coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش حقوق کارمندان در سال 1403 از چه زمانی اجرایی می‌شود؟

خبر افزایش حقوق کارمندان در سال 1403 مدتی پیش اعلام شد. اکنون رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که مصوبه جدید از فروردین ماه به اجرا در می‌آید.

افزایش حقوق کارمندان در سال 1403 چند روز پیش در هیئت دولت به تصویب رسید. اکنون داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد مصوبه جدید از فروردین ماه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: خبر تعطیلی پارک‌ها در روز 13 فروردین تکذیب شد

رییس سازمان برنامه و بودجه توضیح داد:« درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است.»

منظور ادامه داد:« بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.»

او در پایان گفت:« با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.»

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی افزایش حقوق کارمندان در سال 1403 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر