;
coinex

کدام اپراتور بیشترین فروش گوشی هوشمند را در فصل اول سال داشته است؟

کدام اپراتور بیشترین فروش گوشی هوشمند را در فصل اول سال داشته است؟

حدس می زنید که کدامیک از اپراتورهای ایالات متحده بیشترین فروش گوشی هوشمند را در فصل اول سال ۲۰۱۶ داشته اند؟

شاید با خود فکر کنید که ورایزون بزرگترین اپراتور این کشور است پس احتمالا این اپراتور بیشترین فروش را داشته است! اما اینگونه نیست. بعد از ورایزون، بزرگترین اپراتور این کشور AT&T است اما این اپراتور نیز نتوانسته بیشترین فروش را به خود اختصاص دهد. با توجه به گزارشی از Counterpoint Research سومین اپراتور بزرگ این کشور یعنی تی-موبایل (T-Mobile) بیشترین فروش گوشی هوشمند را در میان اپراتورهای این کشور داشته است.

اگر شما روند رو به رشد این اپراتور را در نظر گرفته باشید احتمالا از شنیدن این موضوع تعجب نکرده اید؛ تی موبایل در سال ۲۰۱۴ از اسپرینت (Sprint) پیشی گرفت و به عنوان سومین اپراتور بزرگ این کشور در میان دیگر اپراتورها شناخته شد. این اپراتور سال گذشته AT&T را هم پشت سر گذاشت و به دومین فروشنده ی بزرگ گوشی هوشمند در میان اپراتورهای بی سیم تبدیل شد. و هم اکنون نیز از ورایزون پیشی گرفته است.

در طول سه ماه اول سال جاری، از ژانویه تا ماه مارس، تی موبایل فروش ۲۳ درصد از گوشی های هوشمند ایالات متحده را به عهده داشته است. ورایزون با ۲۲.۲ درصد فروش گوشی هوشمند در طول همین بازه در جایگاه دوم قرار گرفته و بعد از آن هم AT&T با فروش ۲۰.۲ درصد از گوشی های هوشمند جایگاه سوم را از آن خود کرده است. اسپرینت هم توانست با فروش ۱۶.۷ درصد از گوشی های هوشمند در جایگاه چهارم قرار گیرد. ۸.۶ درصد از فروش گوشی های هوشمند در ایالات متحده در طول این فصل توسط اپراتورهای دیگر و ۹.۴ درصد نیز به صورت فروش “کانال باز” و بدون هرگونه اتصال به هر اپراتوری به فروش رسیده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر