;
coinex

کاور صفحه کلید برای گلکسی S6 اج+ سامسونگ امروز از فروشگاه آنلاین هلندی به فروش می رسد

کیبوردQWERTY

صفحه کلید QWERTY گلکسی S6 اج+ سامسونگ را که ما در هفته گذشته به شما نشان دادیم، به یاد دارید؟ این لوازم جانبی ممکن است برای شما یادآور Ryan Seacrest، که برای آی فون اپل طراحی شده بود (نه در ظاهر، بلکه در عملکرد) باشد. این پوشش، برای کسانی که تایپ را در صفحه نمایش 5.7 اینچی گلکسی S6 اج+ خسته کننده می دانند، یک صفحه کلید فیزیکی ارائه می دهد.
در حالی که گلکسی S6 اج+ تا 22 مرداد عرضه نخواهد شد، یک فروشگاه آنلاین هلندی به نام سنترال پوینت، ارائه این صفحه کلید را در وب سایت خود، آغاز کرده است. به نظر می رسد، به انضمام مالیات بر ارزش افزوده، قیمت این لوازم جانبی معادل 63 دلار آمریکا باشد. با توجه به لیست، ممکن است این صفحه کلید امروز در دسترس باشد.
دیگر لوازم جانبی ارائه شده شامل فلیپ کاور و گلسی کاور می باشد و هر دو با قیمتی معادل 27 دلار آمریکا عرضه خواهد شد. یک پوشش CLEARVIEW نیز وجود خواهد داشت که به قیمت 44 دلار آمریکا است.
به نظر می رسد که سنترال پوینت به اشتباه، گلکسی S6 اج+ سامسونگ را با عنوان گلکسی S6 + سامسونگ، خوانده است، البته این ممکن است یک اشتباه ساده تایپی باشد. تفاوت بین این کاور صفحه کلید و آن نوع از بین رفته ی ساخته شده برای آی فون، این است که مدلی که برای گلکسی S6 اج+ ساخته شده، از کیبورد بلک بری تقلید نکرده است.

صفحه کلید QWERTY برای سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس به قیمت 63 دلار آمریکا

.

منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر