coinex
راهنمای خرید تکراتو

اپل برای کاهش هزینه های تولید آیفون با چینی‌ها همکاری می‌کند

کاهش هزینه های تولید آیفون ، اپل را مجبور به همکاری با تولیدکنندگان چینی نمود. اپل در تلاش است تا هزینه مربوط به تولیدات خود را کاهش دهد.

به گزارش تکراتو، اپل به دنبال کاهش هزینه تولیدات خود است. تعدادی از منابع اعلام کرده‌اند که تامین کنندگان تایوانی اپل، از این پس باید با چینی‌ها رقابت کنند، زیرا آنها همان سرویس‌ها و مدل‌های مدیریت محصول را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر ارائه می‌کنند.

همکاری با چینی‌ها برای کاهش هزینه های تولید آیفون

کمپانی تایوانی Simpo Technology که وظیفه تولید ماژول باتری را برعهده دارد، دیگر با اپل همکاری نمی‌کند. این کمپانی از این پس به تولید باتری برای کمپانی‌های تولیدکننده دوچرخه‌های الکتریکی می‌پردازد. قرار است دو کمپانی Desay Battery Technology و Sunwoda Electronic وظیفه تولید باتری را برای اپل برعهده بگیرند.

شرکت تایوانی Catcher Technology هم که شاسی فلزی تولید می‌کند همکاری خود با اپل را از دست داده و اکنون به دنبال قراردادهای تازه است. از این پس کمپانی Everwin Presicion Technology تولید شاسی برای اپل را برعهده دارد.

اپل پیش از این ورژنی اقتصادی از آیپد را در اوایل سال 2018 معرفی کرده و در گزارش ها آمده که یک مک بوک ایر اقتصادی نیز در راه است.هدف از کاهش هزینه های تولید آیفون را می‌توان کاهش قیمت این دستگاه‌ها در نظر گرفت.

.

منبع: GSMArena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر