;
coinex

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری ؛ بهترین کوین برای خرید روزانه

بحث مطرح و داغ دنیای امروز، ارز دبجیتال یا پول مجازی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری بپردازیم. با ما همراه باشید.

در این روزها ارز دیجیتال، از جمله جذاب‌ترین دارایی‌ها برای معامله‌روزانه هستند. آن‌ها بسیار ناپایدارند و بعضا حتی قیمت آنها به صورت ثانیه‌ای تغییر می‌کند. به همین دلیل به معامله‌گران این فرصت را می‌دهند تا در مدت زمان کوتاهی سود خوبی کسب کنند. با این وجود معاملات روزانه برعکس چیزی که به‌نظر می‌رسد، چندان هم راحت نیست و طبق آمار داده شده، 90% معامله‌کنندگان روزانه ضرر می‌کنند.

از این رو، تمام تریدرها می‌دانند که سرمایه‌گذاری در ارز‌های دیجیتال مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری با ریسک‌های زیادی همراه است. با این حال، اگر دانش و مهارت خود را در این زمینه بالا ببرید، می‌توانید از ریسک‌ها کم کنید. یکی از عوامل موفقیت شما در بازار ارز دیجیتال، زمان درست ورود به بازار مورد نظر و خروج از آن است .

به عنوان مثال، اگر بیت کوین را به عنوان بهترین بازار در نظر داشته باشید اما زمان مناسب برای وارد و خارج شدن از آن را ندانید قطعا سودی نصیب شما نمی‌شود. این مسئله اهمین شناخت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری را نشان می‌دهد. به همین خاطر در ادامه با تکراتو همراه باشید تا با بهترین کوین های برای نوسان گیری آشنا شوید.

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

اکثر مردم فقط برای کسب درآمد سریع ترید می‌کنند و کارهایی که قبل از شروع معامله نیاز هست را انجام نمی‌دهند که باعث می‌شود معاملات به قمار تبدیل شوند. اکثر افراد متوجه نیستند که برای ترید روزانه رمز ارز‌ها به مهارت و دانش نیاز است. گمانه‌زنی در مورد آینده دارایی یک فعالیت منظم است که هرچه حدس و گمان شما دقیق‌تر باشد، شانس شما برای سود کردن افزایش می‌یابد.

پیش از اینکه به شناخت بهترین رمز ارز برای نوسان گیری بپردازیم، در این قسمت می‌خواهیم با مفهوم معامله روزانه آشنا شویم تا به شما در نوسان گیری ارز دیجیتال کمک کند. به طور کلی، به خرید و فروش روزانه ترید روزانه می‌گویند.

بدین گونه است که شما دارایی‌ها را خریداری می‌کنید و انتظار می‌رود در مقطعی از روز ارزش آن‌ها افزایش پیدا کنند تا بتوانید آن‌‌ها را بفروشید و از تفاوت قیمت‌ها سود ببرید. ابتدا مهم است بدانید چه چیزی باعث بالا و پایین رفتن قیمت‌ها در رمز ارز‌ها می‌شود. سه عامل که به شما در تعیین این موارد کمک می‌کند عبارت‌اند از: نوسان، حجم و اخبار بازار در ارز دیجیتال.

از دیگر تکنیک‌‌ها که در نوسان گیری ارز دیجیتال موثر بوده تکنیک Scalping است که در واقع scalping به عنوان یک استراتژی معاملاتی به‌کار می‌‌رود. در این تکنیک، معامله‌گران از حرکات قیمت ناچیز دارایی‌ها برای سودآوری در سرمایه‌گذاری‌های ‌بزرگ استفاده می‌کنند. باید اشاره کرد میزان نوسان به عوامل متعددی مانند شرایط بازار، خرید و فروش‌ها و غیره بستگی دارد. قبل از معرفی بهترین کوین ها برای نوسان گیری می‌خواهیم به معنی برخی از عبارت‌ها بپردازیم.

نوسانات

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری
بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

نوسان‌پذیری به میزان تغییر قیمت هر رمز ارز در یک روز اشاره دارد. ارزهای دیجیتال به طور کلی خود نوسان دارند، حتی می‌توانند بین 10 تا 50 درصد در روز در نوسان داشته باشند. هرچه یک رمز ارز ناپایدارتر باشد، شانس آن برای حرکت مثبت یا منفی بیشتر است و آن ارز به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری شناخته می‌شود و این تنوع به همان اندازه که می‌تواند سودآور باشد، ریسک زیادی را نیز به همراه دارد.

معامله گران باید پول خود را روی ارز‌های دیجیتال با شرط نوسان در قیمت بالا سرمایه‌گذاری کنند. هر زمان که دارایی ها افزایش یابد، شما سود می‌کنید. در دوره‌هایی که سرمایه‌گذاری شما واکنش منفی نشان دهد، می‌توانید از یک محدودیت برای محدود کردن ارز در معرض ریسک خود استفاده کنید و در واقع لیمیت اردر بگذارید این محدودیت‌هایی که بر روی ارز خود می‌گذارید به شما کمک می‌کنند تا سطح سود و زیان را برای خود مشخص کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

حجم

حجم معاملات یکی دیگر از عوامل مهمی است که معامله‌گران می‌توانند آن را مطالعه کنند. سطح حجم معاملات میزان فعالیت در اطراف یک رمز ارز را تعیین می‌کند. به عنوان مثال، هرچه حجم معاملات بیشتر باشد، افراد بیشتری آن ارز دیجیتال را خرید و فروش می‌کنند. حجم معاملات، تبدیل رمز ارز را به پول نقد راحت‌تر می‌کند. حجم معاملات، نقش مهمی در انتخاب سهم‌ها به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری ایجاد می‌کند.

در حالت ایده آل، بهتر است معامله‌گران ارزهای دیجیتال را با حجم معاملات بالا معامله کنند. نکته‌ای را که باید در نظر داشته باشید این است که به طور کلی، حجم خرید بالاتر یعنی همان تقاضای بیشتر نشان‌دهنده روند صعودی است و برعکس.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

اخبار بازار

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری
بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

بازار ارز دیجیتال نسبت به بحث‌هایی که پیرامون آن اتفاق می‌افتد بسیار حساس است. هرگونه خبر مثبت یا منفی می‌تواند بر قیمت کوتاه مدت آن در بازار کریپتو تأثیر بگذارد. یکی از موضوعات مهم که باید در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری به آن توجه داشته باشید اخبار و رویداد ‌های مهم در ارتباط با رمز ارز مورد نظر است.

برای پیش بینی روندها، معامله‌گران باید فعالیت ارز رمز‌هایی را که در آن معامله می‌کنند را به صورت جدی پیگیری کنند. آن‌ها باید به دنبال اقدامات رسانه‌های اجتماعی خود باشند، بنیان‌گذاران خود را دنبال کنند و مراقب آنچه در مورد آن کوین گفته می‌شود، باشند.

به عنوان مثال، اگر بنیان‌گذار یک پروژه ارز دیجیتال یک به روزرسانی مثبت در توییتر یا هر پلتفرم در رسانه‌های اجتماعی ارائه دهد، قیمت آن ارز افزایش می‌یابد و یا اگر افراد تاثیرگذار همچون ایلان ماسک درباره یک ارز دیجیتال حرفی بزنند، بر روی قیمت آن ارز تاثیر می‌گذارد. در ادامه با ۵ مورد از بهترین کوین ها برای نوسان گیری آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

اتریوم (ETH)

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری
بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

اگرچه اتریوم بسیار ناپایدار است اما روزانه هزاران نفر اتریوم خرید و فروش می‌کنند بنابراین حجم معاملات اتریوم بسیار زیاد است. همچنین اتریوم بعد از بیت کوین دومین رمز ارز از نظر ارزش بازار است به همین دلیل بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری محسوب می‌شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت اتریوم که باعث شده بهترین رمز ارز برای نوسان گیری انتخاب شود این است که علاوه بر اینکه یک ارز دیجیتال است، یک بلاک‌ چین نیز دارد.

با استفاده از این پلت فرم، می‌توان توکن‌های جدیدی ایجاد کرد و همچنین برنامه‌‌های غیر متمرکز را توسعه داد. وقتی صحبت از خرید و فروش اتریوم در میان است قبل از معامله در این سهم، مطمئن شوید که تمام اخبار پیرامون آن را دنبال می‌کنید زیرا Eth 2.0 به زودی به طور کامل عرضه خواهد شد.

Eth 2.0 در اصل یک ارتقاء اتریوم است که در سه مرحله خارج می‌شود پس از راه اندازی، هزینه تراکنش را کاهش می‌دهد و کارایی شبکه اتریوم موجود را بهبود می‌بخشد. اگر شما به این ارز دیجیتالی علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم گفتار پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021 را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

ترون (TRX)

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری
بهترین رمز ارز برای نوسان گیری

ترون نیز از بهترین کوین ها برای نوسان گیری شناخته شده است. Tron سریع‌ترین رشد بلاک چین را دارد و حجم معاملات زیادی را ایجاد می‌کند. ترون نسبت به اتریوم از ناپایداری کمتری برخوردار است، اما مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده، هرگز نمی‌دانید که تغییرات بعدی قیمت آن چقدر شدید می‌تواند باشد.

شما می‌توانید از طریق اخبار شنیده شده در اینترنت در مورد تغییرات قیمت کوتاه مدت آن ایده بگیرید و می‌توانید با خواندن گفتار پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، از پیش بینی عملکرد این ارز در امسال باخبر شوید. جاستین سان، بنیان‌گذار Tron، در توییتر بسیار فعال است و اغلب در مورد این پروژه توییت می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

بایننس کوین (BNB)

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

این ارز توسط یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری در سراسر جهان به نام Binance پشتیبانی می‌شود و افراد به پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 خوش بین هستند. وقتی معامله‌گران دیدند که یک صرافی معتبر ارز دیجیتال خود را منتشر کرده، به طور طبیعی اعتمادآن‌ها نسبت به این ارز جلب شد.

دلیل دیگر انتخاب BNB توسط معامله‌گران روزانه، بالا رفتن تقاضای روزافزون این ارز است. با قیمت 560 دلار، این ارز ایده آل برای شروع معاملات روزانه است. این ارز دیجیتال چهارمین کوین بزرگ در بازار است و حجم معاملات قابل توجهی را تولید می‌کند.

از نظر نوسانات، معمولاً از دو ارز معرفی شده بالا ناپایدارتر است، اما باز هم، قابل پیش بینی نیست و به عنوان یکی از بهترین کوین ها برای نوسان گیری شناخته می‌شود. برای تجارت موفق در این ارز حتما به اخبار اخیر در مورد ارز دیجیتال توجه کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

ایاس (EOS)

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

با وجود اینکه سهام ایاس از شهرت کمتری نسبت به سایر سهام‌ها برخوردار بوده اما حجم معاملاتی بالایی دارد. قیمت این کوین چندین بار به بالا‌ترین قیمت خود رسیده است. این امر سطح بالای نوسانات را نشان می‌دهد و مختصصان این زمینه نسبت به پیش بینی قیمت ایاس 2021 خوش بین هستند. بنابراین،به دلیل سودآوری در این نوسان‌ها ایاس ارزش اینکه جزو بهترین کوین ها برای نوسان گیری محسوب شود را دارد.

 

تتر (USDT)

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

تتر یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که ارزش آن همیشه تا حد ممکن به دلار آمریکا نزدیک بوده. اگرچه برای درآمدزایی سهم ایده آلی نیست، اما USD می تواند برای معامله‌گران مفید باشد.

معامله‌گران با مهارت کافی در نوسان‌گیری حاضر به پرداخت کارمزد در معاملات روزانه را دارند. این کوین با قیمت 1 دلار، یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده محسوب می‌شود و شما می‌توانید پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 را در تکراتو مطالعه نمایید.

امروزه Tether حجم معاملاتی زیادی دارد و به همین خاطر توانسته توجه زیادی را به دلیل داشتن یکی از بالاترین حجم معاملات 24 ساعته جلب کند. جای تعجب نیست که چرا این امر برای بازار ارزهای رمزنگاری شده بسیار مهم است. چنین حجم معاملاتی بالا یکی از دلایل تمایل بیشتر معامله‌گران به این ارز است.

اگرچه همیشه این اعتقاد راسخ وجود داشت که قیمت از 1 دلار پایین نمی‌آید، اما در مدتی قیمت آن به زیر 1 دلار کاهش یافت. با این حال، این یک سکه پایدار بدون نوسانات زیاد کوینی است که نظر معامله گران را جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

بیت کوین (BTC)

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

بر اساس یک بررسی، بیت کوین همیشه در صدر بوده و موقعیت خود را در فضای رمزنگاری حفظ کرده است. این ارز قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ارز رمزنگاری شده است که بیشترین تقاضا را برای ارزهای رمزنگاری شده جهانی دارد.به طور کلی، اکثر مردم با بیت کوین آشنایی دارند و حداقل نام آن را شنیده‌اند.

به همین خاطر در سطح جهانی، BTC دارای بالاترین نرخ پذیرش در مقایسه با دیگران است و اکنون گفته می‌شود این رمزارز برای تریدهای روزانه مناسب است. اگر شما از طرفداران این رمزارز هستید، حتما مطلب پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 را در تکراتو مطالعه کنید.

ریپل (XRP)

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

ریپل سومین کریپتوکارنسی پرطرفدار بوده میزان تقاضای کاربران آن نیز زیاد است. این ارز بیشتر مورد توجه بانک‌ها و موسسات مالی قرار گرفته و می‌تواند در آینده به عنوان واسطه‌ای برای تسریع زمان پردازش معاملات و مشارکت‌های فرامرزی مورد استفاده قرار گیرد.

به همین خاطر، کارشناسان این ارز را برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و همینطور بلند مدت مناسب می‌دانند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این رمزارز، مقاله پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 را در تکراتو مطالعه کنید.

لایت کوین (LTC)

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

عده‌ای لایت کوین را بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری می‌دانند. LTC اولین آلت کوین منبع باز جهان که ثبات موقعیت خود را با سرمایه بازار حفظ کرده است. لایت کوین، هفتمین ارز رمزنگاری شده بزرگ در جهان است و به دلیل ظرفیت ذخیره سازی برتر و زمان تأیید سریع تراکنش بین مردم محبوب است. در نهایت، شما می‌توانید برای نوسان گیری ارز دیجیتال روی این رمزارز نیز حساب کنید.

در وصف ارز لایت کوین می‌گویند اگر بیت کوین طلا باشد لایت کوین نقره است، شبکه لایت کوین برای حل مشکلات بیت کوین ارائه شد و چون ماهیت مستقلی دارد مورد توجه عرصه کریپتو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو  در میان بگذارید.

مترجم: شقایق باقربیاتی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    خداقوت مطلب بسیار مفیدی برای من بود ممنون

    پاسخ