coinex
راهنمای خرید تکراتو

بازه زمانی عرضه سری پد 7 شیائومی مشخص شد

به نظر می‌رسد شیائومی ظرفیت خود را برای عرضه گوشی‌های هوشمند در امسال تکمیل کرده؛ اما نگران نباشید چرا که تبلت‌های نسل بعدی این برند در راه هستند. با توجه به اطلاعاتی که اکنون اعلام شده بازه زمانی احتمالی عرضه سری پد 7 شیائومی مشخص است.تاکنون اطلاعات زیادی از تبلت‌های نسل بعدی این برند یعنی سری پد 7 شیائومی فاش شده. همانطور که می‌دانید مجموعه جدید شامل دو مدل Pad 7 و Pad 7 Pro خواهد بود. تنها چیزی که تاکنون نامشخص بود زمان عرضه آنهاست که اکنون اسمارت پیکاچو آنها را نیز فاش کرده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات سری پد 7 شیائومی

طبق گفته‌های تیپستر، شیائومی سری پد 7 خود را در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد کرد. نسل قبلی این تبلیت‌ها یعنی پد 6 و پد 6 پرو در آوریل سال گذشته عرضه شدند به نظر می‌رسد شیائومی با برنامه‌ریزی معرفی دستگاه‌های خود را به تاخیر انداخته تا آنها با اکوسیستم خود منطبق کند.

کارشناسان پیش بینی کرده‌اند که این تبلت‌ها برای «استفاده از خودرو» در حالت Plug and Play مناسب خواهند بود. با توجه به اینکه شیائومی خودرو هوشمند خود را نیز تولید کرده این موضوع خیلی دور از ذهن نیست.

انتظار می‌رود که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، صفحه نمایش 12.45 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتز و نسبت تصویر 16:10 مجهز شود و باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی این دستگاه را تامین می‌کند.. گواهینامه 3C پد 7 پرو نیز پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی را نشان داد. همچنین گفته می‌شود که این تبلت دارای دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت و چهار بلندگو برای صدا است.

تنها چیزی که تاکنون از دستگاه وانیلی پد 7 دستگیرمان شده این است که احتمال می‌دهیم دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر