coinex
راهنمای خرید تکراتو

مراحل تولید گوریلا گلاس آرمور در گلکسی S24 اولترا را تماشا کنید [+ویدئو]

در ویدیویی که سامسونگ اخیراً منتشر کرده، فرآیند تولید گوریلا گلاس آرمور در گلکسی S24 اولترا به‌طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است. این گوشی که دارای بهترین پردازنده، دوربین با بالاترین رزولوشن، قلم اس پن بی‌نظیر و ویژگی‌های متعدد قدرتمند هوش مصنوعی است، اکنون از نظر مقاومت در برابر بازتاب نور نیز کارایی خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

مراحل تولید گوریلا گلاس آرمور در گلکسی S24 اولترا

برای تولید گوریلا گلاس آرمور از فناوری کرینگ استفاده شده که در این روش یون‌های ویژه با دقتی بسیار بالا در سطح شیشه به باریکی موی انسان لایه گذاری می‌شود تا بیشترین خاصیت ضد بازتاب را ارائه کند.

این فرآیند کاملاً در محیطی بسیار پاک و با استفاده از سامانه‌های رسوب‌گیری واکیوم انجام می‌شود. هوای موجود در اتاق پردازش از بین رفته و گاز آرگون به محفظه واکیوم تزریق می‌شود. یونیزاسیون گاز آرگون از طریق محیط پلاسما انجام می‌شود. این همان تکنولوژی استفاده‌شده در تولید تراشه‌های نیمه‌رساناهاست که هزینه فرآیند را بسیار بالا می‌برد.

نتیجه این فرآیند، کاهش بازتاب نور تا ۷۵٪ نسبت به شیشه‌های محافظ رقیب با کاور آلومینوسیلیکات را فراهم می‌کند. علاوه بر این، این لایه مقاوم در برابر خط‌وخش‌های میکرو را چهار برابر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر