;
coinex

نسخه ی اگزینوس گلکسی اس 7 اج شارژ دهی بهتری نسبت به نسخه اسنپدارگون دارد

نسخه ی اگزینوس گلکسی اس 7 اج شارژ دهی بهتری نسبت به نسخه اسنپدارگون دارد

سال گذشته حرف و حدیث های زیادی در مورد شرکت های سامسونگ و TSMC که وظیفه ی تولید تراشه های A9 اپل برای گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را داشتند، به وجود آمد. دلیل بحث و اختلاف این بود که تراشه A9 ساخت شرکت TSMC عمر باتری بیشتری را نسبت به تراشه ی A9 ساخت سامسونگ فراهم می کرد. حالا به نظر می رسد که این قصه برای گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ تکرار شده است و عمر باتری ورژن های مختلف گلکسی اس 7 با هم متفاوت است.

همان طور که می دانید گلکسی اس 7 در دو نسخه عرضه شده است. یکی از آنها به تراشه ی اسنپدراگون 820 و دیگری به اگزینوس 8890 سامسونگ مجهز است. به نظر می رسد که این دو ورژن از لحاظ میزان شارژ دهی با هم متفاوت هستند.

باتری گلکسی اس 7 اج ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی دارد که در مقایسه با پرچمداران قبلی سامسونگ ظرفیت باتری بیشتری دارد. اما در تست صورت گرفته نسخه ی اگزینوس گلکسی اس 7 اج توانسته زمان 98 ساعت را کسب کند و در صورتی که ویژگی Always On روشن باشد زمان 67 ساعت را به جای گذاشته است. این در حالی است که اعداد بدست آمده از ورژن گلکسی اس 7 مجهز به اسنپدراگون 820 به ترتیب 87 و 63 ساعت بوده است.

البته عمر باتری هر دو گوشی مناسب است؛ در واقع عمر باتری گوشی با میزان کارکرد شما نسبت مستقیم دارد.چناچه شما از جمله کاربرانی باشید که در حین گوشی دادن به موزیک، قصد بازی کردن در حالت روشنایی کامل صفحه نمایش را دارید، طبیعی است که عمر باتری گوشی شما نهایتاً یک روز باشد.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر