;
coinex

ارز دیجیتال جیندو اینو (JINDO INU) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز JIND

ارز دیجیتال جیندو اینو از جدیدترین توکن های دنیای کریپتوکارنسی و یک ارز دیجیتالی جامعه محور است که در مارکت ارزهای دیجیتال با نماد JIND شناسایی می شود.

آن طور که مشخص شده است ارز دیجیتال جیندو اینو و توکن جیندو اینو در صرافی JINDO SWAP و JINDO NFT کاربرد خواهد داشت. اما از ارز دیجیتال جیندو اینو ، کارکرد و هدف آن و به علاوه نحوه خرید و آینده آن چه می دانیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال جیندو اینو (JINDO INU) چیست؟

ارز دیجیتال و توکن جیندو اینو یک ارز دیجیتال جامعه محور با نماد JIND است و بنابر اطلاعات ارائه شده درباره آن قرار است در صرافی JINDO SWAP و JINDO NFT به کار گرفته شود. درواقع در آینده نزدیک توکن جیندو اینو توسط این دو صرافی به کار گرفته خواهد شد.

جیندو سواپ یک صرافی بر بنیاد زنجیره بایننس اسمارت چین است و در صورت تامین نقدینگی، می توانید ارز دیجیتال جیندو اینو را دریافت کنید. توکن JIND با راه اندازی سواپ صادر می شود و بین همه تامین کنندگان نقدینگی توزیع خواهد شد. از سوی دیگر جیندو NFT مکانی تخصصی برای فروش و تولید NFT است.

در JINDO NFT می توان از توکن JIND برای خرید و ساخت توکن های JINDO FEED و برای بالا بردن NFT ها استفاده کرد. حداکثر توکن عرضه شده در این پلتفرم 1,000,000,000,000,000 واحد است و اخیرا در کوین مارکت کپ نیز لیست شده است. همچنین هر تراکنش در این پلتفرم سه درصد کارمزد دارد که به شکل زیر تقسیم می شود:

ارز دیجیتال جیندو اینو (JINDO INU) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز JIND

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

  • 1 درصد بین هولدرها
  • 1 درصد سوزانده می شود
  • 1 درصد هزینه تبلیغات و توسعه

بار دیگر تاکید بر این نکته را لازم می دانیم که توکن و ارز دیجیتال جیندو اینو یک رمزارز جامعه محور است و حت مالکیت تیم توسعه دهنده آن یا گروه خاص دیگری نیست و در صرافی پنکیک سواپ قابل خرید و فروشی است. البته در ادامه به نحوه خرید ارز JINDO INU خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

آینده و قیمت رمز ارز جیندو اینو (JIND)

توکن JIND همانطور که گفتیم در دسته ارزهای جامعه محور قرار می گیرد که مالکیت آن در اختیار عموم مردم است. در نتیجه این مهم فراز و فرود قیمت رمز ارز جیندو اینو بسته به حجم توجه افراد و سرمایه گذاری ها در آن است.

ارز دیجیتال جیندو اینو (JINDO INU) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز JIND

البته به نظر تیم توسعه ارز دیجیتال JINDO INU برنامه های جالب توجهی برای آینده پیش بینی کرده است که در صورت تحقق می توان آینده جالبی برای قیمت رمز ارز جیندو اینو پیش بینی کرد. این را از اطلاعات رودمپ ارز دیجیتال JINDO INU که در وب سایت پروژه منتشر شده می توانید ببینید.

تیم ارز دیجیتال JINDO INU قصد دارد از صرافی غیرمتمرکز JINDO SWAP و همچنین محلی برای خرید و فروش بهترین توکن های NFT به نام JINDO NFT بهره برداری کند که هردو مورد به رمزارز جیندو اینو وابسته خواهند بود. با این شرایط شاید شاهد پیشرفت خوبی در قیمت رمز ارز جیندو اینو باشیم.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

پیش بینی قیمت رمز ارز جیندو اینو

همانطور که باید بدانید با توجه به لحظه ای بودن قیمت ارزهای دیجیتال و تاثیر پذیری آن ها از موارد متعدد، پیش بینی قیمت رمز ارز جیندو اینو و سایر ارزهای نوظهور و شت کوین ها و میم کوین ها بسیار دشوار خواهد بود.

پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس اما به عنوان یکی از مهمترین مراجع پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال آینده ارز دیجیتال جیندو اینو در سالیان آتی را اینگونه پیش بینی می کند:

  • پایان 2021 : 0.00000091 دلار
  • پایان 2022 : 0.00000210 دلار
  • پایان 2025 : 0.00000825 دلار
  • پایان 2026 : 0.00001321 دلار
  • پایان 2028 : 0.00005121 دلار

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

نحوه خرید ارز JINDO INU

با در نظر گرفتن این مهم که ارز دیجیتال جیندو اینو در شبکه BEP20 اسمارت چین بایننس ساخته شده است شما به کمک صرافی های مهمی در حوزه ارزهای غیرمتمرکز مانند پنکیک سواپ می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. به علاوه برای ذخیره این رمزارز کیف پول تراست والت در دسترس شماست اما بهترین کیف پول این ارز دیجیتال را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

برای خرید این ارز دیجیتال در کیف پول تراست والت در منوی پایین گزینه DApps را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال جیندو اینو (JINDO INU) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز JIND

در بین گزینه های این بخش گزینه pancakeswap (پنکیک سواپ)‌ را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال جیندو اینو (JINDO INU) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز JIND

سپس در بالای صفحه روی گزینه Connect و سپس Smart Chain Binance بزنید.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

در اینجا می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را به ارز دیجیتال JIND تبدیل کنید. در ادامه مراحل خرید جیندو اینو کافی است در قسمت To عبارت JIND را وارد کنید. اگر در لیست جستجو موجود نبود از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید:

0x22d6363949e295873d261b812a281d014367e8f9

همچنین فراموش نکنید که slippage را روی 11-15 درصد قرار دهید. حالا می توانید مقدار مدنظر خود را مشخص کرده و خرید خود را با انتخاب گزینه SWAP کامل کنید. در صفحه جدید از شما خواسته می شود سفارش را تایید کنید. برای این مهم Confirm را انتخاب کنید.

همچنین برای فروش این رمز ارز کافی است در قسمت From توکن جیندو اینو را تعیین کرده و در بخش To ارزی که قصد تبدیل به آن را دارید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

بهترین کیف پول رمزارز جیندو اینو

با توجه به ساخته شدن این رمزارز روی شبکه بایننس اسمارت چین یا همان BSC  و استاندارد BEP20 تمامی کیف پول های که از BSC پشتیبانی کنند می توانند برای نگه داری جیندو اینو مناسب باشند اما طبیعتا بهترین گزینه ها همواره تراست والت و متامسک است.

تراست والت

ارز دیجیتال جیندو اینو (JINDO INU) ؛ نحوه خرید، قیمت و بهترین کیف پول رمزارز JIND

کیف پول تراست والت از بهترین کیف پول های جامع موجود در بازار است که از عموم ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کند. این کیف پول به لحاظ ایمنی از بهترین های بازار کریپتو است. همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص اندروید و آیفون دارد.

متامسک

متامسک یک کیف پول امن و مطمئن برای نگهداری ارزهای دیجیتال است و از عموم رمزارزها پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال JIND چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من از این ارز ۲۰ دلار خریدن ولی تو کیف پولم حدود ۳۰۰ دلار نشون میده میتونید علت شو بگین و امکان فروش هم به هم میده ؟

    پاسخ