coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی قصد دارد تا در سه ماه چهارم پایانی امسال 30 میلیون گوشی هوشمند عرضه کند

کمپانی شیائومی به تازگی با انتشار خبری اعلام کرد که این شرکت تنها در ماه سپتامبر (ماه گذشته میلادی) توانست بیش طاز 10 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند.

در همین راستا لی جان (Lei Jun)، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی این کمپانی چینی اعلام کرد که هدف کمپانی او این است که همین روند را در ماه‌های منتهی به سال 2017 ادامه دهد.

اساسا این بدان معناست که شیائومی قصد دارد تا در کوارتر آخر سال 2017 بیش از 30 میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند. یعنی فروش 10 میلیون گوشی هوشمند در هر ماه؛ اکتبر، نوامبر و دسامبر ماه‌های باقی مانده از سال 2017 میلادی هستند که در هر کدام از این ماه‌ها، هدف شیائومی، فروش 10 میلیون گوشی هوشمند خواهد بود!

به جز ماه سپتامبر گذشته، شیائومی تاکنون نتوانسته بود که در یک ماه 10 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند؛ بنابراین شاید هدف‌گذاری لی جان برای ماه‌های پایانی سال جاری کمی خوش بینانه باشد.


بیشتر بخوانید:

فروش ۱۰ میلیون گوشی هوشمند شیائومی در ماه گذشته!


اگر شیائومی موفق شود تا چنین فروش بالایی را مدیریت کند، احتمالا این شرکت تا پایان سال جاری، فروش بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند را در سال 2017 تجربه کرده و حتی از هدف‌گذاری خود برای فروش 80 میلیون گوشی در سال جاری نیز گذر خواهد کرد.

مدیر عامل این شرکت همچنین اضافه کرد که علاوه براین همچنان تقاضا برای خرید گوشی‌های شیائومی بالاست و شیائومی همچنان به تولید قدرتمند خود ادامه خواهد داد.

شیائومی در دومین کوارتر (سه ماه) امسال موفق به فروش 23.16 میلیون گوشی شد و به نظر می‌رسد که این نتایج در سه ماهه سوم نیز بهبود خواهد یافت. باید منتظر نتایج این کوارتر باشیم که به زودی منتشر می‌شود. از آنجا که ماه سپتامبر با فروش 10 میلیونی برای این کمپانی همراه بوده، هیچ بعید نیست که این شرکت در سه ماهه سوم فروش بیشتری را نسبت به کوارتر قبلی تجربه کند، هر چند که این موضوع فعلا در حد یک حدس و گمان است.

شیائومی در کوارتر دوم سال 2017، دومین فروشنده برتر گوشی‌های هوشمند در چین شناخته شد و تنها شرکتی که توانست بهتر از شیائومی محصولات خود را به فروش برساند، غول گوشی ساز چینی، هواوی بود.

این کمپانی چینی عمر چندان زیادی ندارد، اما در همین مدت کوتاه توانسته تا سهم زیادی از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. مسلما در آینده چیزهای بیشتری از شیائومی خواهید شنید. بدون شک او یکی از غول‌های آینده صنعت موبایل خواهد بود، منتظر باشید!

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر