coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاکسی های برقی جدید تهران رونمایی شدند [+ عکس]

صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران از تاکسی‌های برقی جدید تهران رونمایی شده و سرپرست سازمان تاکسیرانی نیز توضیحاتی در این باره ارائه داد.

صبح امروز شورای شهر تهران جلسه ای با موضوع آئین رونمایی از جدیدترین خودروهای برقی ناوگان حمل و نقل شهر تهران برگزار کرد که در حاشیه این جلسه تاکسی های برقی جدید تهران هم رونمایی شدند. در ادامه شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران توضیحاتی در خصوص تاکسی های جدید پایتخت ارائه داد.

بیشتر بخوانید: هشدار دوباره به اسنپ و تپسی ؛ گران فروشی کنید، برخورد می کنیم [+ویدئو]

مالکی می‌گوید:« پیرو قرارداد منعقده فی مابین شهرداری تهران و شرکت‌های چینی مقرر شده است که ۲۵ هزار تاکسی برقی و ۱۰ هزار ون برقی وارد کشور شود.»

مالکی اعلام کرد تعدادی از این خودروها وارد تهران شدند و گفت:« مابقی خودروها نیز ظرف ۶ ماهه آینده در سال ۱۴۰۳وارد کشور می‌شوند.با جایگزین شدن این خودروهای برقی با خودروهای فرسوده فعلی، شاهد تغییر و تحول در سطح شهر خواهیم بود.»

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد:« در حال حاضر ۳۰ دستگاه خودروی برقی و یک دستگاه ون برقی و یک دستگاه اتوبوس برای بازدید و در معرض دید اعضای شورای شهر قرار داده شده است.»

او در پایان در خصوص نحوه فعالیت تاکسی های جدید اعلام کرد:« خطوط فعالیت این تاکسی ها مشخص است و بعد از اخذ پلاک از سوی پلیس وارد خطوط فعالیت می شوند.»

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی تاکسی های برقی جدید تهران چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر