;
coinex

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید

استفاده از کلاب هاوس در ویندوز چگونه ممکن است؟ در جستار پیش رو ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید را به شما آموزش خواهیم داد.

پیامرسان صوتی پرسروصدای این روزها، اپلیکیشن کلاب هاوس که اولین بار با اتصال به نام ایلان ماسک، به محبوبیت و شهرتی بی مثال رسید، هنوز سرویسی است با محدودیت های زیاد و مشکلات زیاد.

در حال حاضر برنامه های توسعه کلاب هاوس در کار است و به زودی باید شاهد ارائه نسخه های گوناگون کلاب هاوس برای پلتفرم های دیگر نیز باشیم. ولی در حال حاضر کلاب هاوس همچنان محدود به iOS است.

البته که نسخه های غیررسمی کلاب هاوس راه دسترسی به این سرویس و قابلیت های آن را باز کرده است. بر همین اساس است که حالا امکان استفاده از این سرویس برای افراد زیادی مهیا شده است. اما ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید

دانلود کلاب هاوس ویندوز

کلاب هاوس همانطور که گفتیم سرویس اجتماعی و پیامرسانی مبتنی بر صوت است که در ابتدا برای گروه معدودی از سرمایه گذاران خطرپذیر ارائه شده بود و جامعه اعضای آن بسیار محدود بود. چندی پس از این اما حضور ایلان ماسک در کلاب هاوس و میزبانی یک اتاق گفتگو در کلاب هاوس، عاملی شد در رشد انفجاری توجهات به این سرویس نوظهور و تلاش عموم افراد برای عضویت در آن.

استفاده از کلاب هاوس را می توانید با می توانید با حضور در یک کنفرانس بین المللی تصور کنید که در هر سالن گفتگو افراد زیادی حضور دارند، هر اتاق به یک مبحث اختصاص دارد و فارغ از چند تن سخنران، عده ای مستمع حضور دارد که در صورت لزوم در مواقع خاص می تواند سخنرانان را به پرسش بکشد!

کلاب هاوس دقیقا همین فضا را در بستری آنلاین برایتان فراهم می آورد و فارغ از این با راه اندازی کلاب در کلاب هاوس می توانید حلقه های دوستی و افراد هم فکر را دور هم جمع کنید، گروه های دوستی تشکیل داده و به تعامل بنشینید.

در اتاق های گفتگو می توانید به گفتگوها گوش داده یا با دیگران وارد بحث شوید و یا حتی خود اتاق گفتگو تشکیل دهید. در حال حاضر این سرویس فقط برای سیستم عامل iOS ارائه شده است. در نتیجه شما با دانلود کلاب هاوس آیفون می توانید نسبت به نصب و فعال سازی این سرویس اقدام کنید و یا نام کاربری خود را در این سرویس رزرو کنید.

البته در حال حاضر کاربران در شرایطی که دعوتنامه کلاب هاوس رسمی نداشته باشند به خرید دعوتنامه کلاب هاوس و جستجوی کد دعوت رایگان کلاب هاوس نیز اقدام کرده اند. در حال حاضر اما باید منتظر فراهم شدن امکان دانلود کلاب هاوس اندروید و دانلود کلاب هاوس ویندوز باشیم، ولی با ترفندهایی امکان استفاده از کلاب هاوس در ویندوز وجود دارد. بر همین اساس این جستار را به ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 اختصاص دادیم.

بیشتر بخوانید:

رفع مشکل کلاب هاوس

امنیت و هک کلاب هاوس

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید
دانلود کلاب هاوس ویندوز

شبیه سازهای اندروید کاربردهای قابل توجهی در فضای ویندوز دارند. شاید مهمترین اهمیتی که شبیه سازهای فضای اندروید داشته باشند، امکان استفاده از آن ها برای راه اندازی بازی های مختص به پلتفرم اندروید در فضای ویندوز و صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیت تر است که تجربه بازی را روان تر و بهتر می کند.

اما از شبیه سازهای اندروید غیر از بازی ها برای راه اندازی و استفاده از سرویس ها و اپلیکیشن های دیگر در فضای ویندوز نیز استفاده کنید. مثلا کاربرن روبیکا که تمایل به استفاده از مجموعه فیلم و سریال های روبیکا در اسکرینی بزرگتر و با کیفیت تر هستند، با کمک آموزش نصب روبیکا برای کامپیوتر می توانند با استفاده از شبیه ساز، روبیکا را در فضایی بهتر مورد استفاده قرار دهند.

البته مزیت خوبی که یک شبیه ساز به گیمرها می دهد، استفاده از برنامه ای سبک روی سیستم و حفظ شارژ باتری موبایل حین بازی است. شماری از مهمترین و شناخته شده ترین شبیه سازهای اندرویدی عبارتند از ناکس، بلواستکس، ممو و کوپلیر که برای کاربردهای گوناگون قابل استفاده هستند.

کاربرد دیگر و رایج شبیه سازها در دنیای اپلیکیشن ها مربوط به سازندگان اپلیکیشن‌ها و برنامه های اندروید است که از ایمولیتورها برای آزمایش کردن اپلیکیشن های خود قبل از عرضه آن‌ها در بازار بهره می‌برند. در این راستا کاربردی اندروید استودیوز ایمولیتور، زامارین و جنی موشن ابزارهای مناسبی هستند. در ادامه ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 به شما شیوه استفاده از کلاب هاوس در ویندوز را با دو شبیه ساز آموزش می دهیم. با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش ضبط صدا در کلاب هاوس

فیلترینگ کلاب هاوس در عمان

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید
دانلود کلاب هاوس ویندوز

پیش از آغاز این مبحث و آموزش، این نکته را بار دیگر متذکر می شویم که در حال حاضر امکان دانلود کلاب هاوس ویندوز وجود ندارد. علاوه بر این هنوز نسخه اندرویدی این سرویس نیز ارائه نشده است که بتوان با شبیه ساز فضای اندروید، آنرا در ویندوز استفاده کرد.

اما در ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 قصد داریم شیوه استفاده از این سرویس در فضای ویندوز را به شما آموزش دهیم، ولی با کمک نسخه غیررسمی این سرویس یعنی کلاب هاوز که پیش از این به آن پرداخته بودیم. پس توصیه می شود این سرویس را دانلود کرده و در ادامه با ما باشید.

پس بار دیگر تاکید می کنیم که ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 بر نسخه اندرویدی و البته غیررسمی این سرویس متکی است. بر همین اساس در گفتار پیش رو ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 را با دو شبیه ساز ناکس و بلواستکس شرح خواهیم داد.

هریک از این روش ها در مورد این سرویس به طور جداگانه جوابگوست اما نوکس سبک تر و استفاده از آن ساده تر است ولی در مورد برنامه های سنگین با ایراداتی مواجه می شود، ولی بلواستکس سرویسی کارآمد، کامل و بدون ایراد است.

بیشتر بخوانید:

بلاک کردن در کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوس برای مک و لینوکس

شبیه ساز نوکس : ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید
دانلود کلاب هاوس ویندوز

این شبیه ساز یکی از بهترین شبیه سازهای فضای اندرویدی در ویندوز است. این شبیه ساز بعد از شبیه ساز بلواستکس بیشترین دانلود و طرفدار را به خود اختصاص داده است. برخی از مهمترین خصال نوکس به سرعت خوب، محیط کاربری ساده، کارایی زیاد و تنوع خوب آن است.

اجرای خوب و روان بازی های اندرویدی و اپدیت های سریع و کارآمد از دیگر برجستگی های نوکس است. برای دانلود این برنامه با توجه به وضعیت سیستم خانگی خود، یکی از نسخه های قدیمی یا جدید این سرویس را دانلود کنید. نسخه های قدیمی برای سیستم های ضعیف تر و کارهای عادی مانند نصب کلاب هاوس پاسخگوست.

اما اگر به کارهایی مثل اجرای بازی های اندرویدی فکر میکنید باید نسخه های جدیدتر را نصب کنید. پس از دانلود و نصب نوکس پلیر روی ویندوز، فایل اندرویدی کلاب هاوس یا کلاب هاوز را به سیستم خود منتقل کرده یا دانلود کنید طبیعتا نباید انتظار داشته باشید این فایل در فضای ویندوز باز شود چون برای پلتفرم اندروید کد نویسی شده است.

بعد از دانلود و نصب نوکس پلیر، آنرا اجرا کنید. بعد از گذشتن از راهنمای نوکس پلیر به صفحه اصلی شبیه ساز می رسید. در اینجا کافی است فایل دانلودی کلاب هاوس را با موس گرفته و داخل شبیه ساز رها کنید. کار دیگری لازم نیست و کلاب هاوس به سادگی نصب خواهد شد. بعد از کافیست مراحل ثبت نام و نصب را انجام دهید و در صورتی که دعوتنامه داشته باشید به سادگی به عضویت سرویس در آیید. در اینجا بی تردید آموزش کار با کلاب هاوس به کار شما خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس

کلاب هاوس در ایران

شبیه ساز بلو استکس : ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید
دانلود کلاب هاوس ویندوز

در مورد بلواستکس که نرم افزاری پیچیده تر و سنگین تر است، کار ما کمی پیچیده تر است. در صورتی که در استفاده از نوکس موفق نبودید حتما این شبیه ساز را مدنظر قرار دهید. برای فعال سازی کلاب هاوس در ویندوز، ابتدا باید بلواستکس را دانلود کنید.

فقط این نکته را در نظ داشته باشید که در مراحل نصب گزینه مربوط به دسترسی به اپلیکیشن های اپ استور و گوگل پلی را در صفحه دوم فعال کنید. برای فعال سازی بلواستکس شما باید به یکی از روش های موجود و با استفاده از ابزارهای تغییر آی پی موقعیت مکانی خود را تغییر دهید.

ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده، سپس اپلیکیشن را باز کرده و گزینه Sign in with Google را انتخاب کنید. در اینجا شما باید آدرس جیمیل و پسورد خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: بیشترین فالوور کلاب هاوس

بعد از این مراحل زبان برنامه را انتخاب کنید، از آنجایی که خبری از فارسی نیست، طبعا بهترین گزینه می تواند انگلیسی باشد. در نهایت باید اطلاعات حساب گوگل خود را وارد کنید. سپس به صفحه زیز هدایت می شوید که باید همه تیک ها را برداشته و به مرحله بعد بروید. در ادامه اما برای نصب کلاب هاوس در ای شبیه ساز مراحل زیر را طی کنید.

ترفند نصب کلاب هاوس در ویندوز 10 با شبیه ساز اندروید
دانلود کلاب هاوس ویندوز

بعد از نصب و فعالسازی شبیه ساز، کافی است تا در صفحه اصلی شبیه ساز و از نوار ابزار سمت چپ برنامه گزینه APK را انتخاب کنید. در اینجا باید فایل برنامه کلاب هاوس را یافته و انتخاب کنید.

در ادامه کلاب هاوس به طور خودکار نصب خواهد شد. در پایان اما باید با استفاده از ایکون مربوط به صفحه برنامه ها در پایین شبیه ساز، کلاب هاوس را یافته، آنرا باز کرده و ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استفاده از کلاب هاوس در ویندوز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر