coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نمرات اولیه سریال Moon Knight منتشر شد

یکی از بهترین سریال‌های اکشن سریال شوالیه ماه (Moon Knight) است. حال نمرات اولیه سریال Moon Knight منتشر شده است، برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

یکی دیگر از بهترین سریال های 2022 شوالیه ماه بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. این مجموعه جذاب به کارگردانی جرمی اسلیتر در ژانر اکشن و ابرقهرمانی ساخته شده است. حال گویا نمرات اولیه سریال Moon Knight منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

نمرات اولیه سریال Moon Knight

سریال شوالیه ماه (Moon Knight) یکی از بهترین سریال‌های ماورل بوده که در ژانر اکشن، ابرقهرمانی ساخته شده است. داستان سریال درباره یک شخصیت تخیلی و ابرقهرمانانه در کتاب‌های کامیک را روایت می‌کند که با زنده شدن مجدد مارک اسپکتور (با بازی اسکار اسحاق) توسط خدای ماه Khonshu در مصر باستان صحنه‌ها جذابی را به وجود می‌آورد.

طبق اخبار به دست رسیده امتیاز این فیلم در سایت Rotten Tomatoes (راتن تومیتوز) 79 درصد بوده و سایت Metacritic (متاکریتیک) امتیاز ۷۱ از ۱۰۰ را به این سریال داده است.

نمرات اولیه سریال Moon Knight منتشر شد
نمرات اولیه سریال Moon Knight چقدر است / سریال شوالیه ماه (Moon Knight) / تاریخ سریال شوالیه ماه

گویا قرار است این مجموعه در دهم فروردین ماه 1401 به اکران دربیاید. امید است که این سریال محبوب امتیازات بیشتری کسب کند. در صورت تغییر این امتیازات این نوشتار را بروز رسانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال Moon Knight چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر