;
coinex

ارز دیجیتال ارگو (ERG) ؛ قیمت، نحوه خرید و جزئیات رمزارز Ergo

ارگو پلتفرم و ارز دیجیتالی جدیدی در حوزه دیفای است که با نماد ERG شناسایی می شود. در ادامه قصد داریم شما را با جزئیات این ارز دیجیتال ارگو آشنا کنیم.

دنیای فعالیت های اقتصادی هم از تاثیر تکنولوژی بی نصیب نمانده و اوج این مسئله را شاید در دنیای کریپتوکارنسی ببینیم. بعد از موفقیت خیره کننده بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال، توکن ها و رمزارزهای بسیاری مبتنی بر فناوری نوظهور به دیای ارزهای دیجیتال افزوده شدند.

این روزها فارغ از رمزارزهای محبوبی چون بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و غیره، برخی توکن های جدید و حتی برخی میم کوین ها و شت کوین ها نیز موفقیت و سوددهی خوبی داشته اند. بر همین اساس در جستار پیش رو قصد داریم به بررسی و معرفی ارز دیجیتال ارگو بپردازیم. در ادامه ضمن ارائه اطلاعاتی از توکن ارگو به آینده و قیمت رمز ارز ارگو و نحوه خرید ارز Ergo خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال ارگو (ERG) چیست؟

ارز دیجیتال ارگو پلتفرم مالی جدیدی در حوزه دیفای است که با نماد ERG شناسایی می شود. این روزها توکن ارگو به محبوبیت زیادی رسیده و بر همین اساس قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

هدف پلتفرم و ارز دیجیتال ارگو ارائه روشی کارآمد، ایمن و ساده برای اجرای قراردادهای مالی است که در طولانی مدت می تواند مفید و قابل بقا باشد. توکن ارگو خود را به عنوان پروتکلی اصلاح می کند که گفته می شود به آن اجازه می دهد ایده های جدیدی جذب کرده و خود را به صورت غیرمتمرکز بهبود ببخشد.

توکن Ergo ویژگی های پیشرفته کریپتوگرافی و عملکرد کاملا جدیدی در دیفای را ارائه می دهد. پلتفرم و ارز دیجیتال ارگو یک پروتکل متن باز است که ایده های علمی مدرن را در حوزه بلاکچین پیاده سازی می کند. ارز دیجیتال Ergo از مدلی از ویرایشگر و همکار آزاد نیز بهره مند است که از هرکسی استقبال می کند. ارز دیجیتال ارگو و یا بهتر بگوییم توکن Ergo اخیرا در کوین مارکت کپ لیست شده است و ما امروز به بررسی قیمت رمز ارز ارگو و راهنمایی نحوه خرید ارز Ergo خواهیم پرداخت. با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توسعه دهندگان ارز دیجیتال ارگو

ارز دیجیتال ارگو (ERG) ؛ قیمت، نحوه خرید و جزئیات رمزارز Ergo

پلتفرم و توکن Ergo اولین بار توسط الکس چپارنوی ایجاد شد. او پیش از این نیز تجربه فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی را در فرایند ایجاد ارز دیجیتال کاردانو داشت. پیش از معرفی کامل تر ارز دیجیتال Ergo ذکر این نکته را لازم می بینیم که یکی از اهداف اصلی ایجاد این پروژه این بود که به همه اپلیکیشن های مالی کمک کند تا کاربران آن ها بتوانند از این طریق به انجام مبادلات و معاملات مالی خود اقدام کنند و همچنین قراردادهای هوشمندشان را اجرایی کنند.

بر این اساس ارز دیجیتال Ergo و پلفترم آن به پلتفرمی برای پول قراردادی نیز ملقب شده است. از سوی دیگر ارگو هم یک پلتفرم است هم یک دارایی دیجیتالی و توکن ERG قابل استفاده در معاملات دیجیتالی است.

در این پلتفرم برای اینکه کاربران بتوانند به نحوی ساده به اجرایی شدن قراردادهای هوشمند و مالی خود اقدام نمایند و از طرف دیگر انجام این کار نیز کاملا امن و کارآمد باشد، به همراه هر کوین، سندی قرار گرفته است. در این سند شرایط استفاده از رمزارز ارگو ذکر شده است.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

از جمله این موارد می توان به مشخصات پرداخت کننده کوین، زمان پرداخت، شرایط خاص پرداخت، مشخصات گیرنده کوین و موارد دیگر اشاره کرد. تمامی این موارد سبب حفظ حریم خصوصی شده و ایمنی موارد دیگری را نیز تامین می کند. رمزارز ارگو به عنوان کوین اصلی شبکه اولین بار در سال 2017 و همزمان با راه اندازی پلتفرم عرضه شد. پلتفرم ارگو شامل خدمات گوناگونی است که به طور خاص باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول : کیف پول های Ergo را بررسی کنید. کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید. نحوه خرید ارز Ergo اینجا بسیار ساده است.
  • Exchanges و صرافی : تمام خدمات صرافی را می توانید در Exchanges ارگو مشاهده کنید و برای نحوه خرید ارز Ergo حساب ایجاد کنید.
  • Block Explorer : آخرین بلوک ها و معاملات انجام شده در شبکه Ergo را می توانید در این بخش مشاهده کنید.
  • Developer Tools : ابزارهای توسعه ارگو در اختیار همگان قرار داد.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

ویژگی‌های ارز دیجیتال ارگو (ERG)

ارز دیجیتال ارگو (ERG) ؛ قیمت، نحوه خرید و جزئیات رمزارز Ergo

ارگو شباهت زیادی به بیت کوین دارد و از مکانیسم و الگوریتم اجماع اثبات کار استفاده می کند. از سویی اما برای استخراج آن به کارت گرافیکی با حداقل 4 گیگابایت نیاز دارید.

همین مسئله عاملی شده تا از 97739924 میلیون کوین این پروژه، که قرار بوده در طی 8 سال استخراج شود تا کنون تنها 17 میلیون کوین ارگو استخراج شود. این رمزارز دیجیتالی از قراردادهای پیشرفته مالی مشابه با قراردادهای موجود در مدل حساب مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می کند.

لازم است بدانید که یکی از ویژگی های اساسی این ارز دیجیتالی که سبب می شود ارز دیجیتال ارگو نوعی دارایی منحصر به فرد دیجیتالی باشد مفوم ذخیره سازی اجاره است که سبب می شود ماینرها بتوانند مقدار کمی ارگو را از جعبه هایی برداشت کنند که چهار سال و یا بیشتر بدون مصرف مانده اند.

از این راه هم جعبه خرج می شود و هم جعبه جدیدی به وجود می آید که مقدار پایین تری نیز دارد. از سوی دیگر ارگو در پاسخ به رکود بلاک چین به وجود آمده است. این عامل سبب می شود تا ایده های مختلف فنی و اقتصادی از طریق آن به اجرا بیاید که ارزش افزوده ایجاد می کند. اما انجام این کار باعث نمی‌شود که مزایای سیستم بلاک چین نیز کاهش پیدا کند.

اگر می خواهید بدانید Ergo را از کجا می توانید بخرید ، باید بگوییم بهترین صرافی های موجود برای معامله Ergo در حال حاضر Gate.io ، BiKi ، BitMart ، ProBit Exchange و CoinEx است.

بیشتر بخوانید:

ماشین حساب چیا

دوج کوین رایگان

آینده و قیمت رمز ارز ارگو (ERG)

ارز دیجیتال ارگو (ERG) ؛ قیمت، نحوه خرید و جزئیات رمزارز Ergo

به طور کلی توسعه دهندگان این رمز ارز دیجیتالی این است که بتوانند روشی ایمن و کارآمد به وجود آورند که بتواند به اجرای قراردادهای هوشمند مالی و اقتصادی کمک کند. این عامل را می توان یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از فناوری های توسعه یافته و رو به پیشرفت بلاکچین به شمار آورد.

از سوی دیگر ارگو راه اندازی شده تا بتواند به عنوان یک روش آسان برای کاربرد قراردادهای مالی به وسیله مردم عادی و در زندگی روزمره به کار گرفته شده و به صورتی غیرمتمرکز اداره شود. از جمله ویژگی ها و اهداف اصلی پروژه ارگو این است که در این پروژه، امکان تبعیض و یا کمک مالی وجود نداشته باشد که این ویژگی و دستیابی به این هدف سبب می شود تا این پروژه درست در مقابل قراردادهای سنتی قرار بگیرد.

همچنین توسعه دهندگان این پروژه قصد دارند که این طرح در مدت زمانی طولانی دوام آورده و اجرای قراردادها را برای مدتی طولانی موثر کند. چنانچه بنیانگذاران بتوانند در راستای دسترسی به این اهداف حرکت کنند آینده روشن پیش روی این پروژه است و قیمت رمز ارز ارگو نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

پیش بینی قیمت رمز ارز ارگو

ارز دیجیتال ارگو (ERG) ؛ قیمت، نحوه خرید و جزئیات رمزارز Ergo

طبیعتا با توجه به لحظه ای بودن قیمت ارزها در دنیای کریپتوکارنسی، پیش بینی دقیق قیمت ارگو دشوار است چراکه خبرها و اتفاقات موثر بر قیمت این دارایی های دیجیتالی بسیار است. بنابر آنچه در پایکاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس در این باره وجود دارد، پیش بینی قیمت ارگو در سالیان آتی به قرار زیر است:

  • پایان 2021 : 18.44 دلار
  • پایان 2022 : 22.09 دلار
  • پایان 2025 : 38.13 دلار
  • پایان 2026 : 45.06 دلار
  • پایان 2028 : 57.5 دلار

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

بهترین کیف پول ارگو

ارز دیجیتال ارگو (ERG) ؛ قیمت، نحوه خرید و جزئیات رمزارز Ergo
نحوه خرید ارز Ergo

والت رسمی ارگو برای نگه داری و ذخیره سازی توکن ارگو و همچنین استفاده از خدمات پلتفرم ارگو والت رسمی ErgoWallet که برای ویندوز و مک و لینوکس ارائه شده است. مدیریت کلیدهای عمومی و خصوصی مطابق با استانداردهای BIP-39 ، BIP-32 بیت کوین انجام می شود. نکته جالب درباره این والت است که طبق گفته خودش کلید خصوصی را در اختیار کاربر قرار می دهد:

ما کلیدهای شما را ذخیره نمی کنیم. شما کنترل کامل وجوه خود و کلیدهای خصوصی مرتبط با آن را دارید.

Yoroi یک کیف پول ساده ، ایمن و سریع است به کاربران امکان می دهد Ergo را بر روی تلفن خود مدیریت کنند. این یک کیف پول سبک است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رمز ارز ارگو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر