;
coinex

فیلم شهرک ؛ بازیگران، داستان و تاریخ اکران

هفته گذشته فیلمبرداری فیلم شهرک به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی در تهران آغاز شده است. در جستار پیش رو آخرین اخبار و اطلاعات این فیلم را بررسی می کنیم.

اخیرا فیلم شهرک به کارگردانی علی حضرتی مجوز ساخت را رسما دریافت کرده و از هفته گذشت فیلمبرداری آن در تهران آغاز شده است. علی حضرتی که نویسنده و کارگردان این فیلم است، سابقه ساخت فیلم سازهای ناکوک را دارد که پیش از این به صورت آنلاین اکران شد.

در حال حاضر اخبار و اطلاعاتی از این پروژه و پیشرفت آن، همچنین بازیگران آن منتشر شده که در ادامه جستار قصد بررسی و واکاوی آن ها را داریم. اخیرا مشخص شده که ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی نقش های اصلی را در شهرک بازی می کنند و کاظم سیاحی، شاهرخ فروتنیان و رویا جاویدنیا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم شهرک ؛ بازیگران، داستان و تاریخ اکران

جدیدترین فیلم علی حضرتی با نام شهرک، همانطور که گفتیم چندی پیش رسما مجوز گرفته و مراحل فیلمبرداری آن آغاز شده است. حالا مشخص شده که ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی نقش های اصلی فیلم شهرک را ایفا خواهند کرد و کاظم سیاحی، شاهرخ فورتنیان و رویا جاویدنیا دیگر بازیگران فیلم شهرک هستند.

حضرتی پیش از این ساخت فیلم سازهای ناکوک را بر عهده داشت که سال گذشته به صورت آنلاین اکران شد. فیلم شهرک به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی حالا پس از اخذ پروانه ساخت کار خود را آغاز کرده است. او که پیش از این سازهای ناکوک را کارگردانی کرده بوده در اثر جدید با بازیگران مطرح عرصه هنر همکاری دارد. در ادامه با بررسی اطلاعات فیلم شهرک با ما همراه باشید.

بازیگران فیلم سینمایی شهرک

فیلم شهرک ؛ بازیگران، داستان و تاریخ اکران
بازیگران فیلم سینمایی شهرک

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، اولین فیلم علی حضرتی به صورت انلاین اکران شد، اما حالا حضرتی در فیلم شهرک از بازیگران به نامی استفاده می کند. در فهرست بازیگران فیلم سینمایی شهرک تا به حال حضور افرادی چون ساعد سهیلی، مهتاب ثروتی، شاهرخ فروتنیان، کاظم سیاحی و رویا جاویدنیا قطعی شده است.

علی حضرتی فعالیت هنری خود را به عنوان مدیر ویژه نامه هنری تماشاخانه آغاز کرد و سپس تهیه کنندگی تئاتر را بر عهده گرفت. او پس از مدتی به سراغ تهیه کنندگی سینما رفته و فیلم های سینمایی خداحافظی طولانی، نیمرخ ها و اردک لی را تهیه کرد. علی حضرتی کار کارگردانی را نیز با ساخت فیلم کوتاهی به نام ساعت ساز آغاز کرد و سازهای ناکوک عنوان اولین فیلم سینمایی بلند او است که در سال گذشته به صورت آنلاین اکران شد. در ادامه شما را با سایر بازیگران فیلم سینمایی شهرک آشنا می کنیم. البته پیش از این می توانید بهترین فیلم های 1400 را نیز در نظر داشته باشید. البته بهترین فیلم های 2021 را نیز هرگز فراموش نکنید.

 

ساعد سهیلی

فیلم شهرک ؛ بازیگران، داستان و تاریخ اکران
بازیگران فیلم سینمایی شهرک

ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او برادری به نام سینا و دوخواهر به نام های سارا و صبا دارد که هر سه در حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. وی معروف ترین عضو خانواده سهیلی است.

ساعد سهیلی که در خانواده ای هنری زاده شد با گلوریا هاردی، بازیگر مجموعه کیمیا ازدواج کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه خواهر ساعد سهیلی، این دو شهریور 93 باهم ازدواج کردند، اما با بازی گلوریا هاردی در مجموعه کیمیا، ماجرای این ازدواج با تبریک هایی که در اینستاگرام این سریال منتشر شد، علنی گردید.

او کار هنری خود را با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه به کارگردانی پدرش آغاز کرد. ساعد سهیلی فعالیت هنری خود را در سال 1380 آغاز کرده است و نخستین کار حرفه ای خود را با بازی در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن تجربه کرد. استعداد او برای نخستین بار توسط جواد عزتی کشف شد. همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدر خود بوده است. او همچنین مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد دارد.

سهیلی را بیشتر با بازی در گشت ارشاد می شناسیم و در سال های اخیر فیلم های موفقی را در کارنامه هنری خود تجربه کرده است. اتاق تاریک، ماهورا، گشت ارشاد یک، دو سه، 50 کیلو آلبالو، چند مترمکعب عشق، چارچنگولی و متروپل نام برخی از مهمترین آثار اوست. در اینجا توصیه می کنیم بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 را نیز ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارول

مهتاب ثروتی

فیلم شهرک ؛ بازیگران، داستان و تاریخ اکران
بازیگران فیلم سینمایی شهرک

مهتاب ثروتی یکی از بازیگران جوان و با استعداد کشورمان است که در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است. این بازیگر فعالیت حرفه ای خود را با سریال کیمیا آغاز کرده و سریال در جستجوی آرامش و پرستاران از دیگر مجموعه های تلویزیونی او می باشد. فیلم سینمایی پاستاریونی مشهورترین فیلم مهتاب ثروتی  است. در اینجا نیز توصیه می شود نگاهی به بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

کاظم سیاحی

فیلم شهرک ؛ بازیگران، داستان و تاریخ اکران
فیلم شهرک

کاظم سیاحی متولد 1357 در محلات، صداپیشه، عروسک گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه ازاد تهران است.

او صداپیشه شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش ‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته ‌است. سیاحی با بازی در سریال لیسانسه‌ ها و فوق لیسانسه‌ ها به کارگردانی سروش صحت قدم تازه ای در بازیگری برای خود برداشت، او همچنین در سریال نمایش خانگی کرگدن در نقش مارک ایفای نقش کرد. آخرین کار سینمایی سیاحی فیلم جهان با من برقص می ‌باشد. همچنین در اینجا توصیه می شود بهترین فیلم های اکشن 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 را نیز ببینید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

شاهرخ فروتنیان

فیلم شهرک ؛ بازیگران، داستان و تاریخ اکران
بازیگران فیلم سینمایی شهرک

شاهرخ فروتنیان متولد 1335 تهران، طراح صحنه و لباس، نقاش و بازیگر سینما است. از جمله مهمترین آثار و فعالیت های حرفه ای او می توان به  حکم تجدیدنظر (۱۳۹۸)، آنجا همان ساعت (١٣٩٧)، پالتو شتری (۱۳۹۷)، دختری با شال قرمز (۱۳۹۵)، امکان مینا (۱۳۹۵)، دختر (۱۳۹۴) ، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت (۱۳۹۳) ، دلتنگی‌های عاشقانه (۱۳۹۱)، دهلیز (۱۳۹۱)، فرزندخوانده (۱۳۹۰) ، میگرن (حضور افتخاری) (۱۳۹۰)، بوسیدن روی ماه (۱۳۹۰)، آقا یوسف (۱۳۸۹) و سیزده ۵۹ (۱۳۸۹) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمه های زمستان 2021

علی حضرتی

علی حضرتی، تهیه کننده و کارگردان اهل ایران و فرزند الیاس حضرتی، سیاستمدار اصلاح طلب و نماینده مجلس شورای اسلامی است. علی حضرتی به عنوان مدیر ویژه نامه هنری تماشاخانه فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن به تهیه کنندگی تئاتر پرداخت و پس از آن در سال 1392 اولین فیلم کوتاه خود به نام صبح روز بعد را تهیه کرد و سپس سراغ تهیه کنندگی فیلم های سینمایی خداحافظی طولانی و نیمرخ ها رفت.

فیلم شهرک ؛ بازیگران، داستان و تاریخ اکران
فیلم شهرک

او همچنین آلبوم صوتی آهوی بخت من گزل محمود دولت‌آبادی به کارگردانی مانی حقیقی را نیز تهیه کرده‌است. او در سال 1384 برای فیلم خداحافظی طولانی در هفت رشته و از جمله بهترین فیلم کاندید شد. او در سال 1394 نیز برای فیلم نیمرخ ‌ها در به عنوان بهترین فیلم بخش هنر و تجربه انتخاب گردید.

در سال 1395 علی حضرتی فیلم سینمایی یک قناری یک کلاغ را به کارگردانی اصغر عبداللهی ساخت. در سال ۹۵ علی حضرتی ، اولین فیلم کوتاه خود به نام ساعت ساز را کارگردانی کرد. در پاییز ۱۳۹۶ فیلم سینمایی اردک لی به کارگردانی بهروز غریب پور کلید خورد و برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. علی حضرتی را بیشتر به عنوان یک تهیه کننده می شناسیم. در کارنامه کاری او تهیه کنندگی آثار مختلفی در تئاتر و سینما به چشم میخورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین انیمیشن های 2021

تئاترهای علی حضرتی در قامت تهیه کننده:

  • مکبث
  • طعم آلوی جنگلی
  • با جانی دپ در فتوشاپ
  • خاکستری
  • شهر تنهایی من

آثار سینمایی حضرتی در قامت تهیه کننده:

  • اردک لی (1396)
  • یک قناری یک کلاغ (1395)
  • نیمرخ‌ها (1394)
  • خداحافظی طولانی (1393)
  • صبح روز بعد (فیلم کوتاه (1392)

علی حضرتی در قامت کارگردان:

  • ساعت ساز ( فیلم کوتاه ) (1395)
  • سازهای ناکوک (1398)
  • شهرک (1400)

جوایز علی حضرتی

جشنواره قسمت نامزد فیلم نتیجه
سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم بخش هنر و تجربه علی حضرتی نیمرخ‌ها (1394) برنده
سی و سومین جشنواره فیلم فجر بهترین فیلم بخش اصلی علی حضرتی خداحافظی طولانی(1393) نامزدشده

در پایان همچنین توصیه می کنیم نگاهی به بهترین فیلم های هندی 2021، بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 و بهترین فیلم های چینی داشته باشید. به علاوه بهترین فیلم های موزیکال، بهترین فیلم های مورگان فریمن و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 را نیز ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم شهرک علی حضرتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر