coinex
راهنمای خرید تکراتو

X100 اولترا با سیستم تصویربرداری BlueImage ویوو عرضه خواهد شد

ویوو اخیرا از سیستم تصویربرداری BlueImage رونمایی کرد. این سیستم که توسط خود برند ویوو توسعه یافته، به نظر رقیب سرسرختی برای XMAGE هواوی می‌آید. حالا خبرهایی منتشر شده که ویوو تصمیم دارد سیستم تصویربرداری جدیدش را در گوشی‌های سری ایکس100 بکار بگیرد. به این ترتیب X100 اولترا اولین گوشی‌ هوشمند این شرکت خواهد بود که با این سیستم عرضه خواهد شد. سیستم تصویربرداری BlueImage ویوو ، دومین برند مستقل تصویربرداری در صنعت گوشی‌های هوشمند پس از XMAGE هواوی است که در ژوئیه 2022 معرفی شد.


بیشتر بخوانید: 


معرفی سیستم تصویربرداری BlueImage ویوو

ویوو نام تجاری BlueImage را در نوامبر سال گذشته ثبت کرده بود. خدمات محصولات آن شامل مجموعه‌ای از پروژه‌های مرتبط با تصویربرداری مانند پردازنده‌های گرافیکی، لنزهای نوری و سنسورها می‌شود.

هواوی پس از اینکه سیستم تصویربرداری مستقل خود (XMAGE) را در سال 2022 معرفی کرد، به همکاری‌اش با لایکا که از سال 2016 شروع شده‌ بود، پایان داد. انتظار می‌رود ویوو نیز با معرفی سیستم تصویربرداری مستقل خود همین رویه را پیش بگیرد و همکاری‌اش با زایس را که از 2020 شروع شده بود را پایان دهد.

با اینحال هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم تصویربرداری جدید ویوو (BlueImage ) به غیر از X100 اولترا در دیگر هم‌گروهی‌هایش که همگی درماه می عرضه خواهند شد، بکار گرفته می‌شود یا نه.

سیستم دوربین Vivo X100 Ultra شامل یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسل LYT-900 با سایز یک اینچ است که همین دوربین در دو گوشی پرچمدار دیگری نیز مانند Oppo Find X7 Ultra و Xiaomi 14 Ultra بکار گرفته شده.

همچنین، در گزارش‌ها آمده که یک لنز فوق‌گسترده 50 مگاپیکسل، یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسل و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسل نیز بخشی از دوربین X100 Ultra خواهند بود که اگر اطلاعات به دست آمده درست باشد این آخری، قابلیت زوم اپتیکال 4.3 برابری و زوم دیجیتال 200 برابری را داراست؛ به این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که ویوو ایکس 100 اولترا به زودی در رده بهترین گوشی های ویوو 2024 قرار بگیرد. در حالی که X100 Ultra از چیپ Snapdragon 8 نسل سوم استفاده می‌کند، انتظار می‌رود X100s و X100s Pro به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به Dimensity 9300 در جهان معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر