coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین موزیک پلیرهای اندروید ؛ معرفی برنامه های پخش موسیقی آنلاین و آفلاین

در این مطلب با بهترین موزیک پلیرهای اندروید آشنا می‌شوید که امکاناتی مثل سازماندهی موزیک‌ها، اکولایزر، انواع ویجت و تم را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اپلیکیشن‌های موزیک پلیر یکی از ابزارهای مهم و ضروری برای علاقمندان به موزیک محسوب می‌شوند. چنین اپلیکیشن‌هایی، به غیر از داشتن رابط کاربری کاربر پسند و صدایی باکیفیت، به سازماندهی منبع موزیک‌های شما کمک می‌کنند تا بتوانید به راحتی به آهنگ‌های دلخواهتان دسترسی پیدا کنید.

بهترین نرم افزارهای موزیک پلیر موبایل، یک رابط کاربری مفید و کاربر پسند در اختیار شما قرار می‌دهند تا فایل‌های موزیک ذخیره شده روی دستگاه را به راحتی پیمایش کنید و قابلیت‌های مفید متنوعی مثل پخش موزیک به صورت آنلاین و آفلاین، ایجاد لیست پخش، سازماندهی موزیک‌ها بر اساس سبک، آلبوم، خواننده و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اما با توجه به تعداد زیاد چنین اپلیکیشن‌هایی در گوگل پلی که هر کدام دارای قابلیت‌هایی متمایز و منحصربفرد بوده و تجربه متفاوتی برای کاربران رقم می‌زنند، ممکن است پیدا کردن بهترین موزیک پلیرهای اندروید کار ساده‌ای نباشد. به همین دلیل، این مطلب را گردآوری کردیم تا به شما برای انتخاب بهترین اپلیکیشن های موزیک پلیر اندروید کمک کنیم. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین موزیک پلیرهای اندروید

همانطور که اشاره شد، بهترین نرم افزارهای موزیک پلیر اندروید قابلیت‌های زیادی دارند. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید حجم عظیم موزیک‌های خودتان را سازماندهی کرده و به قابلیت‌هایی مثل اکولایزر و غیره هم دسترسی دارید. در واقع، بهترین موزیک پلیرهای موبایل نه تنها به شما امکان می‌دهند که از موزیک با کیفیت لذت ببرید بلکه برای سازماندهی فایل‌های موسیقی شما هم بسیار مفید هستند.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید
بهترین موزیک پلیرهای اندروید

هنگام انتخاب بهترین موزیک پلیرهای اندروید و آیفون باید به قابلیت‌هایی مثل رابط کاربری کاربرپسند، امکان پیمایش آسان فایل‌های ذخیره شده روی دستگاه، ایجاد لیست پخش اختصاصی، سازماندهی فایل‌ها بر اساس سبک، نام هنرمند، آلبوم و غیره توجه داشته باشید. با در نظر گرفتن این نکات، بهترین برنامه های پخش موسیقی اندروید عبارتند از:

AIMP

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان

AIMP یکی از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی موبایل است. این اپلیکیشن از انواع فایل‌های موزیک پشتیبانی می‌کند؛ از جمله فرمت‌هایی مثل FLAC، MP3، MP4 و غیره. در این اپلیکیشن به انواع قابلیت‌ها برای تنظیم و شخصی‌سازی و انواع تم‌ها دسترسی دارید. رابط کاربری AIMP ساده است و طبق نظرات کاربران، مشکلی در کار کردن با این اپلیکیشن و استفاده از آن برای گوش دادن به موزیک وجود ندارد. در این اپلیکیشن، از طراحی موسوم به Material Design استفاده شده تا کار کردن با آن برای کاربران راحت باشد.

از جمله قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به اکولایزر قوی، پخش زنده HTTP و نرمال سازی بلندی صدا اشاره کرد. قطعاً این اپلیکیشن یک گام نسبت به موزیک‌های پلیرهای ساده، پیشرفته‌تر و قوی‌تر است. این اپلیکیشن نسخه کامپیوتری هم دارد و تنها ایراد آن مشکلات سازگاری با دستگاه‌های MIUI و EMUI است.

بیشتر بخوانید

بهترین اپلیکیشن های جایگزین توییتر

بهترین برنامه ضبط مکالمه دو طرفه در اندروید

jetAudio

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

سال‌هاست که jetAudio به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های موزیک پلیر موبایل شناخته می‌شود و همچنان این روند ادامه دارد. این اپلیکیشن، انواع فایل‌های صوتی را پخش کرده و از جلوه‌های صوتی مختلف هم پشتیبانی می‌کند. نسخه پریمیوم jetAudio دارای یک اکولایزر 20 باند است که در کمتر اپلیکیشنی می‌توان آن را پیدا کرد. به غیر از قابلیت‌های معمولی، انواع پلاگین هم برای jetAudio تولید شده که می‌توانید به صورت خریدهای درون برنامه‌ای به آنها دسترسی داشته باشید؛ از جمله تقویت کننده صدا، مصورسازی و غیره.

این اپلیکیشن کاملاً قابل تنظیم است، بسیار خوب کار می‌کند و صدای بسیار خوبی دارد. این ویژگی‌ها باعث شده که jetAudio برای بسیاری از کاربران، بهترین موزیک پلیر با صدای بلند باشد.

در عین حال، بعضی از کاربران اعلام کرده‌اند که این اپلیکیشن از نظر مرتب سازی و مدیریت لیست‌های پخش، عملکرد خوبی ندارد و می‌توان این ویژگی را یک نقطه ضعف برای آن در نظر گرفت.

Musicoletبهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

Musicolet یکی دیگر از بهترین موزیک پلیرهای اندروید است. این اپلیکیشن دارای انواع قابلیت‌های مفید است از جمله قابلیت‌هایی که معمولاً در اپلیکیشن‌های پخش موزیک مشاهده نمی‌شود. Musicolet به شما امکان می‌دهد که به صورت کاملاً آفلاین از موزیک لذت ببرید. حجم کوچک فایل APK این اپلیکیشن و رابط کاربری سبک آن هم در انتخاب Musicolet به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای موزیک پلیر موبایل نقش داشته‌اند.

می‌توانید در این اپلیکیشن چند صف پخش داشته باشید. بعلاوه، در Musicolet به امکانات دیگری مثل ویرایشگر برچسب‌ها، تعبیه متن، ویجت، جستجوی پوشه‌ها و غیره هم دسترسی دارید.

در مجموع، برای کاربرانی که به دنبال یک موزیک پلیر نسبتاً ساده و بدون قابلیت‌های پیچیده و اضافه هستند، Musicolet می‌تواند بهترین موزیک پلیر اندروید باشد.

بیشتر بخوانید

بهترین آنتی ویروس رایگان 2023

پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024

Omnia Music Player

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

Omnia یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی اندروید است که می‌تواند برای بیشتر کاربران مفید باشد. این اپلیکیشن، انواع فایل‌های صوتی مختلف را پخش کرده و دارای امکانات متنوعی است؛ از جمله ReplayGain، تعدیل صدا، پشتیبانی از کروم کست، پشتیبانی از صدای بدون اتلاف و Android Auto.

Omnia هم جزء موج جدید موزیک پلیرهای اندروید محسوب می‌شود و رابط کاربری ساده و قابل تنظیمی دارد؛ اما امکانات آن در حدی هستند که بتوان آن را یکی از بهترین برنامه های موزیک پلیر اندروید در نظر گرفت.

Oto Music

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

معرفی بهترین موزیک پلیرهای اندروید  را با Oto Music ادامه می‌دهیم که یک موزیک پلیر مینیمال قوی است. استفاده از این موزیک پلیر جذاب، بسیار راحت است و از سیستم‌هایی مثل کروم کست و Android Auto هم پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن هم پنج ویجت، قابلیت پخش بدون وقفه موزیک‌ها، تم‌های تیره و ورشن، امکان ویرایش برچسب‌ها و همچنین نمایش متن به صورت عادی یا همگام سازی شده را دارد.

فایل نصب این اپلیکیشن تنها 7 مگابایت حجم دارد و کاربران می‌توانند در سرور دیسکورد اختصاصی Oto Music، با توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در ارتباط باشند.

استفاده از این اپلیکیشن رایگان است، اما کاربران می‌توانند به انتخاب خودشان بین 0.99 تا 13.99 دلار به توسعه‌دهندگان آن کمک کند. ویژگی‌هایی مثل ظاهر زیبا، عملکرد خوب و نداشتن مشکلات قابل توجه، Oto Music را تبدیل به یکی از بهترین برنامه های موزیک پلیر موبایل کرده است.

بیشتر بخوانید

پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2023

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

PlayerPro Music Player

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان

PlayerPro Music Player یکی از موزیک پلیرهای کمتر شناخته شده است که انتظار می‌رود به مرور کاربران بیشتری را به خود جلب کند. این موزیک پلیر، یک رابط کاربری زیبا دارد که استفاده از آن بسیار راحت است. PlayerPro Music Player اسکین‌های متنوعی دارد که می‌توانید آنها را دانلود کرده و نصب کنید تا ظاهر اپلیکیشن را به صورت دلخواه تغییر دهید.

سایر قابلیت‌های بهترین موزیک پلیرهای اندروید هم در این اپلیکیشن هم وجود دارند؛ از جمله پشتیبانی از پخش ویدیو، اکولایزر 10 باند، پشتیبانی از کروم کست، Android Auto، جلوه‌های صوتی مختلف، انواع ویجت‌ها و غیره.

یکی از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن، امکان تکان دادن گوشی برای تغییر ترک در حالت پخش است. این اپلیکیشن از موزیک Hi-Fi (حداکثر تا 32 بیت، 384 کیلوهرتز) هم پشتیبانی می‌کند. در مجموع، با در نظر گرفتن این امکانات PlayerPro Music Player می‌تواند شایسته عنوان بهترین اپلیکیشن موزیک آنلاین رایگان باشد.

Plexamp

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

یکی دیگر از بهترین موزیک پلیرهای اندروید Plexamp است. در واقع، این اپلیکیشن برای موزیک‌هایی مناسب است که نه آنها را روی گوشی ذخیره کرده باشید و نه از طریق سرویس‌هایی مثل اسپاتیفای به آنها گوش دهید. می‌توانید سرور Plex را در منزل تنظیم و راه‌اندازی کرده و از این اپلیکیشن برای پخش موزیک از کامپیوتر به گوشی خودتان استفاده کنید. Plexamp یک رابط کاربری زیبا و مینیمال دارد و می‌توانید با آن کارهایی مثل دانلود آهنگ روی گوشی را برای استفاده آفلاین هم انجام دهید.

این اپلیکیشن قابلیت پخش بدون وقفه واقعی را داشته و علاوه بر آن امکاناتی مثل انتقال نرم، تراز کردن صدا، اکولایزر، پری‌آمپ و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. Plex برای استفاده از این اپلیکیشن در هر ماه از کاربران 4.99 دلار هزینه دریافت می‌کند؛ چون باید اطلاعات را از سرورهای خودش منتقل کند. اما باز هم این اپلیکیشن نسبت به سرویس‌های استریم موزیک ارزان‌تر است و این هزینه علاوه بر Plex معمولی (محتوای ویدیویی) Plexamp را هم پوشش می‌دهد. در مجموع، اگر به دنبال بهترین موزیک پلیر موبایل هستید، حتماً Plexamp را به عنوان یکی از گزینه‌ها در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید

ضبط تماس در آیفون بدون برنامه

بهترین برنامه های ادیت ویدیو در آیفون

Poweramp Music Player

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: دارای دوره رایگان 15 روزه

مدتهاست که بسیاری از کاربران، Poweramp را به عنوان بهترین موزیک پلیر جهان برای اندروید می‌شناسند. این اپلیکیشن یک رابط کاربری زیبا و شیک دارد به همراه تم‌هایی که می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. رابط کاربری این اپلیکیشن سریع، کارآمد و قدرتمند است و در مجموع خود این موزیک پلیر امکانات زیادی دارد؛ از جمله پخش بی‌وقفه موزیک و crossfade (انتقال آرام به موزیک بعدی) و از انواع پلی لیست و همچنین Android Auto هم پشتیبانی می‌کند.

در این اپلیکیشن هم مثل بهترین برنامه های پخش موسیقی موبایل به قابلیت ویرایش برچسب، انواع ویجت و امکانات دیگر برای تنظیم و شخصی‌سازی دسترسی دارید. حتی می‌توانید متن آهنگ‌ها را هم دانلود کنید. در مجموع، Poweramp یک موزیک پلیر قدرتمند است که تقریباً نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. لازم به ذکر است که استفاده از این اپلیکیشن برای 15 روز رایگان است و پس از آن برای استفاده از Poweramp هزینه پرداخت کنید.

Stellio

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

Stellio یک موزیک پلیر بسیار خوب با قابلیت‌هایی مثل لیست پخش، ویو و تم‌های مختلف است. می‌توانید متن آهنگ‌ها را به صورت آنلاین جستجو کنید و پس از آن، به صورت آفلاین هم به آنها دسترسی خواهید داشت. از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی از انواع کدک‌های صوتی، انواع ویجت‌ها، تنظیمات شخصی‌سازی، ویرایشگر برچسب‌ها و غیره اشاره کرد.

در نسخه پریمیوم 4.99 دلاری این اپلیکیشن، تبلیغات حذف شده و تم‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرند. در مجموع اگر به دنبال یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندروید هستید، حتماً Stellio را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

بررسی ویژگی های iOS 17

Pi Music Player

بهترین موزیک پلیرهای اندروید

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

معرفی بهترین اپلیکیشن های موزیک پلیر اندروید را با Pi Music Player به پایان می‌بریم که یک موزیک پلیر آفلاین برای گوشی‌های اندروید است. این اپلیکیشن هم یک اکولایزر به همراه قابلیت تقویت بیس و جلوه‌های reverb سه بعدی دارد؛ در نتیجه با استفاده از آن، می‌توانید به روش دلخواه به موزیک مورد نظرتان گوش کنید.

این اپلیکیشن رابط کاربری خوب و ساده‌ای دارد و قابلیت‌هایی مثل پلی لیست‌های هوشمند و امکان نمایش پوشه‌ها به روشی متفاوت را در اختیارتان قرار می‌دهد. Pi Music Player می‌تواند بر اساس سلیقه موسیقی شما، یک لیست پخش خودکار ایجاد کند. این اپلیکیشن قابلیت برش زدن موزیک [مثلاً برای ایجاد زنگ گوشی] را هم دارد و از انواع فرمت‌های صوتی و پادکست‌های مختلف پشتیبانی می‌کند؛ از جمله MP3، AAC، FLAC و غیره. در مجموع، اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن موزیک آنلاین رایگان هستید، حتماً Pi Music Player را امتحان کنید.

جمع‌بندی

با استفاده از بهترین اپلیکیشن های موزیک پلیر موبایل می‌توانید به صورت رایگان به موزیک‌های دلخواه گوش داده و مجموعه آهنگ‌های خودتان را به شکل دلخواه سازماندهی و مرتب کنید. با توجه به تعداد زیاد گزینه‌های موجود، حتی اگر فهرست امکانات مورد نظرتان را مشخص کرده باشید، باز هم ممکن است پیدا کردن و انتخاب بهترین موزیک پلیرهای اندروید برای شما سخت باشد. امیدواریم که این مطلب به شما برای این انتخاب کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

آیا موزیک پلیر رایگان برای اندروید وجود دارد؟

بله، اپلیکیشن‌هایی مثل AIMP، PlayerPro Music Player، Pulsar، Pi Music Player و Omnia جزء موزیک پلیرهای رایگان هستند.

آیا می‌توان بدون تبلیغات به موزیک گوش داد؟

بله، اپلیکیشن‌هایی مثل Pulsar و Musicolet جزء بهترین موزیک پلیرهای اندروید هستند که می‌توانید به صورت رایگان و بدون تبلیغات از آنها استفاده کنید. برای استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها بدون تبلیغات، باید هزینه پرداخت کنید.

بهترین موزیک پلیرهای اندروید چه اپلیکیشن‌هایی هستند؟

AIMP، Jetaudio، اسپاتیفای، آمازون موزیک و Musicolet جزء بهترین نرم افزارهای موزیک پلیر اندروید هستند.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین موزیک پلیرهای اندروید چیست؟ شما کدام اپلیکیشن را بیشتر توصیه می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    بعضی از نرم افزارهایی که معرفی میکنید منسوخ شده و چندین ساله که آپدیت نشده

    پاسخ

    درود
    بهترین موزیک پلیر دنیا برای اندروید فقط و فقط poweramp هست
    ممنون بخاطر مقاله⚘

    پاسخ