coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال چوکور را می‌توان یکی از بهترین شاهکارهای ترکیه دانست. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی همراه ما باشید.

هرچند درام‌های جنایی همیشه طرفداران زیادی دارند، اما تعداد معدودی از آنها می‌توانند مانند چوکور به چنین موفقیتی برسند. این سریال نه تنها داستانی جذاب و گیرا دارد، بلکه بازیگران معروف و حرفه‌ای آن توانستند نقش مهمی در شهرت این سریال داشته باشند.

گودال برای اولین بار در سال 2017 پخش خود را از شبکه شو تی‌وی آغاز نمود و تا بهار امسال در 11 قسمت و 4 فصل پخش شد. این سریال به کارگردانی سینان اوزترک و به نویسندگی گوکهان هورزوم ساخته شده است و همینطور بازیگرانی همچون آراس بولوت اینملی، داملا سونمز و دیلان چیچک دنیز در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

هرچند بهار امسال آخرین قسمت سریال چوکور پخش شد، اما نسخه دوبله فارسی آن هرشب از شبکه جم پخش می‌شود. تاکنون 421 قسمت این سریال پخش شده و ما در ادامه ضمن معرفی سریال، لینک دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

سریال چوکور را می‌توان یکی از شاهکارهای کشور ترکیه دانست که به خوبی توانست در جهان دیده شود. این سریال در ایران نیز مخاطبان بی‌شماری دارد و البته به لطف دوبله شبکه جم، بینندگان ایرانی می‌توانند بدون نیاز به خواندن زیرنویس از تماشای این درام جنایی لذت ببرند.

داستان گودال درباره محله‌ای خلافکار به نام چوکور (به معنای گودال) در استانبول است که توسط خانواده‌‌ی کوچوالی گردانده می‌شود. در این محله خلاف‌های زیادی انجام می‌شود اما ادریس کوچوالی، لیدر محله یک قانون مهم دارد و آن این است که اجازه پخش مصرف مواد مخدر به هیچیک از باندهای قاچاق و خرده پاهای فروشنده مواد را نمی دهند.

هرچند تمام مردم محل به ادریس کوچوالی احترام می‌گذارند و پیرو او هستند، در این میان گروهی به عنوان رقیب پیدا می‌شود که می‌خواهند این قانون (توزیع انحصاری مواد مخدر) را بشکنند. این رقابت باعث می‌شود که نظم حاکم در محله به هم خورده و مبارزه ای بین آنها به وجود بیاید که تلفات زیادی داشته و کشته های برجای می گذارد.

دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود قسمت 422 سریال گودال دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی گودال / دانلود دوبله فارسی قسمت 422 سریال ترکی گودال

خانواده کوچوالی صاحب چهار پسر بزرگ با نام های جومالی، قهرمان، سلیم و شخصیت اصلی فیلم یاماچ است. در بین آنها، یاماچ به دلیل روحیه متفاوتی که دارد در سن 18 سالگی از خانواده و کارهای خلاف آنها جدا شد.

با این حال، طی اتفاقاتی یکی از برادران بزرگتر او کشته می‌شود و امنیت محله از بین می‌رود. مادر یاماچ نیز به سراغ پسرش می‌آید و از او می‌خواهد به خانه برگردد، صلح را برقرار کند تا بتوانند مراسم عزای برادرش را برگزار کنند.

او به ناچار درخواست مادرش را قبول می‌کند. سنا، همسر یاماچ که به تازگی با هم ازدواج کرده‌اند از تمامی اتفاق‌ها بی خبر است. بعد از اینکه متوجه می‌شود همسرش از یک خانواده تاریک و خلافکار است، بسیار می‌ترسد. اما انقدر عاشق است که او و خانواده‌اش را قبول می‌کند.

یاماچ و علاقه‌اش به خانواده و محله، برای او طی چهار فصل دردسرهای بسیاری به وجود می‌آورد. عزیزانش را در این راه از دست می‌دهد. سختی‌های بسیاری را متحمل می‌شود تا اینکه یک روز تصمیم می‌گیرد همه چیز را تغییر دهد.

در ادامه می‌توانید به لینک دانلود این سریال دسترسی پیدا کنید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 420 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 421 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 422

دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
دانلود قسمت 422 سریال گودال دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی چوکور / دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی
  • نام ترکی: Çukur
  • ستارگان: آراس بولوت اینملی، داملا سونمز، دیلان چیچک دنیز، هاره سورال، ارکان کولچاک کوستندیل، نجیپ ممیلی، رضا کوجااوغلو، پریهان ساواش، کوبیلای آکا، اونر ارکان، ارجان کسال، هازال سوباشی، ایرم آلتوع، بونجوک ییلماز، مصطفی کیرانتپه، باریش آردوچ، نجاتی ایشلر
  • کارگردان: سینان اوزترک
  • نویسنده: گوکهان هورزوم
  • زمان پخش دوبله: هر شب ساعت ۲۱ از شبکه جم

دانلود قسمت 422 سریال گودال دوبله فارسی با کیفیت 240p از تلگرام

دانلود دوبله فارسی سریال چوکور قسمت 422 با کیفیت 480p از تلگرام

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 422 سریال گودال (Çukur) دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر