coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ ممکن است دوباره درگاه کارت حافظه را با گلکسی S7 باز گرداند

سامسونگ ممکن است دوباره درگاه کارت حافظه را با گلکسی S7 باز گرداند

همانطور که می دانید، اخیرا سامسونگ امکان ارتقاء حافظه با کارت حافظه را از گوشی هایش حذف کرده است. پس از آن این شرکت از سوی طرفداران طولانی مدت خود واکنش های بسیاری در پی تصمیمش برای حذف درگاه کارت حافظه microSD از گوشی های هوشمند رده بالایی که در سال جاری منتشر شده است، دریافت کرد. در حال حاضر، یک شایعه ادعا می کند که سامسونگ ممکن است راه ناهموار خود را با گوشی هوشمند رده بالای بعدی، ترمیم کند.
با توجه به گفته افراد  HDBlog.it، سامسونگ اوایل سال آینده دو دستگاه منتشر خواهد کرد، یکی گلکسیS7 و دیگری گلکسیS7 اج. از طرفی این شایع وجود دارد که گلکسیS7 مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچی و گلکسیS7 اج مجهز به صفحه نمایش 5.7 اینچی با لبه منحنی می باشد. با این حال، به نظر می رسد که صفحه نمایش S7 در بالا و پایین منحنی خواهد بود.
از همه مهم تر، در این وبلاگ آمده که سامسونگ ممکن است درگاه کارت حافظه microSD را با این گوشی هوشمند، بازگرداند. این هم شبیه شایعه ای است که در اول این گزارش به آن اشاره شد، یعنی بازگشت اسلات کارت حافظه microSD در گوشی های هوشمند سامسونگ احتمالا قریب الوقوع است. اگر شما هم یکی از کسانی هستید که با حذف اسلات microSD و یک باتری قابل جابجایی مخالف بودید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر