;
coinex

زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) [+ تریلر و داستان]

فصل سوم سریال معروف تد لاسو به زودی منتشر خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به جزئیات زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) بپردازیم.

تد لاسو یک سریال بی نظیر کمدی بوده که مورد توجه منقدین زیادی قرار گرفته است. این کمدی جذاب داستان یک مربی فوتبال آمریکایی را که به عنوان مدیر تیم برتر انگلستان منصوب شده، به تصویر می‌کشد. فصل اول این سریال به دلیل داشتن صحنه‌های خنده‌دار و جالب نامزد 20 جایزه امی شد، این موفقیت در فصل اول یک سریال کمدی افتخار بسیار بزرگی است.

علاوه بر نمایشنامه قوی‌ای که برای این سریال در نظر گرفته شده می‌توان گفت که بازیگران این سریال نیز در موفقیت آن بی‌تاثیر نبوده‌اند، در واقع بازیگران سریال تد لاسو نیز جوایز متعددی را برای این سریال دریافت کرده‌اند.

فصل دوم این سریال به تازگی منتشر شده است. ما حتی پیش از آنکه فصل دوم تد لاسو منتشر شود می‌دانستیم که فصل سوم این سریال نیز پس از آن پخش خواهد شد اما چیزی که اکنون از آن مطمئن نیستیم تاریخ پخش آن است.

در حال حاضر سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که فصل سوم Ted Lasso کی میاد ؟ در این مقاله شما به این موضوع پی خواهید برد. در ادامه با زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) همراه ما باشید.

زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso)

سریال تد لاسو جای خوبی را در دل طرفداران با داستان زندگی یک مربی فوتبال برای خود ایجاد کرده است. جیسون سودیکیس، ستاره سریال تد لاسو در این سریال نقش اصلی را به عنوان مربی فوتبال به خوبی بازی می‌کند. استعدادهای شگفت‌انگیز جیسون سودیکیس به عنوان یک بازیگر را می‌توان از دیگر دلایل محبوب بون این سریال دانست.

همانطور که می‌دانید بیشتر علاقه‌مندان سریال تد لاسو از پخش فصل سوم این سریال مطمئن بوده‌اند زیرا Apple TV+ در اکتبر 2020 پیش از پخش فصل دوم این سریال به فصل سوم سریال تد لاسو اشاره کرده بود، اما با این حال باز هم این طرفداران از شنیدن خبر پخش فصل سوم Ted Lasso هیجان‌زده می‌شوند.

فصل سوم Ted Lasso کی میاد ؟ پاسخ به این سوال برای ما کمی دشوار خواهد بود زیرا هنوز اخبار رسمی‌ای مبنی بر تاریخ شروع فصل سوم Ted Lasso وجود ندارد به همین دلیل متاسفانه ما از زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) مطمئن نیستیم.

اگرچه که زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) به طور دقیق مشخص نیست اما ما با توجه به تاریچه زمان شروع فصل‌های قبل این سریال می‌توانیم پیش‌بینی از تاریخ شروع فصل سوم Ted Lasso داشته باشیم.

فصل اول سریال تد لاسو در سال 2020 در Apple TV+ پخش شد، همچنین فصل دوم این سریال نیز در جولای 2021 منتشر شد به همین دلیل ما حدس می‌زنیم که زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) در تابستان سال 2022 باشد. در ادامه با معرفی بازیگران فصل سوم سریال تد لاسو همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل چهارم انیمه overlord ؛ [تاریخ پخش + داستان]

فصل چهارم سریال The Marvelous Mrs. Maisel ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

بازیگران فصل سوم سریال تد لاسو

زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso)
فصل سوم Ted Lasso کی میاد / تاریخ شروع فصل سوم سریال Ted Lasso

حالا که از زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) به طور تقریبی با خبر شدیم، در این قسمت قصد داریم به نحوه حضور بازیگران فصل سوم سریال تد لاسو بپردازیم. هرچند که هنوز هیچ لیست رسمی‌ای از بازیگران فصل سوم سریال تد لاسو وجود ندارد زیرا که فصل دوم آن هنوز در حال پخش است، اما با توجه به داستان این سریال پیش‌بینی از بازیگران فصل سوم تد لاسو خواهیم داشت.

احتمالا این موضوع که جیسون سودیکیس در فصل سوم تد لاسو باری دیگر بازخواهد گشت به ذهن همه شما خطور کرده است، ما نیز به طور قطعی احتمال می‌دهیم که جیسون سودیکیس از بازیگران فصل سوم سریال تد لاسو خواهد بود. ما همچنین انتظار داریم بازیگرانی مانند برندن هانت و نیک محمد به ترتیب در نقش‌های برد و نیت به عنوان مربی در فصل سوم حضور داشته باشند.

از طرفی به طور کلی حدس می‌زنیم هانا وادینگهام نیز به عنوان ربکا ولتون، مالک AFC ریچموند در فصل سوم سریال تد لاسو باری دیگر نقش آفرینی کند. جونو تیمپل نیز به احتمال زیاد در نقش کیلی جونز در فصل سوم Ted Lasso بازخواهد گشت همچنین جرمی سویفت نیز قطعا به عنوان مدیر ارتباطات در نقش لسلی هیگینز از بازیگران فصل سوم تد لاسو خواهد بود.

ما هنوز به طور دقیق نمی‌توانم درباره آینده برت گلدشاین در نقش روی کنت در فصل سوم تد لاسو نظری بدهیم زیرا پس از بازنشستگی خود این مربی سابق AFC که بسیار هم بد اخلاق بوده هم‌اکنون مشغول مربیگری یک تیم فوتبال دخترانه زیر 9 سال است. کیلی از او می‌خواهد تا به عنوان کارشناس Sky Sports شغلی را شروع کند اما او چندان مشتاق به نظر نمی‌رسد.

هر اتفاقی که برای شخصیت او در سریال رخ بدهد انتظار می‌رود که برت گلدشاین برای فصل سوم سریال تد لاسو باری دیگر بازگردد زیرا شخصیت او در سریال جدایی‌ناپذیر است و باید حضور پیدا کند. از آنجایی که گلدشاین در نوشتن نمایشنامه این سریال نیز فعالیت دارد احتمال این که در فصل بعدی آن حضور هم داشته باشد، زیاد است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل ششم ریوردیل (Riverdale) [+ تریلر و داستان]

زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso)
تاریخ شروع فصل سوم Ted Lasso / تاریخ شروع فصل سوم سریال Ted Lasso

فیل دانستر در نقش جیمی تارت ستاره جوان ریچموند، به تیم منچستر سیتی بازگشته است. او در سریال شخصیت مغروری داشته که به هیچکدام از سر مربی‌هایش احترام نمی‌گذارد. به نظر می‌رسد که احتمال حضور او در فصل سوم این سریال کم باشد اما شاید وی در فصل دوم تد لاسو که هم اکنون در حال پخش است، حضور پیدا کند.

سارا نیلز اولین بار در سریال تد لاسو در فصل دوم آن در نقش روانشناس تیم، دکتر شارن فیلدستون حضور داشت. حضور او در فصل سوم این سریال نیز ممکن است زیرا کریستو فرناندز در نقش دنی روهاس پس از کشتن تصادفی یک سگ از نقطه پنالتی نیاز دارد که تحت درمان قرار گیرد اما هنوز هیچ قطعیتی درباره حضور سارا نیلز در فصل سوم سریال تد لاسو وجود ندارد.

همانطور که می‌دانید پخش فصل دوم سریال تد لاسو تکمیل نشده و هنوز در حال پخش است به همین دلیل برای ما کمی دشوار بوده که نحوه حضور بازیگران این سریال را به طور دقیق اعلام کنیم اما احتمال این که بازیگران نام برده شده در فصل سوم حضور یابند زیاد است برای سهولت خواندن اسامی، لیستی از این بازیگران در اختیار شما قرار داده می‌شود.

  • جیسون سودیکیس در نقش تد لاسو
  • هانا وادینگهام در نقش ربکا ولتون
  • برندن هانت در نقش مربی برد
  • جرمی سویفت در نقش لسلی هیگینز
  • نیک محمد در نقش مربی نیت
  • جونو تیمپل در نقش کیلی جونز
  • برت گلدشاین در نقش روی کنت
  • فیل دانستر در نقش جیمی تارت
  • توهیب جیموه در نقش سام اوبیسانیا

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران رجب ایدویک 7 (Recep İvedik) [+تریلر]

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

داستان فصل سوم سریال تد لاسو

زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso)
تریلر Ted Lasso فصل سوم / داستان فصل سوم سریال تد لاسو / تاریخ شروع فصل سوم سریال Ted Lasso

تا به اینجای کار درباره تاریخ شروع فصل سوم Ted Lasso و نحوه حضور بازیگران آن صحبت کرده‌ایم در این قسمت قصد داریم به داستان فصل سوم سریال تد لاسو بپردازیم. متاسفانه ابتدا نیاز است که بدانیم در فصل دوم این سریال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد پس از آن زمان می‌توانیم درباره داستان فصل سوم سریال تد لاسو اظهار نظر کنیم.

نه تنها ما از داستان فصل سوم این سریال بی‌اطلاع هستیم بلکه حتی بازیگران این سریال نیز هنوز به طور کامل در جریان نمایشنامه فصل سوم تد لاسو نیستند. در ارتباط با این موضوع جونو تیمپل از بازیگران این سریال در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرده:

من واقعا مطمئن نیستم که چه اتفاقی در فصل بعدی برای کیلی خواهد افتاد.

وی در ادامه افزوده:

اما چیزی که این موضوع را خاص کرده این است که انگار می‌توانم 5 ماه به عنوان کیلی زندگی کنم و از آینده او بی‌خبر باشم. توهیب جیموه نیز از بازیگران این سریال در نقش سام اوبیسانیا بازیکن فوتبال از نیجریه، نیز علاقه زیادی داشته که بداند چه اتفاقی در فصل سوم این سریال رخ خواهد داد به طوری که از جیسون سودیکیس پرس و جو کرده است.

وی گفته:

من سعی کردم هرگونه اطلاعاتی مبنی بر داستان فصل سوم تد لاسو را از او بیرون بکشم اما او در پنهان کاری مهارت‌های زیادی دارد. AFC ریچموند که در پایان فصل اول از لیگ برتر سقوط کرد، اکنون در مسابقات قهرمانی EFL بازی می‌کند.

اگر بخواهیم حدسی از داستان فصل سوم این سریال بزنیم، احتمالاً آن‌ها به بالاترین سطح فوتبال انگلیس دست می‌یابند. جایی که تد و پسران امیدوارند تیمشان با افتخار در میانه جدول قرار گیرد. در ادامه با تریلر Ted Lasso فصل سوم همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

تریلر Ted Lasso فصل سوم

زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso)
تاریخ شروع فصل سوم سریال Ted Lasso

طرفداران این سریال علاقه زیادی به تماشای تریلر Ted Lasso فصل سوم پس از اعلام زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) خواهند داشت. متاسفان باید بگوییم که هنوز هیچ تریلری در ارتباط با فصل سوم این سریال منتشر نشده است.

فصل دوم این سریال هنوز در حال پخش است به طوری که قسمت هفتم آن در سپتامبر 2021 منتشر شده است به همین دلیل نباید انتظار داشت که به زودی تریلری از فصل بعدی آن منتشر شود. از آنجایی که زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) در تابستان 2022 پیش‌بینی شده ما حدس می‌زنیم که در اواخر ماه می 2022 یا حتی دیرتر تریلری از فصل سوم آن پخش شود.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

آیا فصل چهارم سریال Ted Lasso پخش خواهد شد؟

زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso)
تاریخ شروع فصل سوم سریال Ted Lasso

با وجود اینکه این سریال پتانسیل ساخت فصل چهارم را نیز داشته اما جیسون سودیکیس از بازیگران و تهیه‌کنندگان سریال تد لاسو، از ابتدا قبل از همه چیز اعلام کرده است که سریال تد لاسو فقط در 3 فصل ساخته خواهد شد. حتی با وجود موفقیت این سریال و طرفداران آن باز هم احتمال انتشار فصل چهارم این سریال به دور از انتظار خواهد بود.

در ارتباط با این موضوع برندن هانت، از دیگر بازیگران این سریال نیز گفته:

به طور کلی ما همیشه این سریال را در 3 فصل را در نظر گرفته‌ایم

همچنین وی افزود:

من فکر می‌کنم با وجود اشتیاق طرفداران برای ساخت فصل چهارم سریال تد لاسو بهتر است که به وعده قبلی خود احترام گذاشته و در 3 فصل این سریال را به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: digitalspy , harpersbazaar

نظر شما در خصوص زمان پخش فصل سوم تد لاسو (Ted Lasso) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر