coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح رجیستری تبلت ها هم به زودی اجرا می‌شود

تبلت هم مشمول طرح رجیستری شد. طرح رجیستری تبلت ها به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش تکراتو، قرار است طرح رجیستری تبلت ها به زودی اجرایی شود. دستگاه‌های تبلتی که قابلیت استفاده از سیم کارت را دارند، مشمول طرح رجیستری خواهند شد.

اجرای طرح رجیستری تبلت ها به زودی

طرح رجیستری تلفن همراه از اواخر مهر ماه سال گذشته با هدف ساماندهی بازار کلید خورد و اردیبهشت امسال پایان یافت و همه‌ی برندهای مطرح تلفن همراه نیز مشمول این طرح شدند.

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد طرح رجیستری تبلت ها اعلام کرد که با بسته شدن پرونده شناسایی تلفن‌های همراه در بازار، اکنون نوبت آن است که کار رجیستری تبلت‌های سیم کارت خوان آغاز شود.

وی اضافه کرد که هر نوع تبلتی که توانایی قرارگرفتن سیم کارت داشته باشد مشمول اجرای طرح رجیستری خواهد شد و همه فرآیندهایی که برای گوشی‌های تلفن همراه اجرا شد، برای این تبلت‌ها نیز اعمال خواهد شد.

فلاح جوشقانی ادامه داد که از این پس لازم است وارد کنندگان عمده و جزئی انواع تبلت سیم کارت خور نسبت به ثبت آنها در سامانه طرح رجیستری اقدام کرده و همه مراحلی که برای ثبت گوشی تلفن همراه انجام می‌دادند، برای ثبت تبلت هم انجام دهند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد که خریداران انواع کالاهایی که قابلیت استفاده از سیم کارت را دارند، باید در زمان خرید کدشناسه کالا (IMEI)  و کد فعالسازی کالا را در سامانه همتا (۷۷۷۷) ثبت کنند تا کالا در شبکه شناسایی و رجیستر گردد.

فلاح جوشقانی در پایان تاکید کرد که تبلت‌های سیم کارت خور اگر در شبکه مخابراتی کشور رجیستر نشوند، پس از مدت زمان تعیین شده قابل شناسایی و استفاده در شبکه نخواهند بود.

.

منبع: eghtesadonline

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر