coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) [+ تریلر و داستان]

بدون شک سریال ریوردیل یکی از بهترین سریال‌های درام جنایی محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) بپردازیم.

سریال ریوردیل در مدت زمان کوتاهی توانسته به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های جنایی تبدیل شود. یکی از دلایل معروف بودن این درام وجود بازیگران شناخته شده با بازی فوق العاده آن‌ها است علاوه بر آن، فیلمبرداری این سریال نیز به صورت شگفت انگیزی انجام شده است. این سریال آمریکایی در 26 ژانویه 2017 برای اولین بار به نمایش در آمده و تا به الان در 5 فصل ساخته شده است.

داستان این سریال در حول 4 نوجوان می‌چرخد که در شهری با آمار بالای جرم و جنایت و اتفاقات ناگوار به نام ریوردیل، زندگی می‌کنند. این سریال به خوبی تمام بازیگرانی را که در حال دست و پنجه زدن با اتفاقات پی‌در‌پی هستند را به تصویر می‌کشد. بیشتر هوادارن از دیدن این صحنه‌ها لذت برده و از آن به عنوان یک سریال مهیج و جذاب یاد می‌کنند.

برخی از افراد معتقد بودند که فصل پنجم ریوردیل، به عنوان فصل آخر این سریال فیلمبرداری خواهد شد اما در حال حاضر سخنانی در ارتباط با تاریخ پخش فصل 6 سریال ریوردیل در میان است. با اعلام خبر پخش این سریال طرفداران از سراسر دنیا مشتاق هستند بدانند فصل ششم ریوردیل کی میاد ؟ در ادامه با زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) همراه ما باشید.

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)

همانطور که اشاره کردیم طرفداران این سریال حدس می‌زدند که ریوردیل در فصل پنجم به پایان خواهد رسید اما در حال حاضر به صورت رسمی اعلام شده است که این سریال در فصل ششم تمدید خواهد شد. حتی در ارتباط با این موضوع توییتی وجود دارد که این خبر را تایید می‌کند.

در بیانیه‌ای رئیس و مدیر عامل کمپانی CW با توجه به تایید خبر پخش مجدد سریال ریوردیل اعلام کرده‌اند: ما چند هفته‌ای است که این خبر را شنیده‌ایم، قصد داریم با این تمدید یک شروع استراتژیک در فصل آینده داشته باشیم این خبر به تیم‌های تولیدی ما این اجازه را می‌دهد تا بر روی استخدام کارکنان و نمایشنامه فصل بعد به طور مطمئن کار کنند.

حالا که از پخش فصل ششم این سریال مطمئن شدیم سوال اصلی ما این است که فصل ششم ریوردیل کی میاد ؟ بخش دوم فصل پنجم این سریال در 11 اگوست 2021 پخش شد اما در ارتباط با تاریخ شروع فصل ششم Riverdale صحبت‌های زیادی در میان بوده و تا به الان تاریخ‌های تقریبی زیادی برای فصل ششم این سریال اعلام شده است.

به تازگی اطلاعات رسمی و دقیقی در ارتباط با زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) به دست ما رسیده است. در این اطلاعیه تاریخ پخش فصل 6 سریال ریوردیل به صورت قطعی اعلام شده است. با توجه به این اطلاعیه، می‌توانیم با قطعیت بگوییم که زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) در روز سه‌شنبه  16 نوامبر 2021 ساعت 9 از شبکه CW خواهد بود.

با اعلام زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) ، می‌توانیم حدسی از داستان فصل ششم ریوردیل و بازیگران احتمالی این فصل داشته باشیم همچنین انتظار می‌رود که تریلر سریال Riverdale فصل ششم نیز تا الان پخش شده باشد که در ادامه به همه آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

بازیگران فصل 6 سریال ریوردیل

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)
فصل ششم ریوردیل کی میاد

با اعلام زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) می‌توانیم حدسی از نحوه حضور بازیگران در فصل 6 این سریال داشته باشیم اما با توجه به موضوع که بخش دوم فصل پنجم این سریال به تازگی منتشر شده می‌توان گفت هنوز برای ارائه لیستی از بازیگران فصل 6 سریال ریوردیل کمی زود است.

با استعداد‌ و مهارت‌های بازیگری کول اسپراوس طرفداران این سریال غرق نقش او شده‌اند. در این میان بسیاری از طرفداران کنجکاو و در واقع درمانده هستند که بدانند آیا کول میچل اسپراوس در نقش جاگهد در فصل 6 حضور خواهد داشت؟

در حقیقت این اولین باری نیست که هواداران نگران حضور اسپراوس در سریال ریوردیل هستند زیرا در انتهای فصل چهارم این سریال جاگهد به صورت ناگهانی می‌میرد اما بعدها مشخص شد مرگ او واقعی نبوده است.

به همین دلیل طرفداران فکر می‌کردند که اسپراوس یا از حضور در سریال اخراج شده یا اینکه به صورت داوطلبانه تصمیم به ترک سریال داشته است در نهایت هیچکدام از این حدسیات صحیح نبوده و کول اسپراوس در فصل پنجم حضور داشت و به نظر می‌رسد که باری دیگر شاهد حضور او در فصل ششم سریال ریوریل خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

اسپراوس خود به شخصه در ورایتی لایو اعلام کرده که برایش حضور در سریال ریوردیل و همکاری با نزدیک‌ترین دوستانش مایه افتخار او بوده است. علاوه بر این موضوع اسپراوس به عنوان یکی از شخصیت‌های محبوب این سریال شناخته می‌شود همچنین برخی از طرفداران او را به عنوان شخصیت مورد علاقه خود در این سریال خطاب می‌کنند پس احتمال حضور او در فصل ششم بسیار بالا است.

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)
زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)

از بازیگران دیگر این سریال، ما انتظار داریم که کی جی آپا و لیلی راینهارت به ترتیب در نقش‌های آرچی اندروز و بتی کوپر در لیست بازیگران فصل 6 سریال ریوردیل باشند، به علاوه انتظار می‌رود به همراه اسپراوس، کامیلا مندس نیز در نقش ورونیکا لاج در فصل ششم حضور داشته باشد.

همانطور که گفتیم هنوز اخبار دقیقی درباره نحوه حضور بازیگران فصل ششم ریوردیل در دسترس نیست اما از آنجایی که این سریال بر اساس کتاب‌های کمیک آرچی ساخته شده است می‌توانیم حدسی از حضور بازیگران این سریال داشته باشیم. با توجه به این موضوع انتظار داریم بازیگرانی مثل مادلین پیچ و کیسی کات نیز در فصل ششم حضور داشته باشند.

در فصل پنج ریوردیل شاهد حضور برخی بازیگران جدید مانند درو ری تنر و ایرین وستبروک بوده‌ایم به همین دلیل طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که باری دیگر این بازیگران جدید را در فصل ششم ببینند. با اعلام تاریخ پخش فصل 6 سریال ریوردیل می‌توان اسامی بازیگران احتمالی در فصل ششم را بدین‌گونه که در لیست پایین آورده‌ایم پیش‌بینی کرد:

  • کول اسپراوس در نقش جاگهد
  • لیلی راینهارت در نقش بتی کوپر
  • کامیلا مندس در نقش ورونیکا لاج
  • کی جی آپا در نقش آرچی اندروز
  • مولی رینگوالد در نقش ماری اندورز
  • مادلین پچ در نقش ماری اندروز
  • کیسی کات در نقش کوین کلر

لیستی که در اختیار شما قرار دادیم صرفا حدسیاتی از بازیگران فصل 6 سریال ریوردیل است اما ممکن است به جز افراد نام برده شده در لیست، شاهد بازیگران جدید نیز در این فصل باشیم. همانطور که می‌دانید هنوز هیچ چیز به طور رسمی مشخص نشده است. در ادامه قصد داریم به داستان فصل ششم ریوردیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

داستان فصل ششم ریوردیل

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)
تاریخ پخش فصل 6 سریال ریوردیل

علاوه بر اینکه سریال ریوردیل یکی از محبوب‌ترین سریال‌های چند سال اخر به شمار می‌رود، بلکه از نظر خیلی از منقدین این سریال از نمایشنامه بسیار قوی‌ای برخوردار است. فصل پنجم این سریال از 15 قسمت 43 تا 45 دقیقه‌ای تشکیل شده است. به نظر می‌رسد که باید فصل ششم این سریال نیز در ۱۹ قسمت پخش شود.

از آنجایی که زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) به طور دقیق اعلام شده، در ذهن خیلی از طرفداران سوالی پدیدار می‌شود اینکه در فصل ششم ریوردیل چه اتفاقی می‌افتد؟ هنوز هیچ خبر قطعی درمورد نمایشنامه این سریال نیست اما ما فرض را بر این گذاشته‌ایم که فصل ششم ریوردیل در ادامه فصل پنجم این سریال باشد و به سمت و سوی اتفاقات فصل پنجم پیش برود.

در قسمت‌های اخیر فصل پنجم ریوردیل مشاهده کردیم که آلیس، کوین و بتی جسدی را که در Swlow Swamp کشف کرده بودند را به سردخانه می‌برند. در نهایت آن‌ها جسد را پیش دکتر کوردل جونیور می‌برند اما او قادر به تشخیص هویت جسد نیست. پس از آن بتی حدس‌هایی درباره هویت جسد می‌زند و فکر می‌کند که آن متعلق به مارگارتی است که چند سال پیش غیبش زده بود.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

از طرف دیگر ورنیکا سعی دارد دانش آموزان خود را قانع کند تا به او را در ساخت مغازه جواهر فروشی خود کمک کنند اما هیرام قصد دارد نقشه او را خراب کند. آرچی نیز از طرف دیگر قصد دارد بخش آتش نشانی ریوردیل را بازگردانی کند که در همین زمان سرهنگ جکسون پیدایش می‌شود.

پس از اتفاقات عجیبی که در این فصل می‌افتد بتی، خبری را منتشر می‌کند که زن‌های زیادی در شهر‌های مجاور گم شده‌اند. او از آن پس در پی رسیدگی به این مسائل و پیدا کردن قاتل زنجیره‌ای است. از آن طرف جاگهد پس از روبرو شدن با موجودات فرازمینی بسیار متحیر بوده و تمرکز خود را از دست داده است تابیثا در این زمان او را آرام می‌کند و به او قوت قلب می‌دهد.

کوین و فنگز تصمیم گرفتند که روابط خود را گسترش دهند آ‌ن‌ها خبر نامزدی خود را به بقیه اعلام می‌کنند همچنین می‌گویند که قصد دارند به تونی برای بزرگ کردن فرزندش کمک کنند. پس از آن اتفاقات عجیب و هیجانی دیگری اتفاق می‌افتد. تا اینجا به بخش اول داستان فصل پنجم ریوردیل پرداختیم در ادامه جمع‌بندی‌ای از بخش دوم فصل پنجم سریال ریوردیل خواهیم داشت.

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)
زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)

در بخش دوم فصل پنجم به خوبی نشان داده می‌شود که آرچی به مسئله جنایت کاران رسیدگی می‌کند در حالی که ورنیکا به شهر بازمی‌گردد. او قصد دارد از همسر خود طلاق بگیرد تا بتواند شروعی با آرچی داشته باشد. ورنیکا برای اینکار به پول نیاز دارد نقشه او این است که سنگ عقیق آبی خود را بفروشد.

نقشه ورنیکا موثر واقع نمی‌شود زیرا مغازه او به سرقت رفته و عقیق آبی دزدیده شده است از طرفی دیگر هیرام و فرماندار اعلام کرده‌اند که هر کسی بتواند جنایت کاران را دستگیر کند به او پاداش می‌دهند در نتیجه آرچی از این فرصت استفاده می‌کند اما جنایت کاران هیرام، فرماندار و کلانتر را گروگان می‌گیرند که در نهایت با کمک رجی و بقیه آزاد می‌شوند.

طرف دیگر داستان جاگهد بوده که به نحوی گم شده است. تابیثا با دیدن این شرایط برای درخواست کمک به بتی زنگ می‌زند. بتی نیز قبول کرده و گفته است که فردا برای کمک می‌آید. بتی به عنوان دوست دختر سابق جاگهد به جس زنگ می‌زند تا از او کمک بگیرد. با اینکه آن‌ها خبری از جاگهد ندارند اما بینندگان می‌دانند که حال او خوب بوده و نزد دکتر است.

قسمت آخر فصل پنجم بدین‌گونه تمام می‌شود که هیرام به فرماندار می‌گوید که او نمی‌تواند پالادیوم را به کسی بدهد و جاگهد نیز به دکتر می‌گوید که نمی‌تواند به ریوردیل بازگردد زیرا حوادث عجیبی برایش در زمانی که نیوورک بوده اتفاق افتاده که آن‌ها را به یاد نمی‌آورد در آخر او قصد دارد به نیوورک برود اما او در راه سوار یک کامیون می‌شود، می‌دانیم که این نشانه خوبی نیست.

ما به طور قطعی نمی‌دانیم در فصل ششم با چه داستان‌هایی روبه‌رو خواهیم بود اما چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که باید منتظر موضوعات هیجان‌انگیز در این فصل باشیم. ما تصور می‌کنیم که در فصل جدید شاهد روابط عاشقانه بیشتر بتی و آرچی خواهیم بود.

طرفداران همچنین علاقه‌مند به رابطه عاشقانه بین بتی و جاگهد و از طرف دیگر ورنیکا و آرچی بوده‌اند. باید ببینیم در فصل ششم چه اتفاقی خواهد افتاد، آیا داستان این سریال آن‌طور که هواداران می‌خواهند پیش می‌رود؟ در ادامه قصد داریم به برخی از فکت‌های جالب سریال ریوردیل و سپس تریلر سریال Riverdale فصل ششم بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

فکت‌های جالب سریال ریوردیل

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)
زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)

می‌توان گفت درباره سریال ریوردیل فکت‌های جالبی وجود دارد که در این قسمت می‌خواهم به برخی از آن‌ها بپردازیم. اولین فکت درباره سریال ریوردیل این است که در ابتدا قرار بود این سریال فقط یک فیلم باشد.

تهیه‌کنندگان این سریال تصمیم داشتند که در یک فیلم این سریال را بسازند اما بعد به این نتیجه رسیدند که یک فیلم ۲ ساعته نمی‌تواند جوابگوی نمایشنامه این سریال باشد پس آن‌را به یک سریال تغییر دادند و موجب آسودگی خاطر بینندگان شدند.

کی جی آپا، یکی از بازیگران این سریال مجبور شد موهای خود را برای بازی در این سریال به رنگ قرمز دربیاورد. موهای این بازیگر به صورت طبیعی به رنگ مشکی است اما از آنجایی که داستان این سریال بر اساس کتاب‌های کمیک آرچی بوده، در آن رنگ موهای کی جی آپا قرمز است بنابراین وی مجبور می‌شود برای بازی در این نقش موهای خود را هر دو هفته یک‌ بار رنگ کند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

لیلی راینهارت از دیگر بازیگران این سریال گفته است که بازی در این سریال به موهای او آسیب رسانده. وی به صورت علنی اعلام کرده که سخت‌ترین بخش این کار آماده شدن برای نقش‌ها است. لیلی راینهارت افزوده هنگامی که موهایم را می‌بندند سرم درد گرفته و باعث می‌شود استرس بگیرم.

او همچنین اعلام کرده که اینکار وقت گیر‌تر و سخت‌تر از آنچه که بنظر می‌رسد بوده و بسیار خسته کننده است. او به طرفداران خود گفته: جلوی دوربین ظاهر شدن سخت‌ترین کار برای من است، من روزی 70 بار به سر خودم دست میکشم تا مطمئن شوم موهایم درست سرجای خود قرار گرفته‌اند.

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)
تاریخ شروع فصل ششم Riverdale

نکته جاب دیگر سریال ریوردیل این است که در ابتدا بازیگرانی همچون لیلی، کامیلا و کی جی در طول مصاحبه برای انتخاب بازیگران این سریال برگزیده نشده بودند. همانطور که می‌دانید در حال حاضر ما به بازیگران این سریال بسیار عادت کرده‌ایم و حتی فکر می‌کنیم که آن‌ها در کنار هم عالی هستند اما باید بگوییم نظر تهیه‌کنندگان در ابتدا متفاوت بود.

به جز اسپراوس قرار نبود 3 بازیگر اعلام شده نقشی در این سریال داشته باشند اما بعدها طی تماسی که با آن‌ها گرفته شده، خبر دادده‌اند که نقش مربوطه به آن‌ها تعلق گرفته است. با قطعیت می‌توان گفت اعضای تیم باهم بسیار عالی کار کرده‌اند و تا به اینجا طرفداران بسیار از آن‌ها خشنود بوده‌اند.

یک خبر جالب دیگر که به دست ما رسیده این است که بازیگر این سریال، آر جی در فصل اول ریوردیل دست خود را شکسته بود. همه ما در فصل اول، آرچی اندروز را دیدیم که شریل بلوسوم را از غرق شدن در دریاچه یخ زده نجات می‌دهد. در واقع آرچی در صحنه‌ای که در حال شکستن یخ بود به یک یخ واقعی مشت نمی‌زد.

وی خود در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که، من واقعاً به یخ مشت نمی‌زدم  اما کمی هیجان زده شدم. داشتم بر فومی که روی یخ گذاشته شده بود مشت می‌زدم. هوا سرد بود، بنابراین من واقعاً آن را احساس نکردم. فقط 20 دقیقه بعد از آن وقت فهمیدم که دستم را شکسته‌ام من تا به الان این موضوع را به کسی نگفته بودم. در ادامه با تریلر سریال Riverdale فصل ششم همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

تریلر سریال Riverdale فصل ششم

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale)
تاریخ پخش فصل 6 سریال ریوردیل

همانطور که می‌دانید زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) به طور دقیق اعلام شده است. طرفداران در سراسر دنیا با شنیدن تاریخ شروع فصل ششم Riverdale به انتظار پخش تریلر مربوط به این فصل نشسته‌اند.

متاسفانه از پخش قسمت دوم فصل پنجم این سریال مدت زمان زیادی نگذشته است و به تازگی منتشر شده به همین دلیل هنوز برای پخش تریلر سریال Riverdale فصل ششم کمی زود است اما انتظار داریم با نزدیک شدن به ماه‌های آخر سال تریلری از فصل ششم این سریال را ببینیم.

با وجود اینکه هنوز تریلری برای فصل ششم پخش نشده اما کارگردان این سریال به تازگی در صفحه شخصی خود تریزری را منتشر کرده است. او عکسی از اعضای بازیگران این سریال را به اشتراک گذاشته که در حال اجرای نقش‌های خود هستند.

متاسفانه نکته جالب این عکس آن بوده که کول اسپراوس در آن حضور ندارد. با اینکه قبل‌تر در این مقاله حدس زدیم که به احتمال زیاد او در فصل بعدی حضور خواهد داشت، اما این عکس کمی ما و هواداران را نگران کرده است. آیا کول اسپراوس در فصل بعد حضور خواهد داشت؟ برای جواب این سوال فقط باید منتظر اخبار جدید بمانیم.

بیشتر بخوانید:

منابع: thebulletintime , buddymantra

نظر شما در خصوص زمان پخش فصل ششم ریوردیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا ممنون بابت مقاله بسیار عالیتون

    پاسخ