coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گلکسی اس 7 تائید شد

مشخصات گلکسی اس 7 بار دیگر در گزارشات تائید شد.

مشخصات گلکسی اس 7 بار دیگر در گزارشات تائید شد.

جزئیات مشخصات گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از یک منبع داخلی و معتبر آمده است که بسیاری از چیزهایی که ما تا به حال در مورد پرچمدار سامسونگ در شایعات متعدد شنیده بودیم را تائید کرد.
حافظه ی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج قابل ارتقاء است، یعنی درگاه کارت حافظه microSD در هر دو گوشی وجود خواهد داشت. همچنین تایید شد که اندازه صفحه نمایش این دو گوشی 5.1 اینچ برای گلکسی اس 7 و 5.5 اینچی برای گلکسی اس 7 اج در نظر گرفته شده است که سامسونگ ایده ی آن را با الهام از رقیب سرسخت خود گرفته است. (این غول کره ای با الهام از اپل، نسخه 5.5 اینچی از محبوب ترین گوشی های هوشمند جهان را عرضه می کند) سامسونگ می خواهد طرفداران گوشی های بزرگ و کوچک را همزمان با هم داشته باشد.
از لحاظ قیمت گذاری، گلکسی اس 7 تغییر زیادی نسبت به گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج یا گلکسی اس 6 اج پلاس نداشته است. مدل 32 گیگابایتی از گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 7 اج به ترتیب، 699 و 799 یورو خواهند بود. ( احتمالا قیمت مدل 64 گیگابایتی آنها حدود 70-80 یورو بالاتر است ). این دو گوشی، در ماه بعد معرفی خواهد شد. به گفته ی منبع گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 7 اج همان ماه، برای فروش نیز در دسترس قرار می گیرند، که حتی زود تر از عرضه ی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس که در تاریخ 20 فوریه در رویداد آنپک معرفی شدند، خواهد بود.
ما تمایل داریم که این گزارشات را باور کنیم، اما توجه داشته باشید که تمام این اخبار را باید با کمی چاشنی خبری در نظر گرفت. قطعا ما به تدریج اطلاعات معتبر تر و جامع تری از پرچمدار بزرگ سامسونگ بدست خواهیم آورد و با شما در میان می گذاریم.

گلکسی اس 6 گلکسی اس 6

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر