;
coinex

پیشی گرفتن دیزنی پلاس از نتفلیکس

در حال حاضر نتفلیکس محبوبترین پلتفرم پخش فیلم و سریال است. اما با روند فعلی پیشی گرفتن دیزنی پلاس از نتفلیکس دور از ذهن نیست. با ما باشید.

در حال حاضر و طی سال های اخیر سرویس استریم نتفلیکس محبوبیت زیادی کسب کرده است و امسال نیز با شماری از بهترین سریال های 2021 که در بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 به آنها پرداخته بودیم وارد گود میشود.

اما سرویس تازه تاسیس دیزنی پلاس که طی سال جاری بهترین فیلم های مارول در سال 2021 را در کنار سریال های این دنیای سینمایی یعنی  وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان،‌ لوکی و شی هالک پخش خواهد کرد با مجموعه از  بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 حالا در مدت زمانی کوتاه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

پیشی گرفتن دیزنی پلاس از نتفلیکس

در حال حاضر دیزنی پلاس شرایط خوبی دارد و تعداد مخاطبان آن در حال افزایش است و به علاوه همانطور که در بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 اشاره کرده بودیم، محتوای جذابی برای آن در حال تهیه است.

درحال‌حاضر نتفلیکس بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر دارد و تعداد کاربران دیزنی پلاس  به ۹۰ میلیون نفر می‌رسد. اما نکته اینجاست که نتفلیکس در سراسر دنیا کاربرانی دارد و لی دیزنی پلاس صرفا و در حال حاضر تنها در آمریکا عرضه میشود و عرضه جهانی آن میتواند رکوردهای زیادی را جابجا کند.

پیشی گرفتن دیزنی پلاس از نتفلیکس

به نظر میرسد با روند فعلی این احتمال وجود دارد که تا 5 سال اینده یعنی سال 2026، دیزنی پلاس بتواند از مرز 294 میلیون کاربر عبور کند و نتفلیکس را که احتمالا در آن زمان حدود 286 میلیون نفر کاربر دارد پشت سر بگذارد.

به علاوه در پایان توصیه میکنیم بهترین سریال های ترکی 2021 و بهترین سریال های کره ای 2021 را در سریال های جدید سال از دست ندهید. به علاوه بد نیست نگاهی به ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهرین فیلم های اسکار 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیشی گرفتن دیزنی پلاس از نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر