;
coinex

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی (Rick and Morty) چه زمانی است؟

یکی از موفق ترین عناوین در میان انیمیشن های سریال سال های اخیر انیمیشن ریک و مورتی بوده است. در این جستار به تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی میپردازیم.

به مرور به زمان تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی نزدیک می شویم و در این جستار قصد داریم ضمن پرداختن به این موضوع هرآنچه که درباره این انیمیشن سریال محبوب و ماجراجویی های ریک و مورتی می دانیم را گردآوری کنیم.

سریال ریک و مورتی در سال های اخیر به خوبی توانسته نظر بسیاری از دوستداران دنیای انیمیشن های سریالی و ژانر کمدی موقعیت را به خود جلب کند. این انیمیشن به واسطه دنیای علمی و فانتزی خاص خود و ترکیب این شرایط با مسائل سیاسی و اجتماعی روز به یکی از بهترین سریال های انیمیشنی پخش شده در دهه اخیر است.

این مجموعه روایتی از ماجراجویی های عجیب و نامتعارف یک دانشمند الکلی به نام ریک سانچز با نوع کوچکش مورتی است که در هر قسمت با مشکلات زیادی دست به گریبان می شوند. آخرین قسمت فصل چهارم در بهار سال 99 پخش شد و حالا دوستداران سریال به دنبال اطلاع از تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی هستند.

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی (Rick and Morty) چه زمانی است؟

خردادماه سال 1399 بود که خبر ساخت فصل پنجم ریک و مورتی رسما تایید شد. اما همانطور که باید بدانید، شیوع پاندمی کرونا بر بسیاری از پروژه های سینمایی در سال 2020 موثر افتاد و عاملی شد در تعویق تولید یا به تاخیر افتادن تاریخ انتشار آثار. فصل پنجم ریک و مورتی نیز از این قاعده مستثنی نبود و مانند عموم فیلم و سریال های دیگر، تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی نیز به تعویق افتاد تا ریک و مورتی در شمار بهترین انیمیشن های سریالی 2020 جای نگیرد.

بر همین اساس در طول سال 2020 خبری از پخش فصل پنجم ریک و مورتی نبود و در نتیجه باید در طول سال 2021 انتظار پخش فصل پنجم سریال ریک و مورتی را به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 داشته باشیم.

در اواسط مردادماه و در جریان رویداد آنلاین کامیک کان هوم، دن هارمون، یکی از سازندگان اصلی سریال بخش‌ هایی از فصل پنجم ریک اند مورتی را به هواداران نشان داد و اعلام کرد آن‌ ها در حال نهایی کردن قسمت‌ های فصل جدید سریال‌ هستند.

طرفداران در این رویداد توانستند یکی از قسمت های فصل آینده را مشاهده کنند. با وجود اینکه انیمیشن این قسمت هنوز به پایان نرسیده، می توانیم ببینیم که داستان از چه قرار اس. مورتی در حال حمل ریک که زخمی شده به سمت کشتی شان است و آن دو در نهایت می توانند در ثانیه آخر از یک پورتال در حال بسته شدن فرار کنند. اما طی این کار کشتی آسیب می بیند و آن ها به سمت زمین سقوط می کنند.

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی (Rick and Morty) چه زمانی است؟
تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی

مورتی که کار خود را تمام شده می‌بیند، با دوستش در دبیرستان یعنی جسیکا تماس می‌گیرد تا در لحظه آخر عمرش حسی که به او دارد را بگوید. اما وقتی جسیکا هم به او می‌گوید که او هم حس مشابهی دارد و به دیدن یک فیلم در سینما دعوتش می‌کند، مورتی به ادامه زندگی خود قانع می‌شود و هر جوری که شده کشتی را نجات می ‌دهد.

آن ها در اقیانوس فرود می آیند، ولی مشکل دیگری اینجا به وجود می آید. سر و کله دشمن خونی جدید ریک به نام Mr. Nimbus پیدا می شود که شباهت زیادی با آکوامن دنیای دی سی دارد. بحث آکوامن شد، نگاهی به بهترین فیلم های دی سی 2021 بی مناسبت نخواهد بود. چیز زیادی جز این که او دوست دارد اسمش را دائما تکرار کند از این دشمن نمی ‌فهمیم و اینجاست که اولین نگاهمان به فصل پنجم سریال به پایان می‌رسد. بر همین اساس بود که سازندگان وعده پخش فصل پنجم سریال ریک و مورتی در سال 2020 را دادند اما ویروس کرونا بالاخره کار خود را کرد.

آقای نیمبوس کیست و از او چه میدانیم؟

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی (Rick and Morty) چه زمانی است؟
تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی

شخصیت جدید این فصل همانطور که گفتیم آقای نیمبوس (Mr. Nimbus) است، اما از آقای نیمبوس چه میدانیم؟ او بر روی سطح یک صدف از داخل اقیانوس سر بر می آورد. گویی ادالت سوئیم یک کپی جالب از داستان تولد ونوس را ارائه داده است. بر اساس صحبت های ریک، آقای نیمبوس برای همه افراد، هیولاها و کاراکترهای دیگر این سریال یک ناراحتی بزرگ خواهد بود چراکه همه او را به عنوان یک دانشمند دیوانه می شناسند.

به نظر می رسد حضور آقای نیمبوس که ارباب حوصله سر بر اقیانوس است، بسیار جالب توجه خواهد بود. بخش پررنگ این پیش نمایش، تصمیم مورتی درباره تماس گرفتن با جسیکا است، کسی که مورتی مدتهاست به او علاقه دارد. آن دو گفتگوی بامزه و امیدوارکننده ای دارند و حامل این پیام است که اگر این جوان بخت برگشته از مخمصه ای که در آن گرفتار شده جان سالم به در ببرد، می تواند به آینده اش با جسیکا امیدوار باشد.

این دشمن جدید علاوه بر جذاب کردن داستان و تکاپوی ریک برای نجات خود، با ماجراهای مورتی نیز همراه است. به نظر می رسد که آقای نیمبوس با ورود به فصل 5 انیمیشن ریک اند مورتی بتواند رنگ و بوی جدیدی به این سریال بدهد و تماشاگران و منتقدان را همچنان راضی نگه دارد. با اطلاع از این موضوع که در این فصل هنوز شاهد حضور دو شخصیت اصلی خواهیم بود، احتمالا سازندگان برنامه هایی برای ادامه کار دارند و باید منتظر فصول بعدی باشیم. در اینجا توصیه می شود نگاهی به بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021، بهترین فیلم های هندی 2021 و بهترین فیلم های چینی داشته باشید.

تعویق تاریخ پخش فصل پنجم سریال ریک و مورتی

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی (Rick and Morty) چه زمانی است؟
تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی

بنابر اظهارات یکی از صداپیشگان سریال در اواسط سال 99 بود که احتمال تعویق در پخش فصل پنجم سریال ریک و مورتی مطرح شد و عاملی شد تا برای مدت طولانی تری انتظار ادامه این سریال محبوب را بکشیم.

در همین رابطه سارا چالکه صداپیشه شخصیت بث اسمیت که مادر مورتی و دختر ریک است در گفتگویی تازه با یک رسانه معتبر گفته که آن ها هنوز برای ضبط فصل پنجم آماده نیستند:

ما هنوز متون فصل پنج را نخوانده‌ایم. کار نگارش انجام شده اما به نظر می‌ رسد تا زمانی که اوضاع کمی حل و فصل شود ضبط را متوقف خواهیم کرد. زمان ضبط هم موقعی خواهد بود که ما بتوانیم به استودیو برگردیم.

ریک و مورتی در تمام دوران پخش خود به فاصله زیاد میان فصولش معروف بوده است و گسترش ویروس کرونا چالش جدیدی است که به احتمال طرفداران این مجموعه را وادار به صبر بیشتر رای فصل جدید می کند. پیش از این ماجرا اما سازندگان از روند خوب ساخت سریال گفته بودند و این چالشی غیرقابل پیش بینی بود.

باید در نظر گرفت که جاستین رویلند به عنوان یکی از سازندگان سریال ریک اند مورتی، درحال حاضر روی سریال جدید خود یعنی مخالفان خورشیدی (Solar Opposites) کار می کند. سریالی درباره زندگی یک خانواده از موجودات بیگانه در زمین که هنوز نتوانسته موفقیت شاهکار قبلی رویلند را تکرار کند. در اینجا توصیه می کنیم نگاهی به بهترین فیلم های عاشقانه 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021 و بهترین فیلم های زامبی 2021 داشته باشید.

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی : آیا تیم صداپیشگی تغییر می کند؟

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی (Rick and Morty) چه زمانی است؟
فصل پنجم ریک و مورتی

با وجود اینکه تا این لحظه هیچ کدام از اعضای تیم صداپیشگی فصول پیش برای فصل جدید تایید نشده اند، تصور نمی کنیم شاهد تغییری در این زمینه باشیم و در فصل پنجم نیز باید صدای جاستین رویلند را برای شخصیت های ریک و مورتی بشنویم. سارا چالک (بث)، اسپنسر گرمر (سامر) و کریس پارنل (جری) نیز برای ایفای نقش های خود حضور خواهند داشت.

علاوه بر این ها شایعاتی درباره حضور کانیه وست، رپر و ترانه سرای سرشناس آمریکایی در یکی از قسمت های فصل پنجم ریک اند مورتی به گوش می رسد، اما تا امروز قرارداد رسمی میان این هنرمند و سازندگان سریال منعقد نشده است. در ادامه به داستان فصل پنجم ریک و مورتی میپردازیم. در اینجا به دوستداران و دنبال کنندگان بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021، توصیه می کنیم نگاهی به بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های مارول و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 داشته باشند.

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی : داستان فصل پنجم

تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی (Rick and Morty) چه زمانی است؟
فصل پنجم ریک و مورتی

فصل چهارم ریک و مورتی با دگردیسی نسبی شخصیت بث به پایان رسید و نشان داده شد او آنطور که به نظر می رسد نیست. بر همین اساس به نظر می رسد بث یکی از شخصیت های محوری فصل پنجم سریال ریک و مورتی باشد.

همچنین به نظر میرسد سازندگان سریال قصد داشته باشند مرد پرنده ای را مانند فصول ابتدایی به یکی از شخصیت های مهم داستان بدل کنند و بار دیگر شاهد بازگشت او به سریال با لقبی جدید خواهیم بود.

چندی پیش از این نیز صداپیشه شخصیت سامر در گفتگویی بیان کرده بود که پیشنهاد ساخت یک قسمت با محوریت این شخصیت را با سازندگان در میان گذاشته است. بخشی از صحبت های گرمر به این شرح است:

به آن‌ها گفتم می‌ توانیم یک قسمت داشته باشیم که در آن سامر یک فرقه را رهبری می ‌کند. به یک قسمت سامری فکر کنید که در آن نوه‌ بزرگ خانواده جانشین ریک می‌شود

البته هنوز مشخص نیست که آیا این ایده با موافقت رویلند و هارمون همراه می شود یا خیر، اما درواقع یک قسمت سامری می تواند جالب توجه و خاص باشد. گرمر در بخش دیگری از این گفتگو اعلام کرده است که دوست دارد شخصیت سامر در فصول آتی کمی بدجنس تر، ضد اجتماع تر و حتی خودپسندتر باشد. چراکه او تصور می کند تقویت چنین نکاتی در سامر بر جذابیت سریال می افزاید.

صداپیشه نقش جری یعنی کریس پارنل نیز چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود امیداور است طی فصل پنجم سریال ریک و مورتی ، ابعاد تازه ای از شخصیت جری به نمایش درآید. چون او تصور می کند هنوز چیز خاصی از توانایی ها و وجود شخصیت جری را ندیده ایم.

تصور کنید در یک فسمت با جری موفق و توانمندی مواجه شویم که برخلاف قسمت های قبلی از عهده انجام کارهایش بر خواهد آمد و بهتر از ریک و مورتی عمل می کند. حتی اگر چنین اتفاقی در یک جهان موازی نیز رخ دهد همچنان جالب توجه خواهد بود. همچنین در این جا توصیه می شود برای دنبال کردن بهترین فیلم های 2021 نگاهی به بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 داشته باشید.

پیش از این در تکراتو در بحث از دنیای جذاب انیمه ها به بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 پرداخته بودیم. حالا تاریخ انتشار فصل جدید انیمه بلیچ و تاریخ انتشار فصل دوم انیمه شیطان کش نیز مشخص شده است. به علاوه توصیه می کنیم نگاهی به بهترین انیمه های ترسناک 2020 نیز داشته باشید.

همچنین در اینجا توصیه می کنیم نگاهی به بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های مورگان فریمن و بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار فصل پنجم ریک اند مورتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر