coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی و رندرهای سامسونگ گلکسی F55 در Geekbench ظاهر شد

سامسونگ گلکسی F55 که در چند ماه گذشته درباره آن شنیده بودیم، این ماه در هند روانه بازار می‌شود. این برند هنوز جزئیات مشخصات گلکسی F55 را اعلام نکرده، اما به لطف Geekbench، حالا مشخص شده که این گوشی با پردازنده Snapdragon 7 Gen 1 SoC عرضه می‌شودلیست Geekbench سامسونگ گلکسی F55 را با کد مدل SM-E556B – نشان داد که این گوشی با 8GB RAM و Android 14 عرضه خواهد شد. گوشی جدید سامسونگ در آزمون‌های گیک‌بنچ 843 و 2,307 امتیاز را به ترتیب در آزمون‌های یک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای کسب کرد.


بیشتر بخوانید:


رندرهای سامسونگ گلکسی F55

این امتیازها نسبتاً کمتر از امتیازهای گوشی‌هایی است که از چیپ مشابه استفاده می‌کنند. با این حال، این واحد خاص ممکن است با یک نرم‌افزار پیش‌نمایش اجرا شده و نسخه خرده‌فروشی ممکن است عملکرد بهتری داشته باشد.

مشخصات کلیدی و رندرهای سامسونگ گلکسی F55 در Geekbench ظاهر شد

تیزری که به تازگی توسط سامسونگ هند منتشر شده، نشان داد که گلکسی F55 با سه دوربین عقب، پوشش چرمی گیاهی و دو گزینه رنگی عرضه خواهد شد که یکی از آنها نارنجی است.

انتظار می‌رود گلکسی F55 سامسونگ در زمره‌ی بهترین گوشی های میان رده 2024  قرار بگیرد و نسخه‌ی ری‌برند‌ شده‌ی گلکسی C55 باشد. این بدان معناست که باید منتظر باشید تا گلکسی F55 با صفحه نمایش AMOLED FullHD+ ، نرخ نوسازی 120 هرتز و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 وات باشید.

بعلاوه اینکه گوشی مذکور حسگر اثر انگشت را در صفحه نمایش قرار داده و با دوربین سه‌گانه در پشت که سردمدار آنها یک حسگر 50 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر