;
coinex

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ ؛ ماشین لباسشویی FlexWash + FlexDry با چهار محفظه

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ ؛ ماشین لباسشویی FlexWash + FlexDry با چهار محفظه
ماشین لباسشویی جدید سامسونگ معرفی شد. ماشین لباسشویی FlexWash + FlexDry امروز توسط غول سازنده لوازم الکترونیکی خانگی رونمایی شد. این ماشین لباسشویی علاوه بر محفظه اصلی برای شستشو و خشک کردن، دارای محفظه های جداگانه ای برای شستشوی با ظرفیت کم تر و خشک کردن لباس های مختلف (ضخیم، ظریف و ..) است.

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ دارای محفظه ای 142 لیتری است و بخش دیگری در جلوی این محفظه هم دارای ظرفیت 28 لیتری است که معمولا برای شستشوی لباس های زیر و جوراب و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دو محفظه کاملا مجزا هستند. به این ترتیب، کاربر می تواند تنظیمات جداگانه ای را برای هر کدام در نظر بگیرد. سامسونگ می گوید، لباسشویی FlexWash می تواند زمان چرخه شستشو را به 30 دقیقه کاهش دهد.

سامسونگ پیش از این ماشین های لباسشویی با محفظه های جداگانه عرضه کرده بود؛ اما به نظر می رسد، ماشین لباسشویی FlexWash نسخه اتوماتیک تری محسوب می شود که می تواند به رقیب ماشین لباسشویی دوقلوی ال جی تبدیل شود.

همچنین محفظه ای کوچک در این ماشین لباسشویی گنجانده شده که می تواند برای خشک کردن لباس های ظریف مورد استفاده قرار گیرد. در واقع کاربر می تواند، لباس مورد نظر خود را در قفسه ای که به همین منظور تعبیه شده، گذاشته و با حراراتی ملایم که تا 35 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است، قرار دهد تا فرایند خشک کردن لباس انجام شود.

برای همه اجزای ماشین لباسشویی FlexWash + FlexDry، اینترنت اشیا قابل دسترس است. بدین معنی که این ماشین لباسشویی می تواند به اپلیکیشن خانه هوشمند سامسونگ متصل شود و از طریق دستگاه های اندرویدی و آی او اس کنترل و نظارت شود.

هنوز تاریخی برای عرضه این محصول اعلام نشده و البته قیمت گذاری بر روی آن نیز هنوز مشخص نیست. در روزهای آتی جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.

.

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر