coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان [خرداد 1403]

این روزها تنوع ساعت‌های هوشمند نسبت به گذشته افزایش یافته و این محصولات با امکانات مختلف در رنج قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. اگر می‌خواهید بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان را که از امکانات ورزشی و سلامتی مختلفی پشتیبانی می‌کند، این راهنمای خرید تکراتو برای شماست.

اسمارت‌واچ‌های پرچمدار با قیمت زیادی در بازار عرضه می‌شوند و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند با خرید یک اسمارت‌واچ اقتصادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. همان‌طور که می‌دانید، اکثر محصولات ارزان قیمت کیفیت و امکانات قابل قبولی ندارند، به همین جهت پیش از خرید یک ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه باید محصولات مختلف از تمام برندهای بازار را بررسی کنید و در نهایت یک اسمارت‌واچ که با نیازها و بودجه شما سازگار است را تهیه کنید.

طبیعتا برای بررسی اسمارت‌واچ‌های مختلف به زمان زیادی نیاز دارید. اگر با بودجه حدود 3 میلیون تومان می‌خواهید اسمارت‌واچ تهیه کنید و زمان کافی برای بررسی و انتخاب محصول را ندارید، می‌توانید نگاهی به راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر سه میلیون تومان داشته باشید و در کمترین زمان ممکن، مناسبت‌ترین ساعت هوشمند رنج 3 میلیون تومان را برای خود تهیه کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان

همان‌طور که گفتیم قیمت اسمارت‌واچ‌ها نیز مانند سایر گجت‌های الکترونیک به صورت چشمگیری افزایش یافته و اکثر کاربران بودجه کافی برای خرید ساعت‌های هوشمند پریمیوم و بالارده بازار را ندارند. خوش‌بختانه یک اسمارت واچ در حد 3 میلیون تومان امکانات و ویژگی‌های قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و محصولات این رنج قیمت برای تمام کاربران می‌توانند مناسب باشند.

بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان

بهترین ساعت های هوشمند تا 3 میلیون تومان علاوه‌بر این‌که امکانات ورزشی و سلامتی گوناگونی را ارائه می‌دهند، طراحی زیبا و بدنه نسبتا مقاومی دارند. بنابراین، فرقی نمی‌کند که می‌خواهید اسمارت‌واچ خود را با استایل ورزشی، رسمی یا روزمره ست کنید، در هر صورت بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان می‌تواند با استایل شما سازگار باشد و امکانات کاربردی را در اختیار شما قرار دهد.

Kieslect Calling Watch Kr Pro

بهترین ساعت های هوشمند تا 3 میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.43 اینچ، نوع Ultra FHD Crystal Clear AMOLED، رزولوشن 466×466 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 5 و نسخه‌های بالاتر، iOS 9 و نسخه‌های بالاتر
  • باتری: 280 میلی‌آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.2
  • ویژگی‌ها: پایش اکسیژن خون، گام‌شمار، تمرین تنفس، سنجش استرس، یافتن گوشی با استفاده از ساعت، شمارش ضربان قلب

Kieslect Calling Watch Kr Pro به‌لطف سنسورهای گوناگون، طراحی زیبا و ارگونومیک، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی و… می‌تواند بهترین ساعت هوشمند زیر 3 میلیون تومان باشد. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم تولید شده و ابعاد آن معادل 45.7×45.7×12.1 میلی‌متر و وزن آن به‌همراه بند حدود 50 گرم است. باتوجه به وزن مناسب و بدنه آلومینیومی، ورزش‌کاران نیز می‌توانند در تمرینات خود Kieslect Calling Watch Kr Pro را بپوشند و از 70 حالت ورزشی که این ساعت ارائه می‌دهد استفاده کنند.

Kieslect Calling Watch Kr Pro از یک صفحه‌نمایش 1.43 اینچی با طراحی دایره‌ای پشتیبانی می‌کند. این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن 466×466 پیکسل است و روشنایی آن حداکثر به 500 نیت می‌رسد. بنابراین زیر نور مستقیم آفتاب نیز می‌تواند نمایشگر ساعت را با وضوح بالا مشاهده کنید. محصول مذکور به یک باتری 280 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که در صورت استفاده‌ زیاد تا دو روز شارژدهی دارد. برای شارژ کردن این باتری 280 میلی‌آمپر ساعتی حداکثر به 2 ساعت زمان نیاز داردی.

دلیل اصلی که باعث می‌شود Kieslect Calling Watch Kr Pro را به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند زیر سه میلیون تومان معرفی کنیم، امکانات پایش سلامت کاربر است. این ساعت علاوه‌بر امکان مشخص کردن ضربان قلب، فشار خون، استرس، شمارش قدم‌ها، امکان سنجش استرس در خواب را برای کاربر فراهم می‌کند. بنابراین با این ساعت می‌توانید وضعیت سلامت خود را به صورت 24 ساعته زیرنظر داشته باشید و با امکانات ورزشی و تمرینات تنفسی آن، وضعیت سلامت جسمانی خود را بهبود دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند ورزشی

بهترین گجت های 2024

Mibro Watch T2

بهترین اسمارت واچ تا 3 میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.75 اینچ، نوع HD AMOLED، رزولوشن 390×450 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 5 و نسخه‌های بالاتر، iOS 10 و نسخه‌های بالاتر
  • باتری: 300 میلی‌آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.3
  • ویژگی‌ها: مجهز به سنسور حرکت 6 محوره، پایش وضعیت خواب، پایش استرس، کنترل سلامت و بهداشت بانوان، کنترل موسیقی و شاتر دوربین، گام‌شمار

در ادامه فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان باید یکی از گجت‌های پوشیدنی خوش‌ساخت برند میبرو را معرفی کنیم. Mibro Watch T2 با ابعاد 59.9×36.6×11.3 میلی‌متر یک ساعت اسمارت‌واچ نسبتا بزرگ است، با این‌حال فقط 54 گرم وزن دارد و در صورت پوشیدن آن برای مدت طولانی، وزن ساعت را روی دست خود حس نمی‌کنید. همچنین، بدنه ساعت از جنس پلاستیک و فلز است و مقاومت قابل قبولی دربرابر ضربه و فشار دارد.

Mibro Watch T2 به صفحه‌نمایش HD AMOLED با ابعاد 1.75 اینچ مجهز شده و از رزولوشن 390×450 پیکسل پشتیبانی می‌کند. محصول مذکور از 105 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و به همین جهت برای کاربرانی که به‌دنبال یک اسمارت واچ زیر 3 میلیون تومان برای استفاده‌های ورزشی هستند، گزینه ایده‌آلی خواهد بود. Mibro Watch T2 به باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که شارژدهی آن در صورت استفاده‌ معمولی حدود 10 روز است.

Mibro Watch T2 علاوه‌بر پشتیبانی از امکاناتی مانند پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و تشخیص استرس، از قابلیت کنترل وضعیت سلامت و بهداشت زنان نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، اگر به‌دنبال بهترین ساعت هوشمند دخترانه تا 3 میلیون تومان هستید که علاوه‌بر ظاهر شیک، امکانات کاربردی داشته باشد، Mibro Watch T2 برای شما مناسب خواهد بود.

Green Lion Signature GNSIGSWSL

ساعت هوشمند سه میلیونی
بهترین ساعت هوشمند پسرانه تا 3 میلیون تومان
  • صفحه‌نمایش: 1.4 اینچ، نوع Super AMOLED
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید و iOS
  • باتری: 280 میلی‌آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.2
  • ویژگی‌ها: پایش ضربان قلب، تشخیص فشار خون، سطح اکسیژن خون، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، گام‌شمار، پایش وضعیت خواب

در ادامه فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان نوبت به معرفی یکی از محصولات اقتصادی برند گرین لاین می‌رسد. ابعاد Green Lion GNSIGSWSL معادل 10.5×46.18×46.18 میلی‌متر است. گرین لاین برای ساخت این اسمارت‌واچ از متریال مرغوبی استفاده کرده که باعث می‌شود مقاومت ساعت دربرابر ضربه و حتی نفوذ آب نیز مقاوم باشد. بدنه Green Lion GNSIGSWSL از جنس فولاد ضدزنگ است و از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند.

این محصول به صفحه‌نمایش 1.43 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که برای مشاهده منو و اعلان‌ها و پیام‌ها مناسب است. Green Lion GNSIGSWSL به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز شده که اتصال پایدار ساعت را تضمین می‌کند.

محصول مذکور از حسگر اپتیکال ضربان قلب بهره می‌برد که قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون را دارد. در مجموع، Green Lion GNSIGSWSL یکی از اسمارت‌واچ‌های خوش ساخت این بخش از بازار است که برای کاربری روزمره و رسمی مناسب خواهد بود، اما برای ورزش‌کاران، انتخاب‌های بهتری در راهنمای خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت هوشمند شیائومی

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

IMIKI SF1E

ساعت هوشمند 3 میلیونی

  • صفحه‌نمایش: 2.1 اینچ، نوع Super-Retina AMOLED، رزولوشن 410×502 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید نسخه 4.4 و بالاتر، iOS نسخه 9 و بالاتر
  • باتری: 280 میلی‌آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث
  • ویژگی‌ها: قابلیت سنجش فشار خون، پایش وضعیت خواب، دستیار صوتی، دسترسی به بیش از 100 واچ‌فیس مختلف

ایمیکی یکی دیگر از برندهای زیرمجموعه شیائومی است که بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان را عرضه می‌کند. SF1E در ابعاد 45.8×37×10.2 میلی‌متر تولید شده و فقط 39 گرم وزن دارد. همان‌طور که می‌بینید وزن و ابعاد SF1E نسبت به سایر اسمارت‌واچ‌های این بخش از بازار کمتر است، بنابراین اگر می‌خواهید بهترین ساعت هوشمند سه میلیونی را تهیه کنید که در تمرینات ورزشی مزاحمتی برای شما ایجاد نکند، SF1E بهترین گزینه خواهد بود.

صفحه‌نمایش 2.1 اینچی از نوع Super Retina AMOLED با رزولوشن 502×410 پیکسل دقیقا همان چیزی است که از یک ساعت هوشمند 3 میلیونی باکیفیت انتظار داریم. همچنین، روشنایی صفحه‌نمایش حداکثر به 1000 نیت می‌رسد و در هر مکانی می‌توانید صفحه ساعت را با وضوح بالا مشاهده کنید.

باید گفت که بدنه سبک، پشتیبانی از 100 حالت ورزشی، گواهی IP68 درکنار یک نمایشگر چشم‌نواز باعث می‌شود که SF1E به یک اسمارت‌واچ ابده‌آل برای استفاده‌های ورزشی و روزمره تبدیل شود، با این‌حال با استفاده از 100 واچ‌فیس‌ متنوع می‌توانید SF1E را با استایل‌های رسمی خود نیز ست کنید.

Kieslect Ks

ساعت هوشمند 3 میلیون تومانی

  • صفحه‌نمایش: 1.78 اینچ، نوع AMOLED Always-On Retina، رزولوشن 368×488 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید و iOS
  • باتری: 330 میلی‌آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث 5.2
  • ویژگی‌ها: تشخیص ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، گام‌شمار، دستیار صوتی، ژیروسکوپ

یکی دیگر از محصولات برند کیسلکت که در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان مشاهده می‌کنیم، Kieslect Ks است. ازجمله مشخصات ظاهری Kieslect Ks می‌توانیم به ابعاد 42.2×350.9×11.8 میلی‌متر، صفحه‌نمایش مستطیلی، بند سیلیکونی با قفل چسبی اشاره کنیم. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم است که باعث می‌شود بدنه ساعت سبک و درعین‌حال مقاوم باشد. وزن Kieslect Ks بدون درنظر گرفتن بند حدود 40 گرم است.

این ساعت به نمایشگر 1.78 اینچی با رزولوشن 368×488 پیکسل مجهز شده است. در آخر نیز شاهد یک باتری 330 میلی‌آمپر ساعتی هستیم که توان موردنیاز Kieslect Ks را تامین می‌کند. محصول مذکور امکان سنجش اکسیژن خون، شمارش ضربان قلب و شمارش گام را فراهم می‌کند و 100 حالت ورزشی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به صورت خلاصه، Kieslect Ks به‌خاطر امکانات متنوع و ظاهر شیک و جذاب برای کاربران خانم و آقا با استایل‌های اسپرت، رسمی یا رزومره می‌تواند یک ساعت هوشمند سه میلیون تومانی جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

Xiaomi Mi Band 7 Pro

اسمارت بند تا 3 میلیون تومان

صفحه‌نمایش: 1.64 اینچ، نوع AMOLED، رزولوشن280×456 پیکسل
پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید و iOS
باتری: 235 میلی‌آمپر ساعت
اتصالات: نسخه 5.2
ویژگی‌ها: پشتیبانی از 117 حالت ورزشی، پایش اکسیژن خون، پایش ضربان قلب، تشخیص وضعیت خواب، تشخیص استرس، محاسبه مسافت طی شده، هشدار عدم تحرک، دستیار صوتی

اگر به‌دنبال بهترین اسمارت بند تا 3 میلیون تومان برند شیائومی هستید، Mi Band 7 Pro همان چیزی است که نیاز دارید. ابعاد این محصول معادل 42×28×11 میلی‌متر است و فقط 25 گرم وزن دارد. Xiaomi Mi Band 7 Pro برای محافظت از صفحه‌نمایش خود از شیشه-گوریلا گلس 3 بهره می‌برد. جنس بدنه ساعت نیز از پلیمر تقویت شده با فیبر است که مقاومت بالایی دارد.

همان‌طور که مشاهده کردید اکثر محصولات فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان علاوه‌بر استفاده‌های ورزشی، برای کاربری روزمره و رسمی نیز مناسب هستند، اما طراحی و ظاهر و امکانات Xiaomi Mi Band 7 Pro باعث می‌شود که این محصول برای ورزش‌کاران ایده‌آل باشد. Xiaomi Mi Band 7 Pro قابلیت‌هایی مانند سنجش اکسیژن خون، پایش خواب و ضربان قلب، محاسبه مسافت طی شده را ارائه می‌دهد.

در آخر نیز شاهد باتری 235 میلی‌آمپر ساعتی هستیم که فقط در مدت 1 ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. اگر به‌دنبال مناسبت‌ترین اسمارت بند تا 3 میلیون تومان برای استفاده‌های ورزشی هستید، Xiaomi Mi Band 7 Pro شما را راضی می‌کند، اما برای کاربری‌های روزمره و رسمی می‌توانید محصولات بهتری در این رنج قیمت پیدا کنید.

Glorimi M2

راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر سه میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.43 اینچ، نوع Ultra-Clear AMOLED، رزولوشن 466×466 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 5 و نسخه‌های بالاتر، iOS 9 و نسخه‌های بالاتر
  • باتری: 300 میلی‌آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.3
  • ویژگی‌ها: شمارش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، گام‌شمار، دستیار صوتی، پشتیبانی از 100 حالت ورزشی مختلف

در ادامه فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان یکی از محصولات برند گلوریمی را می‌بینیم که با طراحی شیک و ارگونومیک و امکانات متفاوت برای بررسی وضعیت سلامت، برای هر کاربری مناسب خواهد بود. ظاهر گلوریمی M2 به شکل دایره‌ای با قطر 46.5 و ضخامت 10.8 میلی‌متر است. جنس بدنه Glorimi M2 از آلومینیوم است که مقاومت بالایی دارد. همچنین، وزن این اسمارت‌واچ حدود 59 گرم است. با این‌که در فهرست بهترین ساعت هوشمند در حد 3 میلیون تومان محصولات سبک‌تر با طراحی بهتری دیدیم، اما بدنه Glorimi M2 نیز به نسبت یک ساعت 3 میلیونی خوش‌ساخت و جذاب است.

Glorimi M2 از امکانات مختلفی مانند سنجش اکسیژن خون، پایش ضربان قلب و سایر خدمات مربوط به سلامتی کاربر پشتیبانی می‌کند و ازنظر تنوع قابلیت‌ها و خدمات، به‌خوبی سایر اسمارت‌واچ‌های باکیفیت بازار است، اما مهم‌ترن نقطه قوت آن، صفحه‌نمایش 1.43 اینچی با رزولوشن 466×466 پیکسل و حداکثر روشنایی 1200 نیت است. Glorimi M2 به باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که فقط در مدت 2 ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و در صورت استفاده زیاد، تا 3 روز شارژ ساعت را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بررسی اپل واچ اولترا 2

بررسی می بند 8 پرو

Kieslect Ks Pro

ساعت هوشمند سه میلیونی

  • صفحه‌نمایش: 2.01 اینچ، نوع AMOLED، رزولوشن 502×410 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید و iOS
  • باتری: 300 میلی‌آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.2
  • ویژگی‌ها: پایش خواب و اکسیژن خون، گام‌شمار، شمارش ضربان قلب، تشخیص میزان استرس، پشتیبانی از 100 حالت ورزشی، دستیار صوتی

Kieslect Ks Pro با قاب مستطیلی به ابعاد 46.7×38×10.2 میلی‌متر، بدنه آلومینیومی با گواهی IP68 و بندهای سیلیکونی یکی دیگر از محصولات شیک و جذابی است که در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان معرفی می‌کنیم. ظاهر این ساعت برای کاربری‌های روزمره، رسمی و ورزشی ایده‌ال است.

محصول مذکور به نمایشگر 2.01 اینچی AMOLED با رزولوشن 502×410 پیکسل مجهز شده و خواندن اعلان‌ها و پیام‌ها در چنین صفحه‌نمایشی چندان سخت نیست. ازجمله سایر مشخصات‌ Kieslect Ks Pro می‌توانیم به باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی، سنسور تشخیص ضربان قلب، گام‌شمار، قابلیت تشخیص اکسیژن خون و پشتیبانی از 100 حالت ورزشی اشاره کنیم.

به صورت خلاصه، Kieslect Ks Pro بهترین اسمارت واچ تا 3 میلیون تومان برند کیسلکت است که می‌توانید آن را با هر استایلی ست کنید و علاوه‌بر جذاب‌تر کردن ظاهر خود، از امکانات آن بهره‌مند شوید.

Glorimi GL1

بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان

 

  • صفحه‌نمایش: 1.43 اینچ، نوع 3D-Curved AMOLED، رزولوشن 360×360 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 5 و نسخه‌های بالاتر، iOS 9 و نسخه‌های بالاتر
  • باتری: 210 میلی‌آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث، اتصال به گوشی با نرم‌افزار Gloryfit
  • ویژگی‌ها: شمارش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، گام‌شمار، پایش خواب، ارائه بیش از 70 حالت ورزشی، پشتیبانی از زبان فارسی

اگر به‌دنبال بهترین ساعت هوشمند دخترانه تا 3 میلیون تومان هستید، Glorimi GL1 می‌تواند محصول موردنظر شما باشد. درهمان نگاه اول می‌توانید ظرافت را در طراحی Glorimi GL1 مشاهده کنید. بند این اسمارت‌واچ از جنس استیل ضدزنگ است که با ظاهر براق خود، ساعت را بیش از پیش جذاب می‌کند. بدنه ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و ابعاد آن معادل 9.9×39.89 میلی‌متر و وزن آن 50 گرم است.

مانند سایر محصولاتی که تا این‌لحظه در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا سه میلیون معرفی کردیم، Glorimi GL1 نیز قابلیت‌های مختلفی مانند پایش ضربان قلب و تشخیص میزان اکسیژن خون را برای بررسی وضعیت سلامت کاربر ارائه می‌دهد. Glorimi GL1 از صفحه‌نمایش 1.43 اینچی با حداکثر رزولوشن 360×360 پیکسل پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای شیائومی روشنایی این صفحه‌نمایش حداکثر به 1350 نیت می‌رسد.

در مجموع، اگر می‌خواهید بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان را تهیه کنید که ظاهر آن برای هر خانمی جذاب باشد، توصیه می‌شود Glorimi GL1 را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 6

بهترین گجت های ورزشی

Xiaomi Poco Watch

ساعت هوشمند رنج 3 میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.6 اینچ، AMOLED، رزولوشن 320×360 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید و iOS
  • باتری: 225 میلی‌آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.0
  • ویژگی‌ها: پایش مداوم ضربان قلب، تشخیص سطح اکسیژن خون، پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف

در ادامه، نوبت به بررسی مشخصات بهترین ساعت شیائومی تا 3 میلیون تومان می‌رسد. Poco Watch با ابعاد 39.1×34.4×9.98 میلی‌متر و وزن 31 گرم، یک اسمارت‌واچ نسبتا سبک و جمع‌وجور است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده و طبیعتا مقاومت آن به‌خوبی اسمارت‌واچ‌های با بدنه آلومینیومی و فلزی نیست، اما دربرابر ضربه و فشار چندان آسیب‌پذیر نخواهد بود.

Poco Watch h از صفحه‌نمایش 1.6 اینچی با وضوح 360×320 پیکسل پشتیبانی می‌کند و نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها را با وضوح بالا به‌نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید این اسمارت‌واچ را با اتصال بلوتوث به دستگاه اندرویدی یا iOS خود متصل کنید و علاوه‌بر بررسی اعلان‌ها و کنترل موسیقی، از سنسورها و حسگرهای آن برای کنترل وضعیت سلامتی خود بهره‌ ببرید.

Xiaomi Redmi Watch 3 Active

راهنمای خرید بهترین اسمارت واچ زیر سه میلیون تومان

  • صفحه‌نمایش: 1.83 اینچ، نوع IPS، رزولوشن 280×240 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید 6 و بالاتر، iOS 12 و بالاتر
  • باتری: 289 میلی‌آمپر ساعت
  • اتصالات: بلوتو نسخه 5.3
  • ویژگی‌ها: اندازه‌گیری ضربان قلب، پایش فشار خون، اندازه‌گیری اکسیژن خون، پشتیبانی از 100 حالت ورزشی مختلف

اگر همچنان بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان را که با نیازهای شما سازگار باشد پیدا نکرده‌اید، بدنیست نگاهی به مشخصات Redmi Watch 3 Active داشته باشید. این اسمارت‌واچ در ابعاد 46.9×38.9×10.9 میلی‌متر طراحی شده است. Redmi Watch 3 Active دارای بدنه پلاستیکی و بند سلیکونی است و دربرابر نفوذ آب تا فشار 5ATM مقاوم است.

Redmi Watch 3 Active به صفحه‌نمایش 1.83 اینچی با رزولوشن 280×240 پیکسل و روشنایی 450 نیت مجهز شده است. سایر امکانات این اسمارت‌واچ شامل واچ‌فیس‌های گوناگون، پشتیبانی از 100 حالت ورزشی، پایش ضربان قلب، تشخیص میزان اکسیژن خون و هشدار عدم تحرک می‌شود.

با این‌که در این فهرست اسمارت‌واچ‌های با طراحی شیک‌تر و امکانات بهتری معرفی کردیم، نمی‌توانیم از امکانات Redmi Watch 3 Active انتقادی کنیم؛ چراکه قیمت این ساعت نسبت به سایر محصولاتی که بررسی کردیم حدود 1 میلیون تومان ارزان‌تر است و برای کاربرانی که به‌فکر صرفه‌جویی در بودجه هستند بهترین گزینه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های مسافرتی

بهترین گجت های گیمینگ

Amazfit Pop 2

بهترین ساعت 3 میلیونی

  • صفحه‌نمایش: 1.78 اینچ، نوع AMOLED، رزولوشن 368×448 پیکسل
  • پشتیبانی سیستم‌عامل: اندروید و iOS
  • باتری: 270 میلی‌آمپر ساعتی
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.2
  • ویژگی‌ها: پشتیبانی از زبان فارسی، تشخیص اکسیژن خون، گواهی IP68، پایش ضربان قلب، دستیار صوتی، پشتیبانی از 100 حالت ورزشی

آخرین محصولی که در فهرست بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان معرفی می‌کنیم از برند امیزفیت است که برای کاربران گجت‌های پوشیدنی اقتصادی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. ابعاد این ساعت حدود 51.7×38.8×13.2 میلی‌متر و وزن آن نیز تقریبا 59 گرم است.

Amazfit Pop 2 تقریبا از هرنظر مانند سایر محصولاتی است که تاکنون معرفی کردیم. این محصول نیز از سنسورها و حسگرهای مختلف برای پایش وضعیت سلامت کاربر بهره می‌برد و با استفاده از آن می‌توانید، پخش موسیقی را کنترل کنید یا اعلان‌ها و پیام‌های گوشی را بررسی کنید.

به صورت خلاصه، امیزفیت Pop 2 نیز مانند سایر اسمارت‌واچ‌های این فهرست، امکانات قابل کاربردی را ارائه می‌دهد و کیفیت ساخت آن نیز به‌خوبی اسمارت‌واچ‌های میان‌رده است. بنابراین اگر طرفدار برند امیزفیت هستید، Amazfit Pop 2 بهترین ساعت هوشمندی است که با بودجه  میلیونی می‌توانید تهیه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب تعدادی از اسمارت‌واچ‌های خوش‌ساخت و ارزان قیمت را از برندهای مختلف معرفی کردیم. بعد از بررسی این فهرست، باتوجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان را تهیه کنید.

سوالات متداول

هنگام خرید اسمارت‌واچ به چه نکاتی توجه کنیم؟

باتوجه به این‌که ساعت‌های هوشمند جز گجت‌های پوشیدنی هستند و تاثیر مستقیم برظاهر و استایل کاربر دارند، شاید فکر کنید که ظاهر اسمارت‌واچ حرف اول را می‌زند؛ اما، باید توجه داشته باشید که با استفاده از واچ‌فیس و بند می‌توانید ظاهر اسمارت‌فون را کاملا تغییر دهید. بنابراین بهتر است که هنگام خرید ساعت امکانات و حسگرهای ساعت و شارژدهی آن را در اولویت قرار دهید.

بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان برای خانم‌ها کدام است؟

ساعت گلوریمی GL1 بهترین اسمارت‌واچی است که در این رنج قیمت می‌توانید برای کاربران خانم تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان چیست؟ از نظر شما ساعت های 3 میلیونی ارزش خرید دارند؟ نظر خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر