coinex
راهنمای خرید تکراتو

میزو 21 نوت (Meizu 21 Note) دارای نمایشگر تخت با حاشیه‌های سیاه و سفید خواهد بود

گوشی جدید برند Meizu با نام میزو 21 نوت به زودی وارد بازار خواهد شد. این گوشی از مشخصات برجسته‌ای مانند نمایشگر تخت با حاشیه‌های بسیار نازک و دو رنگی برخوردار خواهد بود.

شرکت میزو این روزها در حال کار بر روی یک گوشی جدید با نام Meizu 21 Note است. این گوشی اخیرا گواهی 3C چین را دریافت کرده و از این رو پخش اطلاعات و شایعه‌پراکنی‌ها درباره مشخصات و طراحی آن آغاز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و طراحی میزو 21 نوت

ظاهر شدن میزو 21 Note در مرجع صدور گواهی 3C، برخی اطلاعات مربوط به مشخصات باتری را فاش کرده است. از روی جزئیات ذکر شده در گواهی، ما می‌دانیم که این گوشی از یک باتری با ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ 66 وات برخوردار خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به بازار معرفی شود، این در حالی است که برادران آن یعنی میزو 21 و میزو 21 پرو، به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده بودند.

میزو 21 نوت

علاوه بر این، افشاگری به نام DCS در شبکه اجتماعی ویبو مدعی شده که میزو 21 نوت دارای صفحه نمایش تخت، قاب پشتی شیشه‌ای و فریم میانی فلزی خواهد بود. حاشیه‌های این نمایشگر درست مانند گوشی‌های پرچمدار بسیار نازک بوده و ظاهری مدرن و شیک را به گوشی خواهد بخشید.

طبق گفته‌های Digital Chat Station در پست اخیرش، حاشیه‌های Meizu 21 Note دو رنگ سیاه و سفید خواهد داشت. او همچنین خاطرنشان می‌کند که میزو 21 نوت با مواد و متریال باکیفیت و خوب ساخته شده و نسبت به رقبای میان رده بازار، در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت.

میزو 21 نوت

اینکه میزو از دو نوع حاشیه با دو رنگ متفاوت استفاده کند، عجیب نیست، چرا که قبلا این طرح را در مدل پایه هم پیاده کرده است. در مدل پایه حاشیه‌های مشکی مخصوص رنگ‌ سبز و حاشیه‌های سفید مخصوص رنگ سفید بودند.

با اینکه بسیاری از شرکت‌های سازنده تلفن‌ همراه، استفاده از حاشیه سفید را کنار گذاشته‌اند، اما می‌توان گفت که این رویکرد و طراحی، واقعا زیبا و چشم‌نواز است، البته باز هم به پای جذابیت نمایشگرهای خمیده نمی‌رسد. اما در هر صورت حالا که تمرکز بیشتر سازنده‌ها روی نمایشگرهای تخت با حاشیه‌های باریک است، به کارگیری چنین روشی می‌تواند زیبایی گوشی‌ها را دو چندان کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید میزو یعنی میزو 21 نوت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر