coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه ی رده بالای Oppo R7 Plus به صورت رسمی معرفی شد

نسخه ی رده بالای Oppo R7 Plus. از زمان رونمایی اوپو آر۷ یا Oppo R7 و اوپو آر۷ پلاس (Oppo R7 Plus) حدود ۷ ماه می گذرد. اوپو روز سه شنبه از یک مدل بالا رده ی R7 Plus رونمایی کرد.

از زمان رونمایی اوپو آر۷ (یا Oppo R7) و اوپو آر۷ پلاس (Oppo R7 Plus) حدود ۷ ماه می گذرد. اوپو روز سه شنبه یک مدل رده بالای R7 Plus را معرفی کرد. این دستگاه به طور خاص یا به عنوان یک گوشی بین المللی برای مشترکین China Unicom در دسترس می باشد. با راه اندازی رسمی این گوشی که انتظار می رود اواخر این ماه صورت گیرد، وب سایت چینی اوپو سفارشات را می پذیرد.

ار نقطه نظر مشخصات می توان گفت که شباهت زیادی بین این مدل و اوپو آر۷ پلاس وجود دارد. بزرگترین تفاوتی که بین این دو مدل شاهد خواهیم بود این است که مدل رده بالای آن با ۴ گیگابایت رم و حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی ارائه می شود، در حالی که مدل اصلی این گوشی دارای رم ۳ گیگابایتی و رام ۳۲ گیگابایتی می باشد.

بقیه ی مشخصات اوپو آر۷ پلاس رده بالا شامل یک صفحه نمایش آمولد ۶ اینچی با آرک گلس 2D و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی می باشد. تراشه ای که توان این گوشی را تامین می کند، اسنپدراگون ۶۱۵ (Snapdragon 615) است که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای، با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتز و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ (Adreno 405) می باشد. این مدل برای China Unicom به سیستم روی تراشه ی مدیاتک (MediaTek MT6795) مجهز می شود که شامل پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای است. یک اسکنر اثر انگشت هم به صورت آنبورد برای این مدل وجود دارد.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این گوشی است در حالیکه در قسمت جلوی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار می گیرد که برای مدیریت عکس های سلفی و ویدئو چت مناسب است. باتری بزرگ ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه به خوبی از عهده ی روشن نگه داشتن این گوشی برمی آید و شارژ سریع VOOC به شما این امکان را می دهد که تنها در چند دقیقه گوشی را به اندازه ای شارژ کنید که به آن نیاز دارید. این گوشی دارای یک اسلات سیم کارت هیبریدی است به این معنی که یکی از این اسلات ها را می توان برای نگه داشتن کارت میکرو اس دی (microSD) استفاده نمود. این مدل از اتصالات 4G LTE، تری جی، وای فای، بلوتوث ۴.۰، جی پی اس و اتصال USB OTG پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که این گوشی اندروید ۵.۱ را با اجرای Color OS 2.1 به صورت پیش نصب دارد.

این مدل رده بالای اوپو آر۷ پلاس به ضخامت ۷.۷۵ میلی متر می باشد و وزن آن ۱۹۲ گرم است. این گوشی با ارائه ی یک بدنه ی فلزی در رنگ طلایی عرضه می شود. نسخه ی China Unicom به قیمت معادل ۴۷۰ دلار است و مدل بین المللی آن برای شما ۵۱۵ دلار آب می خورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر