coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه مسابقه‌ای سری Infinix Note 40 با طراحی خاص BMW رونمایی شد

شرکت Infinix اخیراً از نسخه‌های ویژه‌ای از سری گوشی‌های Note 40 خود رونمایی کرده است. اکنون این شرکت رسما سری Infinix Note 40 نسخه مسابقه‌ای با طراحی خاص را معرفی کرده است.اینفینیکس به تازگی مدل‌های Note 40، Note 40 5G، Note 40 Pro، Note 40 Pro 5G و Note 40 Pro+ 5G را در نسخه مسابقه‌ای معرفی کرده است.

این مدل‌های ویژه با همکاری BMW Group Designworks طراحی شده‌اند که بیانگر Wing of Speed با خطوط نمادین در پشت دستگاه است. این خطوط شیارمانند و برجسته که از طریق فرآیند چاپ انتقال UV پیشرفته ایجاد شده‌اند باعث می‌شوند گوشی براحتی از دست سر نخورد.


بیشتر بخوانید:


سری Infinix Note 40

هر پنج گوشی هوشمند در نسخه مسابقه‌ای با گزینه رنگ نقره‌ای و با یک روکش براق ارائه می‌شوند. علاوه بر این، سه رنگ معروف BMW نیز بر روی ماژول دوربین پشتی قابل مشاهده است. سری Infinix Note 40 نسخه مسابقه‌ای همچنین تغییراتی در نرم‌افزار دارد که شامل والپیپرهای ویژه و عناصر UI الهام گرفته از پیست‌های مسابقه است.

با وجود تمام تغییرات طراحی، سخت‌افزار داخلی این گوشی‌ها همچنان مشابه نسخه‌های معمولی سری Infinix Note 40 است. در ادامه جزئیات قیمت و زمان دسترسی به این مدل‌های جدید را مشاهده می‌کنید:

Infinix Note 40 نسخه مسابقه‌ای؛ قیمت پایه 209 دلار آمریکا

Infinix Note 40 5G نسخه مسابقه‌ای؛ قیمت پایه 259 دلار آمریکا

Infinix Note 40 Pro نسخه مسابقه‌ای؛ قیمت پایه 279 دلار آمریکا

Infinix Note 40 Pro 5G نسخه مسابقه‌ای؛ قیمت پایه 309 دلار آمریکا

Infinix Note 40 Pro+ 5G نسخه مسابقه‌ای؛ قیمت پایه 329 دلار آمریکا

ناگفته نماند این دستگاه‌های جدید از امروز (6 ژوئن 2024، 17 خرداد 1403) به صورت جهانی قابل دسترسی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر