باتری این گوشی در میان گوشی‌های تاشو بیشترین ظرفیت را دارد و ظرف 23 دقیقه تا 50% شارژ می‌شود.

گوشی اوپو رنو 10 5G (OPPO Reno10 5G)

گوشی رنو 10 5G اوپو یکی از پرچم‌دارهای این برند است که قدرت رقابت با سایر گوشی‌های پرچم‌دار بازار را دارد. از طرف دیگر این گوشی به خاطر طراحی زیبا و دوربین قوی بسیار محبوب و پرفروش است.

گوشی رنو 10 5G صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1080 / 2412 دارد. برخی از مشخصات قابل‌توجه این گوشی دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتوی 32 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسل، پردازنده دیمنستی 7050 مدیاتک، باتری 5000 میلی‌آمپر و شارژ فوق‌سریع 67 واتی که در عرض 10 دقیقه تا 30% باتری را شارژ می‌کند هستند.

اوپو ادعا می‌کند که باتری این گوشی تا 4 سال مثل روز اول باقی خواهد ماند!

گوشی اوپو A98 5G (OPPO A98 5G)

گوشی اوپو A98 5G (OPPO A98 5G)

گوشی A98 5G یکی از بهترین مدل‌های این برند از نظر دوربین محسوب می‌شود. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است که در کنار آن دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار می‌گیرند تا عکاسی با آن‌ها تجربه خوشایندی برای شما رقم بزند.

دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی این گوشی، هم در نورِ روز و هم در تاریکی شب عکس‌های بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند.

از طرف دیگر گوشی اوپو A98 5G دارای مشخصات فنی خوبی مثل پردازنده اسنپ‌دراگون 695، باتری 5000 میلی‌آمپری، صفحه نمایش 6.72 اینچی با رزولوشن 1080*2400 پیکسل است.

نکته قابل‌توجه دیگر درباره این مدل، طراحی ظاهری بسیار زیبا و متریال باکیفیت است که باعث می‌شود در دست گرفتن آن حس خوبی به شما بدهد.

گوشی اوپو A78 (OPPO A78)

گوشی اوپو A78 (OPPO A78)

گوشی A78 اوپو دارای صفحه نمایش امولد با رزولوشن 1080*2400 پیکسل با نرخ نمایش 409 پیکسل و نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی است که آن را نسبت به رقبای خود یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد.

گوشی اوپو A78 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 2 دوربین فرعی 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات فنی این مدل گوشی اوپو می‌توان به پردازنده اسنپ‌دراگون 680 شرکت کوالکام، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، حداکثر توان شارژ پشتیبانی‌شده 33 واتی و حداکثر روشنایی 600 نیتی اشاره کرد.

کلام پایانی؛ خرید از گوشی‌های اوپو با گارانتی ویژه

اوپو یکی از برندهای معروف سازنده گوشی هوشمند است که با آینده‌نگری توانسته نیازهای برآورده‌نشده کاربران را شناسایی کرده و محصولاتی برای رفع آن‌ها ارائه کند.

مدل‌های مختلف گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های خاصی هستند که در این مطلب به بررسی آن‌ها پرداختیم. شما هم می‌توانید برای خرید گوشی‌های اوپو در ایران با قابلیت 6 ماه تعویض و 18 ماه گارانتی، به فروشگاه اینترنتی دی‌جی‌لند مراجعه کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر