coinex
راهنمای خرید تکراتو

کاهش تولید گوشی های هوشمند سامسونگ

کاهش تولید گوشی های هوشمند سامسونگ

سامسونگ قصد دارد در سال 2016 میزان عرضه ی گوشی های هوشمند خود را پایین بیاورد. پس از دقت بیشتر روی این موضوع می توان دریافت که سامسونگ در سال آینده ظاهرا بین 420 میلیون تا 430 میلیون دستگاه عرضه خواهد کرد. با توجه به صحبت یکی از کارکنان ناشناخته ی سامسونگ با کره تایمز، این شرکت می خواهد در سال 2016 فروش گوشی های هوشمند خود را 12٪  کاهش دهد. در سالی که گذشت دیدیم که سامسونگ به خوبی در زمینه تولید گوشی های رده پایین تا رده میانی با عرضه ی مدل هایی مانند سامسونگ گلکسی J5، در بازار گوشی های هوشمند به خوبی عمل کرده است. به نظر می رسد که این تولید کننده می خواهد، تمرکز خود را در بخش تولید مدل های رده بالا متوقف کند.
به ادعای این گزارش، بیشترین مدلی که انتظار می رود در سال 2016 تکرار شود، گلکسی های سری A و سری J سامسونگ است. با این حال، این شرکت هنوز پرچمدارانی مانند سامسونگ گلکسی S7 و سامسونگ گلکسی S7 اج را برای باقی ماندن در صدر بازار جهانی گوشی های هوشمند عرضه خواهد کرد.
در حالی که این گزارش می گوید که سامسونگ در حال برش تولید گوشی های هوشمند در سال آینده است، ولی توجه داشته باشید که کاهش آن به دلیل کاهش تقاضا برای گوشی های مارک خاص سامسونگ نیست. کره تایمز می گوید که کل بازار گوشی های هوشمند از یک رکود رنج می برند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر