coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی و تاریخ عرضه ردمی توربو 3 مشخص شد

اوایل این ماه ردمی خیلی ناگهانی سری جدیدی به نام Redmi Turbo را معرفی کرد. در ادامه این شرکت اعلام کرد که اولین دستگاه از این خط جدید ردمی توربو 3 نام خواهد داشت. شیائومی اکنون با انتشار تیزری از طراحی و تاریخ عرضه ردمی توربو 3 پرده برداشت.

طبق حساب رسمی این برند در Weibo، گوشی هوشمند جدید Redmi Turbo 3 در تاریخ 10 آوریل ساعت 19 به وقت محلی در چین عرضه خواهد شد. در تیزری که این شرکت به نمایش گذاشته طراحی توربو 3 به سه رنگبندی مختلف دیده می‌شود. این دستگاه دارای صفحه‌ای صاف با گوشه‌های کمی خمیده برای جای گیری در دست طراحی شده است. قاب پشتی آن نیز دارای دو بریدگی سنسور دوربین با LED حلقه است و دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی Civi 4 Pro در اولین عرضه رکورد فروش نسل قبلی خود را شکست

تاریخ عرضه ردمی توربو 3

این برند همچنین تایید کرده که دستگاه از پردازنده جدید اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره می‌برد که تفاوت‌های بسیار ناچیزی با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 دارد. این برند ادعا کرده که به امتیاز بیش از 1.75 میلیون در AnTuTu دست یافته که آن را بسیار بالاتر از پادشاه قاتل پرچمدار فعلی AnTuTu، OnePlus Ace 3V قرار می‌دهد. این دقیقا همان چیزی است که ردمی قصد داشت با عرضه توربو به آن برسد.

طراحی و تاریخ عرضه ردمی توربو 3 مشخص شد

این دستگاه قبلاً با رم 16 گیگابایتی و امتیاز اجرای 1981 و امتیاز 5526 در تست های تک هسته ای و چند هسته‌ای در بنچمارک Geekbench دیده شده بود. گواهی 3C این دستگاه حاکی از آن است که برای باتری شایعه شده 5000 میلی آمپر ساعتی خود با شارژ سریع 90 واتی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با صفحه نمایش 1.5K OLED عرضه شده و حتی می‌تواند به عنوان Poco F6 برای بازار جهانی تغییر نام دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شم درباره تاریخ عرضه ردمی توربو 3 چیست؟دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر