;
coinex

سامسونگ به زودی سیستم هوشمندی برای مدیریت ساختمان به بازار عرضه می‌کند

سیستم هوشمند مدیریت ساختمان سامسونگسامسونگ به زودی یک سیستم مدیریت ساختمان را به طیف گسترده محصولات اینترنت اشیا خود اضافه می‌کند. این محصول به مدیران ساختمان کمک می‌کند که در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند.

شرکت سامسونگ به زودی فناوری جدیدی را معرفی خواهد کرد که به مدیران ساختمان کمک می‌کند املاک خود را به کمک هوش مصنوعی مدیریت کنند. طبق گزارش‌ها، این فناوری ۲۶ مهرماه در دفتر مرکزی سامسونک در سئول رونمایی خواهد شد. زمان ارائه‌ی این محصول هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

پلتفرم جدید سامسونگ که b.IoT نام خواهد داشت، از اطلاعات دریافت شده توسط سنسورهای خود برای مدیریت ساختمان استفاده خواهد کرد. این سنسورها که در بخش‌های مختلفی از ساختمان تعبیه شده‌اند، مکان‌های پر رفت و آمد را مشخص می‌کنند و به مدیران اجازه می‌دهند دما و نور هر اتاق را بر اساس اطلاعات داده شده تنظیم کنند. با استفاده از این فناوری می‌توان به شکل چشمگیری در زمان و هزینه‌‌ی مدیریت ساختمان صرفه‌جویی کرد.

برای جهانی‌تر کردن این خدمات، سامسونگ به دنبال استفاده از این سیستم در ساختمان مرکزی خود در ورسای لهستان است. این شرکت همچنین از این فناوری در دفاتر خود در کره جنوبی استفاده خواهد کرد.

این سیستم مدیریت ساختمان، تنها بخشی از سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ی سامسونگ بر صنعت نوپای اینترنت اشیا است. در ماه‌های اخیر سامسونگ چندین محصول اینترنت اشیا جدید را به مشتریان معرفی کرده است. این محصولات طیف گسترده‌ای از جمله سیستم‌های خانه‌ی هوشمند و اپ‌های تلفن‌ همراه را در بر می‌گیرند. سامسونگ همچنین سال گذشته استارت‌اپی به نام Viv Lab را خریداری کرد. نوآوری‌های این شرکت به سامسونگ در معرفی دستیار هوشمند بیکسبی کمک به سزایی کرده است.

همچنین دو ماه پیش اعلام شد که این شرکت کره‌ای به دنبال استفاده از سیستم‌عامل تیزن در محصولات اینترنت اشیا خود، از جمله سیستم‌های روشنایی هوشمند است. به این ترتیب سامسونگ، حداقل در رده‌ی اینترنت اشیا، قدری از سیستم‌عامل اندروید فاصله خواهد گرفت. ماه گذشته نیز سامسونگ، اپلیمیشنی به نام کانکت را معرفی کرد که به عنوان کنترل دستگاه‌های اینترنت اشیا این شرکت عمل می‌کند.

جزئیات سیستم مدیریت ساختمان سامسونگ هنوز به شکل کامل مشخص نیست. اما معرفی چنین محصولی، دیدگاه این شرکت به آینده‌ی فناوری را برای همگان روشن‌ می‌کند.

.

منبع: Android Headlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر