;
coinex

ارز دیجیتال ترون پد ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز TronPad

ارز دیجیتال ترون پد یک پروژه کریپتوکارنسی است که در بازار ارزهای دیجیتال با نماد TronPad شناسایی می شود. در ادامه با بررسی این رمزارز نوظهور با ما باشید.

ارز دیجیتال ترون پد تنها پلتفرم IDO است که به طور کامل تحت پشتیبانی شبکه ترون است. ارز دیجیتال ترون پد پروژه های کریپتوکارنسی با قابلیت توزیع توکن و افزایش نقدینگی را تقویت می کند.

۵ درصد از عرضه اولیه توکن ترون پد به عموم افراد اختصاص می یابد بدون اینکه نیاز باشد توکن ترون پد را استیک کنند. عرضه اولیه دیفای یا IDO روشی برای جلب سرمایه از طریق امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای است. از این جهت به آن عرضه اولیه صرافی های غیرمتمرکز (Initial Dex Offering) نیز گفته می شود.

برخلاف شیوه های پیشینه IDO‌ غیرمتمرکز است و برای استفاده در پروتکل های دیفای که سعی در ساخت سیستم های مالی نوین و مقیاس پذیر دارند به کار می رود. در ادامه ضمن بررسی ارز دیجیتال TronPad به نحوه خرید ارز TronPad و قیمت رمز ارز ترون پد خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال ترون پد

توکن TronPad 

امور مالی غیرمتمرکز دنیای ارزهای دیجیتال از قراردادهای هوشمند به جای واسطه های شخص ثالث برای تامین محصولات مالی سنتی و بی سابقه استفاده می کند. این بخش از دنیای کریپتو در مدت اخیر به یکی از درخشان ترین قابلیت های اتریوم بدل شده است. در مدت اخیر شاهد شکل گیری پروژه های مهمی در دیفای پیرامون مواردی چون وام دهی، قرض گرفتن، دارایی های مصنوعی و موارد دیگر بوده ایم.

ارز دیجیتال ترون پد مرحله تکامل بعدی در راه اندازی ایده های جدید بلاکچین است که می کوشد معایب اساسی در لانچ پدهای موجود را مرتفع کند. این پلتفرم به همه هولدرهای توکن TronPad منافعی می رساند و امکان راه اندازی عادلانه را به تجار از هر اندازه می دهد تا بتوانند در بهترین پروژه های آینده در شبکه و ارز دیجیتال ترون پد سرمایه گذاری کنند.

ارز دیجیتال ترون پد ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز TronPad

بیشتر بخوانید:

توکن هارمونی

توکن بیکری

تیم توسعه ارز دیجیتال TronPad در وب سایت رسمی خود مدعی است که توسط پروژه ترون و مدیر آن یعنی جاستین سان حمایت می شود و از قول جاستین سایت در وب سایت رسمی پروژه ارز دیجیتال TronPad آمده است:

“The BSCPad team is very strong and knowledgeable, they consist of some of the top players in the space. We are looking forward to taking this collaboration to new heights”, Justin Sun, Founder of TRON and CEO of BitTorrent.

جاستین سان ، بنیانگذار TRON و مدیر عامل BitTorrent ، “تیم BSCPad بسیار قدرتمند و با دانش است و از بهترین ها تشکیل شده است. ما مشتاقانه منتظریم این همکاری را به اوج برسانیم.”

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیک

توکن ماتیک

بررسی آینده و قیمت رمز ارز ترون پد

ارز دیجیتال ترون پد ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز TronPad

غول های بلاکچین قصد دارند که ارز و توکن TronPad را مشابه با BSCPad که بزرگترین لانچ پد در زنجیره هوشمند بایننس است ارائه کنند. ترون پد ماند BSCPad از طریق ساختار طبقه بندی شده از راه اندازی توکن های غیرمتمرکز پشتیبانی می کند.

به بیان دیگر میزان دسترسی طبقه بندی شده کاربران به IDO های آتی در پلتفرم به میزان توکن های لانچ پد بومی که برای استیک یا هولد واگذار می کنند بستگی دارد. کاربرانی که دسترسی بالاتری دارند در قیاس با کاربرانی که مقادیر کمتری اختصاص می دهد شانس بیشتری برای دستیبانی به توکن های IDO تازه منتشر شده دارند.

حمایت جاستین سان و شمار دیگری از چهره های شناخته شده دنیای رمزارزها می تواند نقش موثری در آینده ارز و توکن ترون پد داشته باشد. حداکثر 1,000,000,000 واحد TronPad در این رمزارز تولید شده است. با در نظر گرفتن اینکه شبکه ترون بلاکچینی سریع و کم هزینه است و ترون پد نیز بر بستر ترون ایجاد شده است پیش بینی می شود برای پروژه هایی که قصد عرضه اولیه دارند گزینه جذابی باشد. اما توصیه جدی ما برای هرگونه سرمایه گذاری در این رمز ارز رعایت اصول اصلی و اولیه سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید:

توکن پیگ

توکن وینک

پیش بینی قیمت رمز ارز ترون پد

ارز دیجیتال ترون پد ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز TronPad

قیمت هر دارایی دیجیتالی به عوامل گوناگون و متعددی بستگی دارد. در نتیجه این مهم پیش بینی قیمت رمز ارز ترون پد نیازمند بررسی تکنیکال و فاندامنتال است. به خصوص برای بازه های بلند مدت شیوه فاندامنتال شیوه بهتری است.

پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس به عنوان یکی از مراجع مهم قیمت گذاری ارزهای دیجیتال،‌ قیمت رمز ارز ترون پد در سالیان آتی را با تکیه به اهداف این پروژه اینگونه پیش بینی کرده است:

  • پایان 2022 : 0.826 دلار
  • پایان 2025 : 1.636 دلار
  • پایان 2026 : 2.151 دلار
  • پایان 2028 : 3.129 دلار

بیشتر بخوانید:

توکن بن فایر

توکن FEG

نحوه خرید ارز TronPad

در این بخش به نحوه خرید ارز TronPad خواهیم پرداخت. شما برای خرید این ارز دیجیتال از صرافی های غیرمتمرکز چون پنکیک سواپ می توانید استفاده کنید. همچنین به یک کیف پول ارز دیجیتال مانند تراست والت نیاز دارید. برای خرید این رمزارز در تراست والت و از منوی پایین برنامه گزینه DApps را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال ترون پد ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز TronPad

پس از میان گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

ارز دیجیتال ترون پد ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز TronPad

در بخش بعد و در بالای صفحه روی Connect روی شبکه Smart Chain Binance بزنید. حالا می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20خود را تبدیل به ارز دیجیتال ترون پد کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

برای خرید ترون پد کافی است در قسمت To عبارت TRONPAD را تایپ کنید. اگر آن را در لیست نیافتید از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید:

0x1Bf7AedeC439D6BFE38f8f9b20CF3dc99e3571C4

فراموش نکنید که در اینجا باید slippage را روی 11- 15 درصد قرار دهید. حالا می توانید مقدار موردنظر خود را وارد کرده و روی SWAP بزنید. در نهایت با انتخاب Confirm فرایند را کامل کنید.

ارز دیجیتال ترون پد ؛ قیمت، نحوه خرید و آینده رمزارز TronPad

برای فروش ترو پد نیز کافی است در قسمت From توکن TRONPAD را تعیین کنید و در بخش To ارزی که قصد تبدیل به آن را دارد. سپس مقدار را تعیین کنید و دقیقا مشابه مراحل خرید روی SWAP بزنید و Confirm کنید تا معامله انجام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد ترون پد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر